Keltainen kakka pennulla

haimavailuu

Mistä johtuu koiran keltainen löysä kakka? Koiralla ollut ripulia johon syönyt riisiä ja kanaa viime päivät. Eilen koira söi valkoisen nahasta puristetun luun. Tänään koira on saanut uutta nappula merkkiä, joka oli kylläkin tummia nappuloita. Voiko se nahkaluu värjätä? Pelästyin myös haiman vajaatoimintaa mutta pentu on vasta 14vko ja oireilu alkaa tyypillisesti yli vuoden iässä.

4

2215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1860

      Mitä se syö? Nappuloita, mutta mitä nappuloita?

      • fudispallo

        Italia vs Espanja. Kumpi voittaa. Toivotaan paremman hoitavan pelin. Belgia erinomainen. Saksa takuuvarma.


    • asdasdasddd

      Meillä on ollut milloin minkäkin väristä kakkaa, usein keltaista tai valkoista jos syönyt aitoja raakaluita.

      Itse en anna ripulissa mitään kana-riisimössöä, vaan ihan tuttuja napuja hyvin turvotettuina. Oiskohan se riisi värjännyt? Tarkkaile pentua, ettei ole pipi.
      Uskon kylläkin, että se on se uusi ruoka ja juuri ollut ripuli, jotka oireilee.
      Katso, että juo tarpeeksi, tarvittaessa pakkojuotto ruiskulla tai lihaliemen juotto.

    • kookaburrakoo

      Sillä on vasta ollut ripuli,voi olla että elimistö on vielä toipumisvaiheessa ja siitä johtuu tuo väri.Omilla koirilla ainakin on ripulin jälkeen tuollaista,ja koska koirasi on vielä niin pieni pentu se on herkempi kuin aikuinen koira.Ripulin jälkeen kannattaa ruokinta aloittaa kevyesti ja hyvin sulavaa ruokaa.Aloituksestasi on jo sen verran aikaa että nyt varmaan on tilanne normalisoitunut,mutta vastaisuuden varalle vinkkinä että ripulissa kannattaa antaa TehoBakt-jauhetta tai jotain vastaavaa,apteekista ilman reseptiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe