Citroenin huono maine ei näy tulevan tyhjästä

ikävä.kokemus

Ostin uuden Citroen C3:sen kun saatiin siitä paras väliraha edelliseen autoon. Vuoden sisällä alusta rupesi hirveästi kolisemaan ajettaessa. Vikaa ei saanut merkkikorjaamokaan korjattua takuuseen. Auto oli pakko pistää vaihtoon 25 tonnia ajettuna ja nyt on alla varmatoiminen japanilainen auto. Oman henkilökohtaisen kokemukseni perusteella en enää tule koskaan ostamaan sitikkaa ellen saa sitä selkeään pilkkahintaan. Huono maine ei näy todellakaan tulevan tyhjästä kuten mm. Autobildin laaturaportit vuodesta toiseen osoittavat joissa kyseinen merkki on aina viimeisten joukossa. Jos sitikka on vuodesta toiseen eri laatututkimusten hännillä niin jossainhan on pahasti mätää.

Tämä ei sitten ole mikään provo vaan omakohtainen kokemus elävästä elämästä.

54

1443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpisCitikka

      Mistä olet saanut varmatoimisen japanilaisen auton, ei sellaista ole vielä rakennettu.
      Varo ruostetta, nuo ruostuvat jo parissa vuodessa huonoon kuntoon ja sitä ei saa mikään korjaamo loppumaan.

      • ikävä.kokemus

        Subaruni on Made in Japan eli aito japsi ja varmasti yksi maailman vähävikaisimpia automerkkejä. Sitikkaa osaan nyt varoa yhtä visusti kuin borrelioosia aiheuttavia puutiaisia.


      • egvre

        On, 70, 80 ja 90 luvun japskit kestää niin kauan kun jaksaa ruostesuojata.


      • Seulasten_taakse

        Subaruni oli Made in Japan eli aito japsi ja varmasti yksi vikaisimpia automerkkejä joita minulla on ollut.
        Kaksi siinä kesti. Pakoputki ja takuuseen vaihdettu akku.
        Koneremontti, vaihteistoremontti,takaperäremontti, takapyörän laakereita 30 tkm välein, taempia vetoakseleita, kytkin, koiranluita, iskunvaimentimia, kerran jumahti iskarin putki ruosteentakia poikki. Ruostetta jokapaikassa, kun taempi apurunko katkesi ruosteen takia, panin paaliin.
        Janoinen ja armottoman meluisa, vain keskinkertainen ajettava.


      • 39nbep9vm
        Seulasten_taakse kirjoitti:

        Subaruni oli Made in Japan eli aito japsi ja varmasti yksi vikaisimpia automerkkejä joita minulla on ollut.
        Kaksi siinä kesti. Pakoputki ja takuuseen vaihdettu akku.
        Koneremontti, vaihteistoremontti,takaperäremontti, takapyörän laakereita 30 tkm välein, taempia vetoakseleita, kytkin, koiranluita, iskunvaimentimia, kerran jumahti iskarin putki ruosteentakia poikki. Ruostetta jokapaikassa, kun taempi apurunko katkesi ruosteen takia, panin paaliin.
        Janoinen ja armottoman meluisa, vain keskinkertainen ajettava.

        Yksittäistapaus (jos on edes totta moinen) mutta sitikalla ei nämä ole todellakaan yksittäistapauksia.


    • setateh

      Yleensä autokauppiaat ottavat Ranskalisen vaihdossa jos vaihtaa kahteen ranskalaiseen....

    • hahhahhhaaa

      Korjaus ja katsastustilastot ei valehtele. Tämä on kova paikka citikkafundalistille....

      • tukehdupaskaas

        Vielä kovempi paikka se näyttää olevan niille yksinkertaisille jotka perse ruvella joka päivä plaraa jotain tilastoja ja päättelee ja ostaa autonsa niiden perusteella. Citikassa ei ole vikoja sen kummemmin kuin siinä ensimmäisenä tilastoissa olevassa vaan tilastot on hyvä myyntikikka höynäytetyille. On kahta autonomistajaa semmoiset jotka itse kykenee tekemään päätökset autovalinnassa ilman jotain tilastoja ja sitten on nuo yksinkertaiset jotka odottaa sitä TM lehteä tai tilastoja että kykenee tekemään joka vuosi päätelmän ja ostamaan sen "parhaimman".


      • hahahaahaaa

        Olen ajanut lähes kaikilla merkeillä ja on, kokemusta. Ranskalaisilla on vain taito tehdä yksinkertaisesta monimutkaista ja kestävästä heikkoa. Se on heillä geeneissä. Jos puhutaan mielikuvista, niin citkka ei ole yhtään edes mukavampi tänä päivänä kuin perusritsa. Jos puhutaan tosiasioista, niin citikan huono laatu vuosikymmenestä toiseen, ei ole legendaa.
        Mutta kukapa sitä tunnustaisi että on tullut laitettua rahansa p#skaan.
        Jo pelkkä citikan nimen lausuminen saa fundalistilla silmät kiilumaan ja käden puristumaan nyrkkiin. Ja sitten alkaa selittely.


      • tukehdupaskaas
        hahahaahaaa kirjoitti:

        Olen ajanut lähes kaikilla merkeillä ja on, kokemusta. Ranskalaisilla on vain taito tehdä yksinkertaisesta monimutkaista ja kestävästä heikkoa. Se on heillä geeneissä. Jos puhutaan mielikuvista, niin citkka ei ole yhtään edes mukavampi tänä päivänä kuin perusritsa. Jos puhutaan tosiasioista, niin citikan huono laatu vuosikymmenestä toiseen, ei ole legendaa.
        Mutta kukapa sitä tunnustaisi että on tullut laitettua rahansa p#skaan.
        Jo pelkkä citikan nimen lausuminen saa fundalistilla silmät kiilumaan ja käden puristumaan nyrkkiin. Ja sitten alkaa selittely.

        Jo tuo selityksesi kertoo että sulla ei ole mitään kokemusta muutakuin siitä jopostasi ja Citikka ottaa sua pientä jostain syystä niin päähän. Onhan se kova pala mulkulle tajuta että Ranskasta tulee vastuullisimmat automerkit. Juuri kun puhuin yksinkertaisista niin tarkoitin juuri sinunkaltaisia 70luvun houruissa eläviä parhaat ranskikset saa grilliltä pellejä.


      • Lapsellista_höpötystä
        hahahaahaaa kirjoitti:

        Olen ajanut lähes kaikilla merkeillä ja on, kokemusta. Ranskalaisilla on vain taito tehdä yksinkertaisesta monimutkaista ja kestävästä heikkoa. Se on heillä geeneissä. Jos puhutaan mielikuvista, niin citkka ei ole yhtään edes mukavampi tänä päivänä kuin perusritsa. Jos puhutaan tosiasioista, niin citikan huono laatu vuosikymmenestä toiseen, ei ole legendaa.
        Mutta kukapa sitä tunnustaisi että on tullut laitettua rahansa p#skaan.
        Jo pelkkä citikan nimen lausuminen saa fundalistilla silmät kiilumaan ja käden puristumaan nyrkkiin. Ja sitten alkaa selittely.

        Mulla on ihan erilaiset kokemukset ja tosiasiat.
        Olen ostanut kaksi citikkaa, ensin C2 1.6 vm 2006 ja nykyinen DS3 1.6, vm 2011, perheelleni nk kakkosautoiksi. Käytössä vaimoni lyhyitä työmatkoja varten ja nuoriso on erityisen viehättynyt niihin. Kilometrejä tulee vuodessa 10-15 tuhatta. Nyt vaihto taas lähestyy ja todennäköisesti merkki säilyy edelleen DS3:na.

        Ja mikään pakko ei ole ollut hankkia citikoita, mutta koska omaan vuosien kokemukseen perustuen ne on todettu ongelmattomiksi, laadukkaiksi ja mukaviksi, niin merkkiä ei vaihdettu viimeksi eikä taida vaihtua nytkään. Siis nuo väitteet huonosta laadusta on meidän kokemusten perusteella puhdasta legendaa. Jos kokemukset olisivat olleet huonoja, niin voit olla varma että merkki vaihtuisi eli mistään rahojen p#skaan laitosta johtuvista tunnustamisongelmista ei todellakaan ole kyse. Citikka vaan on niin hyvä, että ei ole tullut halua vaihtaa vaikkei siihen mitenkään ole sitouduttu.

        Itselläni on työsuhdeautona AudiQ3 2.0 enkä ole huomannut siinä mitään erityistä eroa missään suhteessa DS3:een verrattuna, jota ei huomattavasti ( yli tuplasti) kalliimmalla hinnalla voisi selittää.
        Kokemusta on myös datsunista, tojosta, mazdasta, bmw:stä, seatista, opelista ja volvosta. Citikka pärjää ihan mukavasti tuossa joukossa.


      • hahahaaaaaa

        Taas citikkafundamentilla katosi järjen valo kävi puremassa vähän autonsa rattia.
        Jos jollakin on oma auto kestänyt, niin sitä yhtä hyvää kohden on tuhat huonoa vikapesää. Ei noita katsastus, ja luotettavuustilastoja huvikseen tehdä.
        Ei vaikka legioona citikanomistajia itkisi kuorossa tilastonikkarien ovella.
        Kannattaa yrittää miehistyä, ja ottaa tosiasiat tosiasioina.


      • Lapsellista_höpötystä
        hahahaaaaaa kirjoitti:

        Taas citikkafundamentilla katosi järjen valo kävi puremassa vähän autonsa rattia.
        Jos jollakin on oma auto kestänyt, niin sitä yhtä hyvää kohden on tuhat huonoa vikapesää. Ei noita katsastus, ja luotettavuustilastoja huvikseen tehdä.
        Ei vaikka legioona citikanomistajia itkisi kuorossa tilastonikkarien ovella.
        Kannattaa yrittää miehistyä, ja ottaa tosiasiat tosiasioina.

        Niin, mutta minä teen autonhankintani ensisijaisesti omien kokemusteni perusteella kuten aikuiset yleensä tekevätkin. Ja kun kokemukset jo kahdesta citikasta ovat erinomaisia, niin siinä kyllä kaikenmaailman vikatilastojen muutamat prosentin osasten tai jopa prosentinkin erot ovat yhtä tyhjän kanssa. Varsinkaan sinunkaltaistesi mielipiteillä ei ole minkäänlaista vaikutusta autonvalintaani. Uskopa huviksesi.

        Aikuiset toimii näin.
        Tuolla kaltaistesi 'minun-isäni-on-voimakkaampi-kuin-sinun-isäsi' - tasoisilla teinipoika-asenteisilla on tietysti omat kriteerinne, mutta se kiinnostaa harvinaisen vähän aikuisia.

        Joskus ehkä kykenet tekemään päätöksiä ihan itsenäisestikin, mutta siihen saattaa mennä vielä aikaa ja sitä odotellessa kannattaisi vaan hyväksyä, että aikuiset hankkivat autonsa omien kokemustensa ja mieltymystensä mukaisesti ja siihen sinä et voi vaikuttaa.


      • hahahahaaaaaa

        Jokainen auton ostaja tekee varmaan omat päätöksensä. Huonotkin. Esimerkiksi naapuritalossa korjataan jatkuvasti citikkaa eikä siihen järkipuheet auta. Pakkohoitoonkaan ei voi potilasta viedä, kun ei ole ympäristölle vaarallinen.
        Toisille ei pienet erot tilastoissa vaikuta? Mutta tiesitkö että pienistä puroista syntyy suuret virrat. Otetaanpa esimerkki. Perheessä 2 autoa. Auton lisäkorjauskulut 500€/ kuussa. =Vuodessa 6000x2 niin huh huh. Kyllä minullakin olisi pinna kireällä tuollaisilla lisälaskuilla,))


      • Lapsellista_höpötystä
        hahahahaaaaaa kirjoitti:

        Jokainen auton ostaja tekee varmaan omat päätöksensä. Huonotkin. Esimerkiksi naapuritalossa korjataan jatkuvasti citikkaa eikä siihen järkipuheet auta. Pakkohoitoonkaan ei voi potilasta viedä, kun ei ole ympäristölle vaarallinen.
        Toisille ei pienet erot tilastoissa vaikuta? Mutta tiesitkö että pienistä puroista syntyy suuret virrat. Otetaanpa esimerkki. Perheessä 2 autoa. Auton lisäkorjauskulut 500€/ kuussa. =Vuodessa 6000x2 niin huh huh. Kyllä minullakin olisi pinna kireällä tuollaisilla lisälaskuilla,))

        Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, jos naapurisi korjaa jatkuvasti autoaan. Myöskään ei se, jos autosi lisäkorjauskulut ovat 500€/kk tai ettet ymmärrä mennä hoitoon ennenkuin pakkohoito tulee ajankohtaiseksi.
        Harvinaisen vähän kiinnostaa myös pinnasi liiallinen kireys ja raamattuna pitämäsi vikatilastojen prosentin osaset. Miten niistä muka syntyy suuret virrat ja mitkä ihmeen virrat? Jos jonkun autossa on vikaa, niin se korjataan. Siinäkö se virta? Ensin tietysti pitäisi tulla se vika.

        Minulla ei citikoitteni osalta ole noista ongelmista mitään kokemusta. Normaalihuollot kerran vuodessa (tai 20.000), kun riittävät eli alle 400€/vuosi töineen ja öljyineen. Sen myönnän, että huollot tulevat hieman kalliimmaksi kuin tuplasti kallimmassa Audissani, jossa huoltoväli on 30.000.

        En uskokaan, että pääset kokemukseen perustuvilla faktatiedoilla eroon puhtaasti tietämättömyyteen ja joihinkin trollien katastrofikirjoitusprovoihin perustuvista ennakkoasenteistasi.

        No iän ja kokemusten karttuessa olosi tuolta osin kyllä helpottuu ja ajatusmaailmasikin rauhoittuu ja tuollaiset lapselliset höpinät kyllä jää. Tsemppiä sitä odotellessasi...

        Jatkankin tässä fiksumpien kirjoitusten lukemista ja mahdollisesti niihin kommentoimista. Tarvittaessa myös täällä citikkapalstalla.


      • tukehdupaskaas
        hahahahaaaaaa kirjoitti:

        Jokainen auton ostaja tekee varmaan omat päätöksensä. Huonotkin. Esimerkiksi naapuritalossa korjataan jatkuvasti citikkaa eikä siihen järkipuheet auta. Pakkohoitoonkaan ei voi potilasta viedä, kun ei ole ympäristölle vaarallinen.
        Toisille ei pienet erot tilastoissa vaikuta? Mutta tiesitkö että pienistä puroista syntyy suuret virrat. Otetaanpa esimerkki. Perheessä 2 autoa. Auton lisäkorjauskulut 500€/ kuussa. =Vuodessa 6000x2 niin huh huh. Kyllä minullakin olisi pinna kireällä tuollaisilla lisälaskuilla,))

        Mulla ei ainakaan tulisi ensimmäisenä mieleen heti aamusta kun herään että käynpäs tässä taas urputtamassa kuinka MINUN mielestäni huono joku automerkki on? Lisäksi puhut että sulla on ollut muka vaikka mitä autoja ja sulla on huonoja kokemuksia Citikasta etkä ota huomioon muiden hyviä kokemuksia juuri niinkuin köyhällä trollilla on tapana lässyttää ei mitään uutta. Jos sulla olisi parempaakin tekemistä tai kokemusta kaikenmaailman autoista. niin kyllä luulisi ettei sun persettä Citikka kutittaisi. Väärässä ollaan kuitenkin kyllä ne Ranskikset vaan ottaa joitakin todella syvälle sieluun.


    • Provolta_kuulostaa

      Mikähän on sellainen vika, jota ei saada takuunalaisesta autosta merkkiliiikkeessa takuuseen alustasta korjattua? Lähinnä tulee mieleen törmäilyt sladissa kanttareihin tai muualle.

    • elämämkoulu

      Hän stereotypialla ratsastaa pois auringonlaskuun.

    • hahahahahaaaa

      Citroen on yleisesti tunnustettu heikoksi laadultaan. Jopa tehdas tunnustaa tämän. Veikkaan että konkurssi on edessä 2017. Tai 18.

      • siinästoivot

        Ei tuu konkurssia mutta suoli24 saisi tulla siinä menisi rölliltäkin ainoa ammatti ja ainoa paikka missä uskaltaa olla äänessä.


    • vikaherkkä.merkki

      Jos citikka olisi oikeasti hyvä auto se olisi jatkuvasti kärjessä autojen laatututkimuksissa. Tällä foorumilla omistajat yksinkertaisesti valehtelevat sitikoiden todellisesta laadusta. Myös sitikan jälleenmyyntiarvo on heikko joka johtuu juuri vikaherkkyyden aiheuttamasta maineesta. Nämä sitikkauskovaiset vain työntävät valheellista skeidaansa joka käänteessä. Nämä sitikkauskovaiset ovat yhtä hörhöjä kuin häiriköiviä maahan tunkeutuneita muslimeja puolustelevat suvakit. Sama sairas ilmiö molemmissa.

      Tiedän ihan tuttavapiiristä 2 tapausta joissa C5 on käynyt matkan pysäyttävän sähkövian takia korjaamolla ja kolmas tapaus jossa omistaja kyllästyi C3:n vikoihin ja vaihtoi sen pari vuotta ajettuaan toiseen merkkiin.

      • hahahahhaahaaaaa

        Olet aivan oikeassa. Veikkaan että yksi kirjoittelijoista on maahantuojan edustaja, joka saa palkkansa tällä sivustolla satuilusta. Varsinainen Paroni Von Munchausen.


      • yksinkertaisiariittää

        Tuo on kuultu ennemminkin: "tuttavapiirissä sitä ja tätä Citroenissa ja nyt on se joku toinen merkki" tosi uskottavaa mutta joo sinähän näytät saavan palkkasi näillä palstoilla trollatessa? Ei ei kyllä Citroen on ihan suosittu merkki etenkin Euroopassa. Laaturaporteista "laatumerkit" haluaa maksaa tiensä huipulle noihan on ihan perustietoa vai miten muuten luulet että samat merkit on vuodesta toiseen kärjessä mainostamassa vaikka vikojahan on enemmän kuin Citroenissa koskaan ja höynäytetyt ostaa laaturaporttien kärkimerkkejä isoista takaisinkutsuista ym. välittämättä? Maailmassa riittää tyhmiä ihmisiä enemmän kuin viisaita niinsanottuja narusta vedettäviä jotka mm. ostavat romunsa pelkästään tutkimusten mukaan. Sinähän tiedät että tämä on totta mutta myöntää ei pysty.


      • hahahahaaaaaa

        Niin kyllähän sinä viimeiset merkin arvostuskyselyt luit? Vai tuleeko teille posti aina myöhässä? Tiesitkö että Neuvostoliitto-lehti ei enää ilmesty. Maalaisliitto on nykyään Keskustapuolue! Millä aikakoneella citikan omistajan saa tälle vuosituhannelle!! Pitäiskö maahantuojan lähettää oikein kirjattu kirje? Puhelinkopista ei nyt ainakaan kannata lähteä soittelemaan!!!
        Citikoitakin saa nykyää jo etuvetoisina!!


      • yksinkertaisiariittää
        hahahahaaaaaa kirjoitti:

        Niin kyllähän sinä viimeiset merkin arvostuskyselyt luit? Vai tuleeko teille posti aina myöhässä? Tiesitkö että Neuvostoliitto-lehti ei enää ilmesty. Maalaisliitto on nykyään Keskustapuolue! Millä aikakoneella citikan omistajan saa tälle vuosituhannelle!! Pitäiskö maahantuojan lähettää oikein kirjattu kirje? Puhelinkopista ei nyt ainakaan kannata lähteä soittelemaan!!!
        Citikoitakin saa nykyää jo etuvetoisina!!

        Älä ole noin hermona tuolla menolla pumppusi pettää vielä. Tuollaisia te ootte laaturaporttien perusteella kaikki muut on paskaa paitsi kärkimerkit vain sen perusteella te uskovaiset höynäytetyt elätte ja arvostelette? Ostetaanhan sitä maksalaatikkoakin paljon vaikkei se hyvää olisikaan sama pätee automerkkeihin. "Laatumerkit" jotka pomppii aina kärjessä vaikka jakoketjut paukkuu ja takaisinkutsut huutaa mutta on ne vaan "hyviä". Citroen silloin tällöin hyvällä sijalla se on heti teidän mielestä puppua koska laaturaportti ja vastuullisimmaksi valmistajaksi valittu PSA konserni vasta ottikin teitä kipeää. Haiskahtaa vieläkin 70luvun ennakkoluuloilta millä teidät saisi oikein tälle vuosituhannelle?


    • hahahahaaaaaa

      Siinä on kyllä korruptiokirjekuori vaihtanut omistajaa kun citikka valittiin vastuullisimmaksi autonvalmistajaksi. Ja mitä se oikeasti tarkoittaa? Sitäkö että on syytänyt tunnollisesti huonoa laatua markkinoille, auton ostajista piittaamatta. Ja osakkeen omistajat kiittää?
      Sorry vaan uskon enemmän luotettaviin tilastoihin kuin maahantuojan agitaattoriin joka tälläkinhetkellä raapii muniaan ja luulee olevansa joku trendisetteri autonomistaja verkkopaidassaan ja punaviinipöhnässä.
      Säälittävää ylimielisyyttä järkeviä autonostajia kohtaan.

      • vituttaakopientä

        Jaa nyt sitten itse uskovainen tilastohörhö ei uskokaan vaikka todistetusti laadullisesti vastuullisin valmistaja on nyt sattuu olemaan PSA ja vaikka koko ajan itse huudat pyhän laaturaportin nimeen? Kyllä sua risoo tosiasiat voi voi... Tuskin oikein tajuat mitä itsekään hourailet? Hienosti menee sulla juhannus Citikkapalstalla kun ei muutakaan tekemistä näytä olevan. Taitaa tulla kelan rahat vasta juhannuksen jälkeen hahhah?


    • hahahahaaaaaa

      Citikkatirehtööri on joutunut Juhannukseksi töihin. Myynti ei vedä. Otan osaa. Rentoudu, syö makkaraa ja juo pari olutta. Mutta älä hakkaa vaimoasi. Enää.

      • vituttaakopientä

        Kun edes ymmärtäisit itsekin kuinka lapsellinen olet.. Mutta ei se mitään nyt alkaa taas tuo vaiheesi kun enää et muuhun kykene ja totuus sattuu. Koville ottaa ymmärrän ja kyllä se kelan tuki tulee sitten juhannuksen jälkeen. Sinulla on vielä monta päivää aikaa purkaa pahaa oloasi täällä.


      • hahahahhahaaaaa

        Kunpa vuodessa citikan omistajalla olisi yksi päivä ettei tarvitsisi pelätä auton hajoamista. Mutta kun ei.
        Siinä kärsivät perhe ja omaiset.
        Auton suuret korjauskulut, arvon aleneminen, pitkälle matkalle ei pääse. Se syö vain miestä...
        Rotan lailla.


      • vituttaakopientä
        hahahahhahaaaaa kirjoitti:

        Kunpa vuodessa citikan omistajalla olisi yksi päivä ettei tarvitsisi pelätä auton hajoamista. Mutta kun ei.
        Siinä kärsivät perhe ja omaiset.
        Auton suuret korjauskulut, arvon aleneminen, pitkälle matkalle ei pääse. Se syö vain miestä...
        Rotan lailla.

        Mitä minä sille voin että sinä purat täällä pettymystäsi jostain "laatuautostasi" helvetin kurjaa sulla ainakin on kun Citikka ottaa noin koville? Skitsolta pelleltä kuulostat jonka hourailuista ota kukaan selvää.


      • hahahahahaaaaa

        Ottaa koville omistaa citikka...


      • vituttaakopientä
        hahahahahaaaaa kirjoitti:

        Ottaa koville omistaa citikka...

        Eikö parempaan pysty :) Huomiotahan pikkuinen on vain vailla kun ei muutakaan juhannuksena ole näköjään? Mulla on sentään oikeus vittuilla sinulle takaisin sillä minä omistan Citikan sinä et joten mitä helvettiä sä täällä kiukuttelet? Painu vittuun täältä :)


      • hahahahahaaaaa
        vituttaakopientä kirjoitti:

        Eikö parempaan pysty :) Huomiotahan pikkuinen on vain vailla kun ei muutakaan juhannuksena ole näköjään? Mulla on sentään oikeus vittuilla sinulle takaisin sillä minä omistan Citikan sinä et joten mitä helvettiä sä täällä kiukuttelet? Painu vittuun täältä :)

        Ota lisää viinaa. Mikään ei ole sen mukavampi kuin känninen eläkeläispissis.
        Huomenna voi sitten siivota oksut citikan penkeiltä, vaikka kyllä se aina alkuperäisen värin voittaa..


      • vituttaakopientä
        hahahahahaaaaa kirjoitti:

        Ota lisää viinaa. Mikään ei ole sen mukavampi kuin känninen eläkeläispissis.
        Huomenna voi sitten siivota oksut citikan penkeiltä, vaikka kyllä se aina alkuperäisen värin voittaa..

        No nyt sattui yhy yhy. Niin sinähän olit se sama lakanoilta lusikoitu joka uskotteli että on lähestulkoon omistanut kaikki merkit? Ei uskoisi tuollaisesta peräkammarin äpärästä jolle Citikka ottaa noin koville? Kuka nyt juhannuksena on selvinpäin no sinä tietysti kun ensiviikolla vasta tuki?


    • opelius

      Mutta jos on auto merkistä riipumatta ja ensinmäinen kortti mitä se myyjä tarjoaa autosta riippumatta on?

      Eli jokainen auto on...............

    • pikkupicassokivaauto

      Sanos muuta. Minä ostin C3 Picasson. Se on nyt viisi vuotta vanha ja 105000 km ajettu ja nyt siihen penteleeseen tuli ensimmäinen vika. Peruutustutka lakkasi toimimasta.

      • XsaraVTS

        Eli ei vikaa. Kuka oikeasti edes tarvii peruutustutkaa?


    • hahahahahahhaaaaa

      Citikan omistaja tarvitsee peruutustutkan, kaikuluotaimen, GPS.n sekä kastevettä haskalokeroonsa jotta tuntisi itsensä keskimääräistä paremmaksi, boheemimmaksi ja muutenkin sutkiksi jätkäksi. Citikka on viimeinen keino nostaa pohjamudissa rypevää itsetuntoa, vaikka kalliiksi se tulee.
      Totuus autonsa todellisista kuluista on viimeinen jonka citikan omistaja haluaa tietää.
      Muiden silmissä on citikka on vain lasta, jolla tuetaan jo rypistyvää elintä. Se on hyödytön, mutta näyttää hyvältä omistajansa mielestä. Tässä hetkessä elävät tietävät että lastan sijaan on siniset pillerit, ja nykyaikaiset autot jotka kestävät vertailut ja pärjäävät niissä.
      Citikan omistajat ovat reliikkejä, miehiä jotka ovat jääneet vapisemaan taisteluhautojensa pohjille.

      • Ikke_Absolut

        Onko pahakin darra?


      • sinisetpillerit

        Eiköhän ne ole ihan muut autot joilla nostetaan sitä pohjamudissa rypevää itsetuntoa röllinkin voisi kuvitella ajavan jollain Saksasta uitetulla loppuunajetulla bemarin/mersunruoskalla tai Vaginakonsernin tikittävällä aikapommilla kun on kerran se metrinen kyrpä koko ajan otsassa? Seonnut se ainakin on lopullisesti kun Citikkakuskit on sitä koko ajan huudattanut ja jutut karkaa raiteilta niinkuin skitsolla on tapana.


    • hahahahahahaaaaaa

      Kyllä jokainen järkevä ihminen lukee testit autosta ennenkuin lähtee kaupoille renkaita potkiin. En minä ainakaan ostaisi autoa joka on vuosikymmenet aina viimeisten joukossa testeissä ja jonka omistajalle naapurit naureskelevat selän takana.
      Joku itsekunnioitus täytyisi olla!
      Oliko muuten ranskalainen Areva myös luotettavimpien firmojen joukossa?

      • tyhmäolet

        Tuommoisen renkaanpotkijan ei tarvi haaveilla kuin joposta. Testien perusteella kukaan täysjärkinen hommaa autoansa ne hommataan omien mieltymysten mukaan ainoastaan kädettömät papparaiset ja autoista mitään tietävät ostaa samaa testijumboa vuodesta toiseen.


    • hahahhahahaaaaa

      Onko maailman kallein rakennus ja todellinen Iisakin kirkko, Arevan ydinvoimala luotettavampien yritysten listalla? Jos PSA on ykkösenä niin kyllä Areva on pakostakin kakkonen. Ranskalainen osaaminen voittaa Venäjän tietotaidon mennentullen.
      Jos Arevan voimala saadaan joskus käyttöön, (2075?) niin minä poistun silloin liukkaasti maasta. Minulle riittää jännitykseksi se että ranskalaisia autoja on liikenteessä. USA on kieltänyt niiden käytön. Viisasta sakkia. Ehkä ostan ranchin sieltä.

      • tyhmäolet

        Niih no noi asiat mistä jauhat jännityksissäsi on vähän sama kuin syyttäisin vieläkin Saksaa juutalaisten kansanmurhasta ja toisesta maailmansodasta en silti oikeasti vihaa Saksalaisia tai Saksalaisia automerkkejä vaikka "Natsi" sanana on arka niille vieläkin ja vaikka vittumaisesti päättivätkin aikoinaan pyyhkiä Ranskan maailmankartalta siinä onnistumatta ja vaikka myymätkin nykyään paskaa.. Usa ei ole koskaan kieltänyt Ranskalais autojen käyttöä miksi olisi? Ja mitenkä Areva liittyy automerkkeihin? Sun hourailuista ei ota kukaan mitään selvää millähän merkillä sinä itse oikein ajelet?


      • hahahahahaaaaaa

        Oikeinkirjoituksestasi päätellen punaviini on tehnyt tehtävänsä. Se ja grillatut sammakonjalat sekä helle sekoittaa kovimmankin citroenfundalistin pään. Vielä kun hyperventiloi kuumassa autossa yönsä on selvä että pää on pehmeä paketti. Josei jo citikan ostopäätöstä tehdessä ollut..
        Areva ei ole mikään historiaan liittyvä asia. Vaan ikävä kyllä, tulevaisuuden. Siinä maailman kalleinta rakennusta tehdessä ranskalainen rakentaja kuppaa suomalaista veronmaksajaa kaksin käsin.
        Tämä pitäisi olla jo syy ranskalaisten tuotteiden boikotille. Ei edes ainoa.


      • tyhmäolet
        hahahahahaaaaaa kirjoitti:

        Oikeinkirjoituksestasi päätellen punaviini on tehnyt tehtävänsä. Se ja grillatut sammakonjalat sekä helle sekoittaa kovimmankin citroenfundalistin pään. Vielä kun hyperventiloi kuumassa autossa yönsä on selvä että pää on pehmeä paketti. Josei jo citikan ostopäätöstä tehdessä ollut..
        Areva ei ole mikään historiaan liittyvä asia. Vaan ikävä kyllä, tulevaisuuden. Siinä maailman kalleinta rakennusta tehdessä ranskalainen rakentaja kuppaa suomalaista veronmaksajaa kaksin käsin.
        Tämä pitäisi olla jo syy ranskalaisten tuotteiden boikotille. Ei edes ainoa.

        Mitenkä Areva liittyy automerkkeihin?


      • hahahahahahaaaa

        Katsos poju, tulevaisuudessa, tai jo nykyään modernit ja tekniikaltaan nykyaikaiset autot kulkee sähköllä. Ai niin, eihän citikkaa saa edes hybridinä. Kyllä sitikka on oikeasti jäänyt -70 luvulle. Ja kuskit myös.
        Hyvää krapulapäivää vaan.


      • tyhmäolet
        hahahahahahaaaa kirjoitti:

        Katsos poju, tulevaisuudessa, tai jo nykyään modernit ja tekniikaltaan nykyaikaiset autot kulkee sähköllä. Ai niin, eihän citikkaa saa edes hybridinä. Kyllä sitikka on oikeasti jäänyt -70 luvulle. Ja kuskit myös.
        Hyvää krapulapäivää vaan.

        Mutta miten se liittyy edelleenkään mitenkään Arevaan? Miten olis se luetunymmärtäminen? Sanoin jo tuolla jo aiemmin että "vähä sama kuin" en ole missään vaiheessa väittänyt että kyllä näin on. Citroenillä kyllä on ihan sähkö ja hybridiautojakin. Sinä tässä puhut koko ajan aivan muista kuin automerkeistä aivan kiukkuisena. Äpärä tais olla koko juhannuksen selvinpäin kun kelan tuki tulee vasta ensiviikolla kyllä vähemmästäkin vituttaisi? Se on kun on lusikalla annettu niin..


      • hahahahahaaaa

        Kyllä pitää olla melkoinen pihatonttu kun ei tajua miten sähkö liitty Arevaan.
        Niin sullehan sähkö tulee töpselistä.
        En kuitenkaan kaltaistasi pihatonttua haluaisi omalla pihalla näkeväni.
        Sähkö Tesloja ja Fiskereitä olen kyllä liikenteessä nähnyt. Toyota tekee maailman luotettavimmat hybridit. Citikan vastaavia ei ole suomessa.
        Valehtele lisää niin saadaan nauraa.


    • Itse666

      Jos ajatte ikivanhoilla ritsoilla niin tottakai niitä saa korjata. Itse vaihdan tai sanotaanko vaihdoin auton aina 3 vuoden välein että aina on takuu voimassa. Jos joku luulee säästävänsä rahaa ajamalla vanhalla romulla on kyllä aika väärässä.

      • Halpaa_halpaa

        Kyllä sinä olet väärässä.
        Jos tuossa ajassa auton hinnasta putoaan 30% se ei missään tapauksessa voi olla halvempaa kuin minun vuotuiset kuluni ranskan rapeaan.
        Otetaampa Cuuluisa Corolla jonka 2017 mallit ovat vasta tulossa myyntiin.
        Uusi 2016 27 000€
        Vanha 2013 15 000€
        Ero 3 vuotta 12 000€

        Aiemmin ajoin samalla japsilla 18 vuotta, korjauksiin käytin n. 6800€
        auton hinta oli 28 500 €
        Vuosikulut 1960€ ilman diskonttausta.

        Nykyisen ranskalaisen ostohinta 1800€ vuotuiset korjauskulut 40€

        (Km korvattuja Työmatkoja 24 000 km/vuosi, mikä on edullisin vaihtoehto?)


    • jakkkoloituy

      Jos ostaa uuden auton 3 vuoden välein suorastaan säästää rahaa. Vai mitä citroenistit???

    • suorat.sanat

      Citroen = Ranskan aggressiivisten muslimien (eniten muslimeja Euroopan valtioista eli 10% väestöstä) kokoonpaneva vikaherkkä katiska. Siinäpä tiivistettynä shitikan "laatu"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      199
      33313
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      255
      21452
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      436
      10888
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6615
    5. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      81
      5976
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      4855
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4057
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1607
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      101
      1554
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      52
      1479
    Aihe