Itse olen rikas. Tavalliset eurajokilaiset kateellisia heikkoja ja pieniä. Itselläni lihasvoima todella hyvä verrattuna eurajokilaisiin. Penkki raakana 232 veto 322 ja kyykky 310kg. Kalukin iso yli 26 cm. Eurajokilainen omaa vain 13 cm peniksen. Tulette vajoamaan tavikset todella alas vielä ja nauran teille pelleille, joita säälin omalla tavallani! Näen teitä kaupoissa ja halveksin miten munattomia tonttuja olette ja pelkkiä pelkureita!! Voin panna teidän säälittäviä akkojanne, joita te miehet ette pysty tyydyttämään, vitun homot!!
Kateelliset kuntalaiset
eurajokkelaisset
9
482
Vastaukset
- Edestjatakaa
Mee lääkäriin. Sul on joku häiriö.
- Kiristääkövanne
Tuplaa lääkitys , helpoottaa.
- porilainenaistemiäs
hienoa! olet kyllä todella onnekas yksilö! kiitos kun jaoit tämän kanssamme.
- Anonyymi
Toi aloitus on kyllä yliveto🙂👍
- Anonyymi
Niin varmaan juu. Olet spede
- Anonyymi
Hei pönttö, Spede on kuollut jo kauan sitten. Kunpa sinäkin olisit.
- Anonyymi
Sähän vasta ufomies oot
- Anonyymi
Kiinteistöjen omistajat köyhiä?Oikeat köyhät asuu asuntolassa tai kadulla,eikä omista mitään.
- Anonyymi
Kiinteistöjen omistajat köyhiä. Täynnä velkaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304334Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212490Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1671346Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331247- 351024
- 171964