Äskettäin löytynyt video, jossa edesmennyt taidemaalari Bob Ross opettaa meitä piirtämään islamin profeetta Muhammadin:
https://www.youtube.com/watch?v=x7PpE15yh58
Näin piirretään Muhammad
1
133
Vastaukset
- PiirrämmeJosHaluamme
Muhammed oli kyllä aivan kauhea mies! Ehkä hän aikanaan, omassa karseassa kulttuurissaa oli ihailtu henkilö, mutta on aivan mahdottomuus, että tuollainen hirviö olisi todella Jumalan lähettiläs.
Ehän siinä ole mitään järkeä, että Jumala ottaisi profeetakseen tuollaisen miehen. Kyllähän Jumala sen ymmärtää, ettei tuollainen ihminen tule koskaan ansaitsemaan kaikkien ihmisten kunnioitusta. Muhammed olisi todella hölmö valinta profeetaksi.
Ja tämä on nyt vain minun ajatteluani ja olen asian ilmaissut eräälle muslimille ihan kasvotustenkin. Sain aivan kauheat haukut niskaani. Ei auttanut, vaikka sanoin, etten minä ole muslimi ja siksi Muhammed ei voi tietenkään olla miulle milllään tavalla pyhä. Eiväthän hekään kunnioita vaikkapa pyhiä lehmiä.
On aivan pelleilyä, että muslimit koittavat sanoa koko ihmiskunnalle, etteivät he saisi piirtää Muhammedin kuvaa. Monien heistä on vaikea käsittää sitä, että islamin lait ja säännöt eivät koske muita kuin muslimeja. Eri asia on tietysti islamin vallassa oleva maa, jossa islamin lait on kirjattu myös maalliseen lakikirjaan. Maan virallisia lakeja täytyy toki kunnioittaa. Osa muslimeista tosin ei kunnioita eurooppalaisia lakeja, vaan otta Suomessakin monta vaimoa, valehtelee Kelalle raha-asioista ja koittaa rukoilla kesken työajan. Onneksi moni muslimi kuitenkin on lainkuuliainen ja osa jopa maallistuu niin, ettei islam enää aiheuta ristiriitoja demokraattisen ja suvaitsevaisen ajattelun kanssa.
Mutta kyllä maltillisinkin muslimi suuttuu siitä, jos joku piirtää Muhammedin kuvan. Eivätkä he pysty myöntämään sitä, että itse asiassa Muhammedin piirtäminen ei alun perin ollut kiellettyä edes muslimeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013721
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472650- 1142489
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣391988Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291747Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221541- 271532
- 221338
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701275Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81261