Näin piirretään Muhammad

AllahAkbar

1

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PiirrämmeJosHaluamme

Muhammed oli kyllä aivan kauhea mies! Ehkä hän aikanaan, omassa karseassa kulttuurissaa oli ihailtu henkilö, mutta on aivan mahdottomuus, että tuollainen hirviö olisi todella Jumalan lähettiläs.

Ehän siinä ole mitään järkeä, että Jumala ottaisi profeetakseen tuollaisen miehen. Kyllähän Jumala sen ymmärtää, ettei tuollainen ihminen tule koskaan ansaitsemaan kaikkien ihmisten kunnioitusta. Muhammed olisi todella hölmö valinta profeetaksi.

Ja tämä on nyt vain minun ajatteluani ja olen asian ilmaissut eräälle muslimille ihan kasvotustenkin. Sain aivan kauheat haukut niskaani. Ei auttanut, vaikka sanoin, etten minä ole muslimi ja siksi Muhammed ei voi tietenkään olla miulle milllään tavalla pyhä. Eiväthän hekään kunnioita vaikkapa pyhiä lehmiä.

On aivan pelleilyä, että muslimit koittavat sanoa koko ihmiskunnalle, etteivät he saisi piirtää Muhammedin kuvaa. Monien heistä on vaikea käsittää sitä, että islamin lait ja säännöt eivät koske muita kuin muslimeja. Eri asia on tietysti islamin vallassa oleva maa, jossa islamin lait on kirjattu myös maalliseen lakikirjaan. Maan virallisia lakeja täytyy toki kunnioittaa. Osa muslimeista tosin ei kunnioita eurooppalaisia lakeja, vaan otta Suomessakin monta vaimoa, valehtelee Kelalle raha-asioista ja koittaa rukoilla kesken työajan. Onneksi moni muslimi kuitenkin on lainkuuliainen ja osa jopa maallistuu niin, ettei islam enää aiheuta ristiriitoja demokraattisen ja suvaitsevaisen ajattelun kanssa.

Mutta kyllä maltillisinkin muslimi suuttuu siitä, jos joku piirtää Muhammedin kuvan. Eivätkä he pysty myöntämään sitä, että itse asiassa Muhammedin piirtäminen ei alun perin ollut kiellettyä edes muslimeille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2045
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      289
      1854
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      322
      1667
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1546
    5. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      30
      1153
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1093
    7. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      89
      1057
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1037
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      63
      1032
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1018
    Aihe