Näin piirretään Muhammad

AllahAkbar

1

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PiirrämmeJosHaluamme

      Muhammed oli kyllä aivan kauhea mies! Ehkä hän aikanaan, omassa karseassa kulttuurissaa oli ihailtu henkilö, mutta on aivan mahdottomuus, että tuollainen hirviö olisi todella Jumalan lähettiläs.

      Ehän siinä ole mitään järkeä, että Jumala ottaisi profeetakseen tuollaisen miehen. Kyllähän Jumala sen ymmärtää, ettei tuollainen ihminen tule koskaan ansaitsemaan kaikkien ihmisten kunnioitusta. Muhammed olisi todella hölmö valinta profeetaksi.

      Ja tämä on nyt vain minun ajatteluani ja olen asian ilmaissut eräälle muslimille ihan kasvotustenkin. Sain aivan kauheat haukut niskaani. Ei auttanut, vaikka sanoin, etten minä ole muslimi ja siksi Muhammed ei voi tietenkään olla miulle milllään tavalla pyhä. Eiväthän hekään kunnioita vaikkapa pyhiä lehmiä.

      On aivan pelleilyä, että muslimit koittavat sanoa koko ihmiskunnalle, etteivät he saisi piirtää Muhammedin kuvaa. Monien heistä on vaikea käsittää sitä, että islamin lait ja säännöt eivät koske muita kuin muslimeja. Eri asia on tietysti islamin vallassa oleva maa, jossa islamin lait on kirjattu myös maalliseen lakikirjaan. Maan virallisia lakeja täytyy toki kunnioittaa. Osa muslimeista tosin ei kunnioita eurooppalaisia lakeja, vaan otta Suomessakin monta vaimoa, valehtelee Kelalle raha-asioista ja koittaa rukoilla kesken työajan. Onneksi moni muslimi kuitenkin on lainkuuliainen ja osa jopa maallistuu niin, ettei islam enää aiheuta ristiriitoja demokraattisen ja suvaitsevaisen ajattelun kanssa.

      Mutta kyllä maltillisinkin muslimi suuttuu siitä, jos joku piirtää Muhammedin kuvan. Eivätkä he pysty myöntämään sitä, että itse asiassa Muhammedin piirtäminen ei alun perin ollut kiellettyä edes muslimeille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe