Äskettäin löytynyt video, jossa edesmennyt taidemaalari Bob Ross opettaa meitä piirtämään islamin profeetta Muhammadin:
https://www.youtube.com/watch?v=x7PpE15yh58
Näin piirretään Muhammad
1
119
Vastaukset
- PiirrämmeJosHaluamme
Muhammed oli kyllä aivan kauhea mies! Ehkä hän aikanaan, omassa karseassa kulttuurissaa oli ihailtu henkilö, mutta on aivan mahdottomuus, että tuollainen hirviö olisi todella Jumalan lähettiläs.
Ehän siinä ole mitään järkeä, että Jumala ottaisi profeetakseen tuollaisen miehen. Kyllähän Jumala sen ymmärtää, ettei tuollainen ihminen tule koskaan ansaitsemaan kaikkien ihmisten kunnioitusta. Muhammed olisi todella hölmö valinta profeetaksi.
Ja tämä on nyt vain minun ajatteluani ja olen asian ilmaissut eräälle muslimille ihan kasvotustenkin. Sain aivan kauheat haukut niskaani. Ei auttanut, vaikka sanoin, etten minä ole muslimi ja siksi Muhammed ei voi tietenkään olla miulle milllään tavalla pyhä. Eiväthän hekään kunnioita vaikkapa pyhiä lehmiä.
On aivan pelleilyä, että muslimit koittavat sanoa koko ihmiskunnalle, etteivät he saisi piirtää Muhammedin kuvaa. Monien heistä on vaikea käsittää sitä, että islamin lait ja säännöt eivät koske muita kuin muslimeja. Eri asia on tietysti islamin vallassa oleva maa, jossa islamin lait on kirjattu myös maalliseen lakikirjaan. Maan virallisia lakeja täytyy toki kunnioittaa. Osa muslimeista tosin ei kunnioita eurooppalaisia lakeja, vaan otta Suomessakin monta vaimoa, valehtelee Kelalle raha-asioista ja koittaa rukoilla kesken työajan. Onneksi moni muslimi kuitenkin on lainkuuliainen ja osa jopa maallistuu niin, ettei islam enää aiheuta ristiriitoja demokraattisen ja suvaitsevaisen ajattelun kanssa.
Mutta kyllä maltillisinkin muslimi suuttuu siitä, jos joku piirtää Muhammedin kuvan. Eivätkä he pysty myöntämään sitä, että itse asiassa Muhammedin piirtäminen ei alun perin ollut kiellettyä edes muslimeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662198Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381823Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711430Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211414Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211054Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.731039Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1001000Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost151983En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9882- 73872