punastelijat jotka käytätte

propralia

Hei te kaikki punastelijat joille propral on tuonut avun. Itsekin sain lääkäriltä reseptin propral 10mg lääkettä. Kuitenkin minusta tuntuu ettei se auta mihinkään, punastelen ihan normaaliin tahtiin, vai punastelenko?

Kysyisinkin, kun on ottanut propralia ja tulee tilanne jossa normaalisti punastuisi, kuumottaako teillä silti samalla lailla kuin punastuisitte, vaikkette punastuisikaan. Minulla tulee samanlainen kuumoitus mutten tiedä punastunko todella. Kertokaa kiltit ihmiset, olisi todella tärkeää.

Ja vielä toinen kysymys. Onko omakohtaisia kokoemuksia tai tiedättekö kuinka kauan vaikuttaa

Propral 10mg annos?
Propral 15mg annos?
Propral 20mg annos?

Minua on todella alkanut huolettamaan kun en kehtaa syödä enää muiden kanssa, en voi puhua muiden kanssa enkä vastata tunnilla opettajan kysymyksiin punastumatta. En voi totuttaa itseäni ajatukseen "se on vain osa minua" joten älkää edes ehdottako mitään sellaista. Olisin todella kiitollinen kun vastaisitte noihin kysymyksiin jotka esitin.

Kiitos kaikille vastaajille.

8

1715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikael

      Hyvin tuntuu auttavan punasteluun. Itse otan vähemmän jännittäviin tilanteisiin 1/2 40mg kahta tuntia aikaisemmin. Jos on oikein jännittävää, niin sitten ensin kokonaisen tai tuon puolikkaan päälle vielä toisen puolikkaan tuntia ennen. Vaikutus kestää hyvin muutaman tunnin ja pienempänä pidempäänkin.

      • Keskustelun aloittaja

        Tunnetko samanlaisen kuumotuksen kuin punastuessasi vaikket punastukkaan?


      • Mikael
        Keskustelun aloittaja kirjoitti:

        Tunnetko samanlaisen kuumotuksen kuin punastuessasi vaikket punastukkaan?

        Kyllä joskus toisinaan. Seurasin sitä alussa, mutta peilistä vilkaistessa ei voimakasta punottamista todellisuudessa näkynyt, ei ainakaan sellaista laikukasta, josta kärsin. Tuo propral on pettänyt vain pari kertaa vuoden kuluessa kun olen sitä käyttänyt. Mutta tällöinkin todennäköisesti annnostus on ollut liian pieni tai väärään aikaan otettu. Yleisesti ottaen lääke on nostanut huomattavasti itseluottamusta enkä seuraa omaa jännittämistäni läheskään niin paljoa kuin aikaisemmin. En tietysti voi varmasti sanoa, toimiiko se yhtä hyvin kaikilla muilla.


      • anya
        Keskustelun aloittaja kirjoitti:

        Tunnetko samanlaisen kuumotuksen kuin punastuessasi vaikket punastukkaan?

        Eilen huomasin, että kauhea kuumotus tuntui kasvoissa korvia myöten, vaikka olin ottanut 20 mg Propralia. Oli minulla kuumakin, mutta eniten kuumotti, kun töppäilin vähän myyjien kanssa. Siis nolotti oma sähläämiseni. Vilkaisin peiliin ja kas kummaa, edes korvat eivät punoittaneet. Olipa mukava tunne. Sitä saa ihan töpeksiäkin eikä tarvitse olla patti punaisena. Siispä luotan edelleenkin Propraliin.


      • Mikael
        anya kirjoitti:

        Eilen huomasin, että kauhea kuumotus tuntui kasvoissa korvia myöten, vaikka olin ottanut 20 mg Propralia. Oli minulla kuumakin, mutta eniten kuumotti, kun töppäilin vähän myyjien kanssa. Siis nolotti oma sähläämiseni. Vilkaisin peiliin ja kas kummaa, edes korvat eivät punoittaneet. Olipa mukava tunne. Sitä saa ihan töpeksiäkin eikä tarvitse olla patti punaisena. Siispä luotan edelleenkin Propraliin.

        Ilmeisesti muutkin ovat siis huomanneet saman. Tuo punotuksen ja kuumotuksen tunne saattaa säilyä ainakin osittain, mutta todellisuudessa kasvot eivät punota. Ajan myötä sitä oppii olemaan välittämättä siitä ja unohtamaan koko "typerän" asian.


      • rubic21
        Mikael kirjoitti:

        Ilmeisesti muutkin ovat siis huomanneet saman. Tuo punotuksen ja kuumotuksen tunne saattaa säilyä ainakin osittain, mutta todellisuudessa kasvot eivät punota. Ajan myötä sitä oppii olemaan välittämättä siitä ja unohtamaan koko "typerän" asian.

        Pitäisiköhän minunkin antaa Propralille mahdollisuus.. On niitä tuolla purkillinen vielä 10 mg. Annostus on 1-2 tabl mut kokemuksen mukaan niin ei kyllä ollut mihinkään.
        Puna lehahti kasvoille ja nimen omaan se kammottava läikikäs punastuminen.. Pelkään opintojeni taas kerran menevän päin metsiä..


    • 12-13v_poika

      Siis saako 12v poika käyttää nuita lääkkeitä ajattelin miks mää miks juuri mää ma tekisin mitä vain jos pääsen tästä eroon ko pikku jutusta tulee heti hirveen punane naama kuinka nopeesti ton reseptin saa ku 2 viikon päästä on englannin esitelmä mulla tulee meneen naama iha punaseks yks kaveri vaa huutaa kato tota tolla on iha punane naama siis oikeesti on silleen tiiän se va jauha ja jauha ajattelen välillä et viillän ranteet auki

    • 12v

      En siis oikeesti oo ajatellu noin vaa siis se on vertaus kuva et mua ärsyttää niin paljo toi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      654
      4814
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3241
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2498
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 255
      1899
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1363
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe