https://www.youtube.com/watch?v=6FgSjASrVvc En uskaltanut kyytiin, ainakaan vielä
Särkänniemen kamala X
6
2121
Vastaukset
- Jokksu
Huomenna testaamaan! Ei varmasti oo kamala, näyttää hyvältä, ku roikottaa pää hetken pää alaspäin. :D
- Korjaus
Kun roikottaa hetken pää alaspäin, siis. Tiedä mistä tuo ylimääräinen pää tuli. :D
- Jokksu
Mahtava oli X!! :D Ensin lähti samoin ku Typhoon PowerParkissa, mutta kun alkoi mennä väärin päin, G-voimat oli suunnilleen Junkerin luokkaa (meinas mennä korvat lukkoon). Ja aivan huippua tuo väärinpäinroikotus, parasta kun ei pidä kiinni, roikkuu vaan kaarten varassa! :D
- Kokemustaon6
X ei oo yhtää paha, mutta tuntuu pelottavalta jos pidät kiinni. Jos et pidä kii, ei oo kauheita paineita et tippuis😂 nimimerkillä:kokemusta on ft.6kaverii
- Anonyymi
Mä oon käyny Xässä. Ihan crazy laite mutta niin jumalattoman hyvä. Ylhäällä kun se roikkuu väärinpäin tuntuu kuin olisi oikeesti irti penkistä. Se on hauskaa!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892