Kirje Rovaniemeltä

Lappiin_hakija

Itselleni tuli tänään kirje Lapin Yliopistolta, jossa oli koepisteeni. Kirjeessä ei kuitenkaan lukenut, olenko tullut valituksi. Onko muille tullut vastaavaa kirjettä?

64

4326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mmarr-

      Joo tänne tuli myös kyseinen kirje. Valinnasta ei ollut tietoa ei ....

    • Eitod88

      Ei tullut.

    • Kärsimätön93

      Mulle oli kans kaverille tullu. Soitin hakija- ja opiskelijapalveluihin ja sanoivat sieltä, että kaikille on lähetetty kirjeet perjantaina. Tulee tällä tai ens viikolla perille.

    • ehkäensivuonna

      Millasia pisteitä saitte? Itse sain 42...

      • PIENIhemuli

        Sain 82 pistettä


    • hopihopinyt

      Miksei muiden kaupunkien tiedekunnat voi olla näin nohevia? Kyllästyttää jo odottelu...

    • Rolloon2016

      Minulla ainakin tuli hyväksymiskirje mukana!

      • uskopuhetta

        Älä puhu paskaa, kenellekään ei tullut vielä hyväksymiskirjettä!


      • Rollo2016

        Älä pura pahaa mieltäsi täällä jos et saanut kirjettä


      • uskopuhetta

        Selaatko näitä ketjuja ja latelet paskoja kommenttejasi, koska omat rahkeet eivät riitä minkäänlaiseen yliopistoon? Onneksi sinulla on elämäm koulu käytynä :D


      • Rollo2016

        Hyvä tulla huutelemaan toisten ihmisten koulutuksesta kun hyväksymiskirjettä ei tullut. En voi sille mitään ettet saanut hyväksymiskirjettä tänään, toivottavasti se tulee myöhemmin postissa. Itselläni tuli 2 kirjettä joissa toisessa pisteet (62p) ja toisessa hyväksymiskirje.


      • Kuopionpojka
        uskopuhetta kirjoitti:

        Selaatko näitä ketjuja ja latelet paskoja kommenttejasi, koska omat rahkeet eivät riitä minkäänlaiseen yliopistoon? Onneksi sinulla on elämäm koulu käytynä :D

        Minäkin sain kyllä tänään hyväksymiskirjeen.


      • arrrrgh

        Paljon teillä oli koepisteet?


      • Kupionpojka

        Pisteitä oli tasan 40, taisin olla aika alarajalla


      • pisterajat

        Kuopionpoika paljonko sinulla oli lähtöpisteitä?


      • Kupionpojka

        100 lähtöpistettä


      • menepois

        Just.


      • KupionpojkaAITOJAOIKEA

        Törkeää että joku trolli on nyt käyttänyt nimimerkkiäni!!!!!! Sain 4 lähtöpistettä, mutta pääsin koepistekiintiössä sisään


    • KuudesKertaTodenSANOO

      Huomasin äsken että postissa oli tullut jostain syystä 2 hyväksymiskirjettä? Haluaako joku toisen

      • Kupionpojka

        Toisessa pisteet ja toisessa hyväksymiskirje?


      • KuudesKertaTodenSANOO

        Aivan! Pisteitä 43


    • joskohuomenna

      Mulle ei tullut vielä ollenkaan kirjettä :( harmittaa odotella!

    • Kerranjotuuletin

      Mulle tuli kolme kirjettä: pisteet, hyväksyntä ja peruutus. Noh, ensi vuonna uudestaan

    • sielhommahoituu

      Pietarista saa tohtorin paperit saman tien ja rekkakortin kaupan päälle että elkää huoliko. Ps. nimesi on kyllä sen jälkeen Dimitri xxxxxx.

    • Apuaapua

      Apua! Tätä ketjua lukiessani tajusin että jo niin moni on saanut hyväksymiskirjeen!! Itse en saanut pisteitä 51. Milloinkohan lopuille (ehkä) tuleville rollolaisille tulee kirjeet?

    • Mahtavafiilis

      Pistekirje ja hyväksymiskirje napsahtivat postiluukusta sisään!! En ole ikinä ollut näin onnellinen!! :))) pisteitä 45 ja asun pääkaupunkiseudulla, toivottavasti muutkin saavat kirjeen lähiaikoina! Nyt vain ensimmäisten joukossa katsomaan hyvää tulevaa opiskelukämppää rovaniemeltä? Osaako joku suositella?

      • Stressaa

        Onneksi olkoon! Sain tänään itse vain pistekirjeen ja pisteitä tuo sama 45 ja koepistekiintiössä mennään. Milloinkohan loput hyväksymiskirjeistä saapuvat perille?


      • Ihankamalaahdistus

        Ihan oikeesti onko sulle tullut hyväksymiskirje jo?? Ja noilla pisteillä? Ite sain vaan pisteet ja on muutama enemmän ku sulla mut hyväksymiskirjettä ei oo tullu. Helpottais ihan hirveesti oloa jos oikeesti tietäisin et noil piateil on ihan oikeesti hyväksytty! Puhutko siis varmasti totta???


      • nhujhuygytftfyguhji

        se on trollausta. 1.7 tulee vasta


      • Mahtavafiilis

        Miksi ihmeessä valehtelisin? Voin laittaa sähköpostilla kuvan kirjeestä mikäli et usko?


      • epäileväinen

        Laita linkkiä tänne niin uskotaan.


      • Lelli1000x
        nhujhuygytftfyguhji kirjoitti:

        se on trollausta. 1.7 tulee vasta

        Minkä ihmeen takia kirjeet tulisivat vasta 1.7 jos nyt jo tiedetään pisteet? Järki käteen. Itse ainakin uskon että osa on hyvin voinut saada kirjeet varsinkin jos asuvat helsingin alueella. Itse asun oulussa ja tänne tullut vasta pisteet. Pisteitä 34, en usko että tänä vuonna pääsen sisään.


      • Mahtavafiilis
        epäileväinen kirjoitti:

        Laita linkkiä tänne niin uskotaan.

        http://goo.gl/4zzQPV Tuosta noin, kuvassa näkyy vielä tietokoneelta otettu kellonaika ja päivämäärä jotta voidaan todentaa että kuva on juuri otettu.


      • Enisko

        Ei ole kuvaa. Rollia on.


      • Perkel

        Vittu olet viisas ihminen, toivottavasti hukut omaan surkeuteesi


    • elect

      Ootteko saanut opintopolkuun mitään?

      • Unelmanaoikis

        Mul ainaki lukee et valinta kesken...


    • porooikismasterrace

      50pts itselle kokeesta, yo-pisteitä 14, viime vuonna alaraja 46 mutta uskon että oli helpohko koe, mahdollisuudet elää

    • epäileväinen

      siis onko tää nyt vaan ihan trollia koko keskustelu? :D Vai onko joillekki oikeesti tipahdellu kirjeitä jo postilaatikkoon....

      • kirjetrollosta

        tai no miksipä ees kysyn :D trolliahan tää on.


    • Hermostunut94

      Onko tää oikeasti totta että on jotain kirjeitä porukalle tullut. :SS En ole ollut kotona odottamassa kirjettä kun ajattelin että tulee ensimmäisenä opintopolkuun ja olen toisella puolella Suomea. Aika kidutusta jos annetaan oikeasti vaan pisteet eikä tietoa siitä, että onko päässyt sisään. Tuli nyt kyllä niin epävarma olo.

      • Epäileväine2

        Aika outoa ettei opintopolkuun ole tullut mitään... :D


      • Haiskahtaa

        Nii ja miks ihmeessä ne vaivautus lähettämään ensin pisteet ja sitten erilliset hyväksymiskirjeet... Ja vielä että viime perjantaina olis jo kaikkien pisteet tiedossa ja lähetettynä ja tosiaan opintopolussa ei mitään.


      • Epäileväine2

        Jep! Ärsyttävää tää epätietoisuus :D


      • Kärsimätön93

        Hei rauhoittukaa :D Soitin yliopistolle ja sanoivat että pistekirjeet on lähetetty 2 postissa. Tulee tällä tai ens viikolla. Korosti vielä, että tietoa hyväksymisestä ei ole lähtenyt kellekään. Soittakaa itse jos hätä. Lapin yliopiston sivuille ja sieltä löytyy hakija- ja opiskelijapalveluiden numero:)


    • teemuarmoton

      Kyllä tuli tänään pistekirje, jos ei ois niin paskat pojot ni voisin jopa kuvaakin laittaa.. :D

      • kirjetrolloon

        No jos näin on,niin voit muokata kuvaa siten,että me ei niitä sun pisteitä nähdä. ;) Vai olisko vaan niin ettei kirjettä ole vielä kellekään tullut ja tämä oli taas yks hyvä tekosyy :D


    • teemuarmoton

      Eiköhän viimeistään huomenna / ylihuomenna muillekkin tule.

    • Hel94

      Tänne Helsinkiin tuli tänään pistekirje. Kokeesta 51 p. ja yo-todistuksesta 33 p.=84 p. Voiskohan päästä? Mitään hyväksymiskirjettä ei tullut ja opintopolussa lukee vaan että valinta kesken. Toivottavasti pian saadaan tietää.

      • Ärsyttävää

        Muuten hyvä,mutta maksimi pisteet Helsingin kokeesta on 50 ja jos en ihan väärin muista niin yo-todistuksesta 32 on maksimi. Lisäksi hki lähettää kaikille tiedot valinnasta sähköisesti,jotka ovat luvan antaneet. Niille joille tulee kirjeenä tulee hyväksymis tai hylkykirje. Ei niitä pisteitä ruveta erikseen lähettelemään.


    • Hel94

      Joo nyt puhunkin Lapin yliopiston hausta kun Rovaniemen ketjussa ollaan. Tarkoitin siis että asun Helsingissä ja olen saanut Lapin yliopiston pistekirjeen. Helsingin yliopiston hausta en tiedä mitään. :)

      • Ärsyttävää

        Ihan yhtä järjetöntä olisi Lapin yliopiston mitään erillisiä kirjeitä lähetellä


      • Hel94
        Ärsyttävää kirjoitti:

        Ihan yhtä järjetöntä olisi Lapin yliopiston mitään erillisiä kirjeitä lähetellä

        No näin ovat kuitenkin tehneet ellen sitten ole kuvitellut koko kirjettä :D samaa mieltä olen siitä että kätevämpää olisi laittaa pisteet ja hyväksymis-/hylkäyskirje samassa kuoressa. Näin ei ainakaan mun kohdalla ole tapahtunut. Ei auta kuin venailla.


    • Nytsisään

      Mahtavaaaaa. Sain kans kirjeen ja sisällä ollaan. 52p. Upeaa. Nyt kämpän hakuun. Opintopolku näyttää vielä, että olisi kesken mutta kyllä on pakko uskoa tätä kirjettä. Ihanaa

      • 19on

        kai sä ymmärrät että nyt oli helpohko koe, voit ihan hyvin jäädä rannalle vielä. veikkaan 55p koepisterajaksi


    • Odottelija93

      Onko kukaan soittanut opintotoimistoon ja saanut omia pisteitään sieltä?

    • Tulitänäänkirje

      On soitettu ja saatu. Kannattaa soittaa. Jos ei opintotoimisto vastaa, niin suoraan rehtorille

    • MilloinMilloinsetulee

      Siis mitä ihmettä 😦 huomasin eilen illalla tän ketjun ja aloin jännittää kun omaa kirjettä ei ollut vielä tullut. mutta äsken hain tänkin päivän postin eikä sielläkään ollut kirjettä mulle :( oon ihan paniikissa ! Miksi mä en saa kirjettä??? Onko tänään tullut kirjettä jollekkin? onko joku vielä ilman?? Pitäsköhän mun soittaa yliopistolle? :/

      • AinaToivoa

        Sama homma, ei kirjettä. Mutta soita tonne 040 4856583. Henkilö on valintakoevastaava, jolle minut kansliasta ohjattiin ja sain pisteeni häneltä kysymällä. Hän kysyi minulta henkilötietoni ja antoi asiallisesti jokaisen kysymyksen pisteet.


    • Lavon

      Onko kukaan yliopistolle soittanut kysellyt rajoista/hyväksyttyjen ilmoittamisesta :)

    • Dgdwgwyqqh

      Posti toi äsken kirjeen!!!!!

    • Toivoako

      Tänän tuli kirje ja pisteitä 52,5. Ylioppilastutkinnosta 28, eli jos yhteispistekiintiöön pääsen niin yhteensä 80,5 ois.

      Tietääkö joku, että tarkottaako se, että yo pisteet on kirjeessä sitä, että ois siinä yhteispistekiintiössä? .... Tai onko noilla pisteitä toivoa päästä sisään koepistejonosta?

      • huohpotenssiinviis

        Olet automaattisesti molemmissa kiintiöissä mukana, et voi valita kummassa kiintiössä pääset... Miten oikikseen hakeva porukka ei vielä tässäkään vaiheessa tiedä näitä, huolestuttavaa.


    • Korkeakoulujen yhteishaun tulokset valmistuvat 1.7.2016 mennessä. Kaikki tulokset näkyvät vasta 1.7. Tarkkaa kellon aikaa ei pysty sanomaan. Korkeakoulut ilmoittavat hakijoille valinnan tuloksesta. Osa korkeakouluista julkaisee kaikkien koulutusten valintojen tulokset yhdellä kertaa.

      Lisätietoja pääsykokeista korkeakoulujen hakijapalveluista

      Opintopolun verkkotoimitus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe