http://www.ts.fi/uutiset/turun seutu/2695770/6vuotias paraislainen voitti ison kansainvalisen piirustuskilpailun
6-vuotias paraislainen voitti ison kansainvälisen piirustuskilpailun
Kuusivuotiaan paraislaisen Hilma Holkon tekemä työ on valittu voittajaksi kansainvälisessä lasten ja nuorten kuvataidekilpailussa Luxemburgissa.
Holkko voitti Internationaler Jugendwettbewerb -piirustuskilpailun 6–8-vuotiaiden sarjan kilpailutyöllään Pekka Töpöhäntä ja ilkeä Monni. Suomen lisäksi kilpailuun osallistui lapsia myös Italiasta, Itävallasta, Luxemburgista, Ranskasta, Saksasta ja Sveitsistä.
Luxemburgin kansainväliseen finaaliin osallistuivat Suomen kilpailusarjojen voittajatyöt. Suomessa kilpailuun osallistui runsaat 17 000 lasta noin 500 koulusta. Piirustuskilpailun aiheena tänä vuonna olivat mielikuvitussankarit ja todelliset esikuvat. Kilpailun järjestivät yhteistyössä OP Ryhmä sekä kuvataideopettajat ja koulut.
Holkon lisäksi muutkin omien ikäluokkiensa suomalaisvoittajat menestyivät mainiosti kansainvälisessä loppukilpailussa. 9–10-vuotiaiden sarjassa porvoolainen Caline Tukumunde sijoittui kolmanneksi ja 11–13-vuotiaiden sarjassa kajaanilainen Lauri Sarén oli neljäs.
6-vuotias paraislainen voitti ison kansainvälisen
Onnea_voittajalle
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 745113
- 1083561
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403436- 513014
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72269- 242091
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91548