En antanut Sipilälle lupaa!

diktatuuria

Leikata ansiorläkettäni mamutuskuluihin! Millä oikeudella leikkasi vuosikymenten raadannan tulokseni?

34

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meitä-sorretaan-

      Sipilä on tyhmä, antas omista mijoonistaan vaikka puolet,
      ei tarvis eläkeläisiltä enää leikata,

    • einsteini

      Pieni laskuesimerkki. Jos Sipilä antais vaikkapa 10 miljoonaa omistaan, ei eläkeläisillejäisi kuinmuutama euro kaljarahaa.

      • Liioittelua

        Ei sillä niin paljoa ees oo, yksi korkeintan, sehän vain mui sen itse perustamansa ja vuosia pitämänsä yhtiön.


      • ojeeh

        Niin myi, ja nyt ministerinä saapi 5-numeroista kk-palkkaa, mihis ne raat lykkää. Ei kukaan pariskunta niin paljoa saa ruokaan ja asumiseen kulutettua.


    • sipiläok

      Vihreät ja vasurit meillä matuja hyysää , sinne valitukset !!

    • Temokraatti

      Äänestit väärin vaaleissa. Paranna tapasi.

      • kostanaina

        Varmasti.. Opin virheistä..


    • paneevituttaamoinen

      Sipilänroiston ryöstö eläkkeestäni? 20*12= 240 kk. Jos 20€. 20*240= 4800€!ja noin 28670mk. Elän yli 20 vuotta vielä!

      • einteini

        omasta eläkkeestäni, 2200e/kk, netto, ei leikattu. Sinulla onhirmueläke!


      • einsteini

        Olet tainnut lskea "ryötökinäärin.

        p.o. 20x12=240e/vuosi.Opettele asiat!


      • sälitäväkepuloinen

        Olit vaikeuksista apukoulussa selvästi! Vuodessa 12 kk. Ja 20v. Ja, jos Sipilä ryösti 20 korotuksen kuukaudelta? 12*20*20=


    • toimiikoymmärrysvaiei

      Selvennä hieman, miten sua noin syrjitään, että Sipilä eläkettäsi leikkasi, kun minunkin 3247 €:n eläkkeeni on prikulleen sama kuin viime vuonnakin, samoin veroprosenttini 30%, joten verottajalle joka kuukausi sama eli 974€.

      • haeppahelmitaulusi

        Miten tollollo noin iso eläke? Rautalangasta! Jos eläkkeni oli vaikka tonni vimevuonna ja nyt pitäisi olla tonni sata. Onko Sipilän ryöstämä satanen leikkaus, vai mikä. Laskuesimetkki yksinkertaisella yksinkertaiselle..


      • Revisitäkepuloinen

        Kepuloisten tyhmyys! Palkansaajien verotusta kevennettiin yli 400 miljoonaa! Ansiotulovähenystä nostettiin. Eläketulovähenystä ei nostettu, Sipilä haluaa kurittaa eläkeläisiä!


    • Sipiläkö-vai

      Valtiovarainministeri oli kyllä Alexanteri Suuri eli Stubb.

      • einsteini

        Jos Sipilää syytetäänmuidekin teoista,niin vastatapitää.

        Huom! Yksikäänministeri ei asioistayksinpäätä vaantoimitaanhalitusoelnpuitteissa.


      • vituttaanaamakin

        Pääminisyerillä on vastuu! Jos ei kanna,kortistoon! Sipilä syyllinen eläkeryöstööni!


      • näkijäiässä
        vituttaanaamakin kirjoitti:

        Pääminisyerillä on vastuu! Jos ei kanna,kortistoon! Sipilä syyllinen eläkeryöstööni!

        Omaa järjettömyyttäsikö todistelet, vaiko täydelistä tietämättömyyttäsi?


    • kysympä.vaan

      Miksi valitus virsiä, mamut eivät ole syypäitä elintasoomme vaan ihan omaa syytämme, saako valittamalla hyvän mielen !

      • Kysymys-taulapäälle

        Ai mamut eivät vie meidän rahaamme?


      • jokutoisenposkenkääntäjä

        Pitäiskö aseisiin tarttua tollo?


      • Tääonfakta
        Kysymys-taulapäälle kirjoitti:

        Ai mamut eivät vie meidän rahaamme?

        Miljardeissa on matu kustannukset vuodessa , meidän veroilla ne maksetaan .


      • en.viitsi.lukea
        Tääonfakta kirjoitti:

        Miljardeissa on matu kustannukset vuodessa , meidän veroilla ne maksetaan .

        Kakka juttuja teiltä asiasta jolle emme voi mitään.


      • ässätollojenvika

        Ässätollot nostaa isoa liksaa ja voivat, jos osaavat muutakin, kuin tyriä!


      • mitenkä.muuten

        Jos Väyrynen ja Lipponen olis päättämässä ois meno toisenlaista ja Kekkonen vahtimassa.


      • oiaikaentinen

        Ei eläkeläisiä munille potkittas, vaikka juopit yrittäs, Kekonen panis ruotuun!


      • einsteini
        Tääonfakta kirjoitti:

        Miljardeissa on matu kustannukset vuodessa , meidän veroilla ne maksetaan .

        Miljardit kerätään kuitenkin säästöillä. Minun eläkkeeni ei ole laskenut. Ei sinun palkkasikaan jos olet samassa työssä!


      • oletyksinkertanen
        einsteini kirjoitti:

        Miljardit kerätään kuitenkin säästöillä. Minun eläkkeeni ei ole laskenut. Ei sinun palkkasikaan jos olet samassa työssä!

        Oletkin tollo ja et tajua. Minun eläkkeestäni puuttuu korotus jonka sikasipilä leikkasi! Samaten verotus nousi palkansaajin nähden. Eläketulovähennystä ei korotettu. Ansiotulovähennys nousi. Ei minun eläkeleikauksella velka vähene, tollo!


    • Aloittajalle ja vähän toisilekkin.


      diktatuuria?
      Vai et antanut? Ymmärsitkö edes, ketä äänestit? Ymmärsitkö edes sitä, että Valtionvelkaa on pakko hillitä, siis leikata?

      Kovasti täällä meuhkataan, kuinka "minulta" on viety ja nyt on tehtävä loppu tähän, mutta kuka antaisi sitä r a h a a ?

      • sinuakustaansilmään

        Kuule tollo. Ansioeläkkeiden leikkauksella ei velka lyhene! Kerro tollo miten lyhenisi? Lisää vain lamaa, työtömyyttä,leipäjonoja. Rahaa löytyy mamutuksen ja kaijenmsaliman kohteisiin. Eläkeläisten pettäminen on Sipilältä sikateko.


      • Voivoipoikaa

        Valtiovallalle on pakko, naurettavaa


        Valtiovalta meidät tähän on ajanut nyt me sen maksamme,

        Rahaa siirretään niille joilla sitä on.

        Lue vähän miten Suomessa menee niin ymmärrät mihin hallitus meidät on johtanut.

        Keinot on hyvin nurinkuriselta.

        Voipoikaa


    • Opimista

      Hallitukselle ei riitä kuusiminuuttia päivätyöaika lisää.

      Todella tehotonta toimintaa, Sipilä elää samoilla linjoilla johtamisessa kuin on itse omassa yrityksessään toiminut ja kuten meidän edelliset hallitukset myydään pois

      Nuori mies ei ole oppinut että lypsävää lehmää ei kannata myydä edes hyvällä binnalla.

      On sama kuin housuihinsa päästää lämmittää hetken ja sitten vasta on kylmä

    • Isänkä

      Työn antajat jo sen tietävät , työntekijöitä pitää kunnioittaa nykyinen hallitus kun eivät siellä ole päivääkään rehellistä työtä tehneet ymmärrä tätä.

      Kuuden minuutin päivätyöajan lisäys paljonko se maksoi meille veronmaksajille 2000 ihmistä kovalla palkalla olivat tekevinään töitä.

      Johtajat eivät ymmärrä tätä Häkämiehen työntekijän solvaamista.

      Nyt meillä sitten kahvitauot pitenee ruokatauko neuvottelut

      Mihin tällä on vaikutusta yrittäjän kulut nouse.

      Rahaa ei tule kuluttajalle lisää vaan entistä vähemmän kiertoon.

      Olemme kohta tosi suurissa vaikeuksissa hallituksen toimien vuoksi.

      • viralta

        Kohta? Olemme jo! Sipilän johtamat ässätollot tekee vain tuhojaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe