Olen 49v ja hakenut lääkikseen 30 vuotta. Pitäiskö yrittää johonkin muualle? Kannattaako suorittaa lukion fysiikka ja kemia
Täytyykö katsoa jo muuta
14
1163
Vastaukset
- mitäskysyit
Sinun ei kannata suorittaa lukion fysiikkaa ja kemiaa. Luovuta! Älä hakkaa enää päätäsi seinään! Yritä vaikka lähihoitajaoppiin.
- Ufhtesyrd
Jos ens vuonna pääsisit viimein sisään ja opiskelisit 6-v, niin jo nuorekkaana viisvitosena siirtyisit lääkäri-työelämään :)
- 0909
Kaikkihan tajusi, että on provo? Hyvä.
- unelma.lekuri
Älä katkaise 30 vuoden perinnettä. Jatka vielä ainakin toiset 30 vuotta.
- Runkfist
Jatka toki vielä ja pianhan pääset eläkeputkee lorvimaan :)
- Dramalgaami
Pääsin nyt sisään, mutta kun nyt tajusinkin, että haluan hammaslääkäriksi eli haen sinne ensi vuonna. Ostaako joku paikkani?
- KokkelisKik
Suomenruotsalaisille ei kannata yrittää myydä sitä paikkaasi, sillä he horjahtelevat lääkikseen sisään vähemmillä pisteillä (-10 pistettä).
- SeNytVaanOnNiin
KokkelisKik kirjoitti:
Suomenruotsalaisille ei kannata yrittää myydä sitä paikkaasi, sillä he horjahtelevat lääkikseen sisään vähemmillä pisteillä (-10 pistettä).
Et sitten oppinut ruotsia, vaikka sitä sinulle yritettiin opettaa?! Katkeruus paistaa läpi teksteistäsi, uusio-fennomaani.
- tohtoriksiko
Minä taas olen jo yli viisikymppinen tällainen tosi pirtsakka, huumorintajuinen, nuorekas ja avoimesti kaikkeen uuteen suhtautuva viestintäalan moniosaaja. Olen ollut 30 vuotta samassa hommassa, mutta nyt olen ajatellut lähteä opiskelemaan, kun saattaa ehkä esimies vaihtua. Mietin sosiaalialaa ensin, koska olen todella empaattinen ja tulen hyvin toimeen kaikkien ihmisten kanssa. Pidän ihmisten kanssa työskentelystä ja erityisen paljon nautin uusien ihmisten kohtaamisesta. Mietin nyt kuitenkin, että pitäisikö hakea sittenkin suoraan lääketieteelliseen, koska olen aina ollut kiinnostunut vaihtoehtolääketieteestä ja sitä kautta ymmärrän jo valmiiksi paljon ihmiskehon toiminnasta. Mitä mieltä olette? Onko liian myöhäistä?
- 0909
Juu älä hae.
- dfghjhf
Viiskymppiset viriilit miehet saavat poikia enemmän teinipillua yliopistosta. Kannattaa kokeilla t. kokemusta on!
- ViriiliJaakoppi
Kiitos tästä vastauksesta. Pitää alkaa lukea ensi kesän pääsykokeiisin.
- JatkaVaan
Koskaan ei pidä lopettaa yrittämistä.
- Jatkoille
Eikä yrittää lopettamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817