Täytyykö katsoa jo muuta

Autoasentajat

Olen 49v ja hakenut lääkikseen 30 vuotta. Pitäiskö yrittää johonkin muualle? Kannattaako suorittaa lukion fysiikka ja kemia

14

1148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäskysyit

      Sinun ei kannata suorittaa lukion fysiikkaa ja kemiaa. Luovuta! Älä hakkaa enää päätäsi seinään! Yritä vaikka lähihoitajaoppiin.

    • Ufhtesyrd

      Jos ens vuonna pääsisit viimein sisään ja opiskelisit 6-v, niin jo nuorekkaana viisvitosena siirtyisit lääkäri-työelämään :)

    • 0909

      Kaikkihan tajusi, että on provo? Hyvä.

    • unelma.lekuri

      Älä katkaise 30 vuoden perinnettä. Jatka vielä ainakin toiset 30 vuotta.

    • Runkfist

      Jatka toki vielä ja pianhan pääset eläkeputkee lorvimaan :)

    • Dramalgaami

      Pääsin nyt sisään, mutta kun nyt tajusinkin, että haluan hammaslääkäriksi eli haen sinne ensi vuonna. Ostaako joku paikkani?

      • KokkelisKik

        Suomenruotsalaisille ei kannata yrittää myydä sitä paikkaasi, sillä he horjahtelevat lääkikseen sisään vähemmillä pisteillä (-10 pistettä).


      • SeNytVaanOnNiin
        KokkelisKik kirjoitti:

        Suomenruotsalaisille ei kannata yrittää myydä sitä paikkaasi, sillä he horjahtelevat lääkikseen sisään vähemmillä pisteillä (-10 pistettä).

        Et sitten oppinut ruotsia, vaikka sitä sinulle yritettiin opettaa?! Katkeruus paistaa läpi teksteistäsi, uusio-fennomaani.


    • tohtoriksiko

      Minä taas olen jo yli viisikymppinen tällainen tosi pirtsakka, huumorintajuinen, nuorekas ja avoimesti kaikkeen uuteen suhtautuva viestintäalan moniosaaja. Olen ollut 30 vuotta samassa hommassa, mutta nyt olen ajatellut lähteä opiskelemaan, kun saattaa ehkä esimies vaihtua. Mietin sosiaalialaa ensin, koska olen todella empaattinen ja tulen hyvin toimeen kaikkien ihmisten kanssa. Pidän ihmisten kanssa työskentelystä ja erityisen paljon nautin uusien ihmisten kohtaamisesta. Mietin nyt kuitenkin, että pitäisikö hakea sittenkin suoraan lääketieteelliseen, koska olen aina ollut kiinnostunut vaihtoehtolääketieteestä ja sitä kautta ymmärrän jo valmiiksi paljon ihmiskehon toiminnasta. Mitä mieltä olette? Onko liian myöhäistä?

      • 0909

        Juu älä hae.


    • dfghjhf

      Viiskymppiset viriilit miehet saavat poikia enemmän teinipillua yliopistosta. Kannattaa kokeilla t. kokemusta on!

      • ViriiliJaakoppi

        Kiitos tästä vastauksesta. Pitää alkaa lukea ensi kesän pääsykokeiisin.


    • JatkaVaan

      Koskaan ei pidä lopettaa yrittämistä.

      • Jatkoille

        Eikä yrittää lopettamista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      323
      2668
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2012
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1124
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      69
      981
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      953
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      910
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      853
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      275
      789
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      714
    Aihe