Pikkareille runkkailu

pikkareille

Itseä kiihottaa kovasti laskea kuuma spermalasti vaimon pikkareille. Vieraan naisen pikkareille olisi myös kiihottava ajatus laueta.

48

3079

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telewelli

      Naapurin rouvan pikkareihin oon monesti runkannu kun oon käynny heillä saunassa.

      • naapuris1

        ..kele siekö se sotket mun pikkarit? enskerrankun niän sun sitä tekevän niin nuoletan sun likaiset alkkaris.,itelläs,,,,


    • Kysymysvain

      Kuinkakohan monta naista tyydyttää itseänsä hinkaten käytettyjä miesten alkkareita…?

    • Kysymysvain

      Tuskinpa moni… :D

    • Haistelija

      Kyllä se muna kovenee ja tekee hyvää kietoa tytärpuolen pikkarit kullin ympärille ja runkata ja välillä haistella ja maistella hänen ihanan kiimaista tuoksuaan. Sit pökät takaisin koriin kun oon lauennu niihin.

      • Ahhhh

        Just vetäsin tuolleen ;)


      • Anonyymi

        Itsekin tykkään haistella naistenpikkareita.Kiedon kanssa ne kaluni ympärille ja lasken sitten spermat pikkareihin.Kyllä tuntuu todella mukavalta kun on saanut laskettua spermat pikkareihin tai rintsikohin.


    • ccccccccxxx

      kui usei vetäset

    • pikkarityyppi

      Voisin tuoda videoo ja käytettyjä muijan pikkareita runkattavaksi huomenna Janakkalan levarille jos löytyy joku joka tois mullekkin runkku matskua pikkareita/videoo

    • HeikkiTheKing

      Aina kun otan vaimoni pikkarit ja laukean niihin, minua rupeaa aina kaduttamaan se ajatus siitä, että hän saa selville mitä olen tehnyt. Naiset eivät todellakaan halua myydä pikkareita. Paitsi jos joku haluaisi myydä halvalla :)

      • Anonyymi

        Haluaisin sun vaimon pikkart


    • PrvUm50Hki

      Kyllä itseä kihottaisi valtavasti saada yhteys vanhempaan paksukaluun,jonka luokse voisin tuoda muhkean 42v vaimon vaikkapa parit piksut ja miksei liivitkin,katsoa kun mies nuuhkii ja heruttaa tuotoksensa piksuille tai liivien kuppiin,sitten palautta tahmattuinapyykkikoriin ja jäädä hekumoimaan,josko vaimo sotkee kätensä vieraan miehen kiisseleihin...

      • PrvUm50Hki

        Siis:kiihottaisi...


      • Pikkarikiimailia

        Tuu Janakkalan levarille klo 19 mais saat runkat mun muijan videolle mä sun muijan piksuille


      • Prvum50Hki

        Mä Helsingissä...


      • Pikkarikiimailija

        Tuu keimolan porttiin, voin pysähtyä siinä klo17 -18


      • PrvUm50Hki
        Prvum50Hki kirjoitti:

        Mä Helsingissä...

        Eikö Hesassa vanhempaa kiinnostunutta 'harrastajaa'...?.?


    • kiimam38v

      Pyhännän ympäristö. täällä ois kiimainen 38v mies vetelee jonkun pikkarit kauheeseen spermaan... ilmotelkaa...

    • 145pik

      Olisko huomenna päivällä turun suunnalla pikkarunkuista kiinnostuneita?

      • Jaakko53

        Missä päin harrastelet tuota hommaa ??
        Minua kiinnostaisi kovasti tulla mukaan ..


    • 35biukm

      Huomenna päivällä Janakkalan levarilla tai ympäristössä pikkarirunkuista kiinnostuneita? Tuon vaimoni käytettyjä pikkareita spermattavaksi.

      • Pikkarikiimailija

        Tänään ois ja videookin


      • nakke2

        paa kik viestii naksuttaja100 tuun vetelee Janakkalaan pikkareille ja videoille.


    • sniif

      Muijan kaverin pikkareita olen nuuhkinut ja kietonut ne kalun ympärille.spermata en ole tohtinut.yleensä aina on pyykkikorin päällä pöksyt

      • Anonyymi

        Kin minäkin


    • niwwwwww

      janakkalaan voisin tulla, miten saa yhteyttä? kik?

    • Olisko kuopiossa tai siilinjärvellä ketään joka haluaisi nuuskia 29v naiseni pöksyjä

      • Voisitko lähettää ?????


      • En lähetä minnekään


      • Anonyymi

        Olisi Kuopiosta vanhempi mies jota kiihottaisi jos pääsisi sellaisia nuuhkimaan ja samalla runkata.
        Lentäisi varmaan melko nopeasti.


    • Anonyymi

      Olisiko 05 alueella kiinnostuneita runkkailla 30v nätin naisen piksuille?

      • Kouvolan seudulla olisi asiasta kiihottuva 50-v miehekäs ukm,runsaslastinen...


    • Kyllä vaimon pikkarit tulee nuuhkittua.

      • Anonyymi

        Ootko mistä päin? Ois mahtavaa kokeilla kimpassa.. Lastit kunnolla lopuks piksuille..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mistä päin? Ois mahtavaa kokeilla kimpassa.. Lastit kunnolla lopuks piksuille..

        Laita s-posti a. Treen kupeesta.


    • Anonyymi

      Onhan näitä olevinaan... oon koittanu tarjota muhkeamuot. 45v vaimon piksuja/liivejä irstaalle? vanhemmalle Hesalaismiehelle, mutta eipä löydy... toisin,nuuhkisit/sotkisit ja palauttaisin pyykkikoriin...

    • Anonyymi

      Eiks E-karjalan alueella kiinosts ketää touhuta kauniin mimmin pikkareilla...:)

    • Anonyymi

      Määkin tykkään hinkata kalua vaimon seksikkäät pikkarit ympärille käärittynä. Kerran olen vihjannut hänelle että saatan tehdä tällaista. Spermalla en ole sotkenut paikkoja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisiko Vaasan alueella vaihtajia. Voin laueta sun naisen pikkareihin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Löytyykö 013a miehiä joita kyseinen homma kiinnostaa?

    • Anonyymi

      Jep... Lahdessa yks

      • Anonyymi

        Löytyykö muita.?


    • Anonyymi

      Naisystävän siskon pikkareita nuuhkaisen ja kiedon ne kovana seisovan kaluni ympärille aina kun tilaisuus. Vielä en ole lauennut niihin kun naisystäväni kieltänyt sotkemasta niitä. Hänen pikkareita saan spermata niin paljon kun haluan.

      • Anonyymi

        Itsekin laukean useasti pikkareihin
        Usein kun pesen pyykkiä pulsaatorikoneella niin hieron kuuman kosteisilla pikkareilla kaluani.Tunuu ihanalta kun saa laukaistua spermat pikkareihin.


      • Anonyymi

        Tänään kävin naisystän siskon pyykkikorilla. Tuoksui kiihottavalta 55 vuotiaan pillu,naiseni 64v.sai kullia rajusti kun päästiin hänen luo. Tiesi että olen kiihottunut hänen siskosta. M51


    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe