Pituus/Paino/Mitä syötte

Proana00

Eli tarkoituksena olisi että kertoisitte pituuden, painon, montako kcal syötte yhteensä päivän aikana ja mitä syötte.

10

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Proana00

      Mä voin aloittaa tämän.
      Pituus 173cm
      Paino 65.5kg
      Syön päivässä yhteensä 250-300kcal.

      AAMUPALA: leipä, margariini, juusto ja kinkku maitokahvi
      LOUNAS: -
      VÄLIPALA: pikapuuro
      PÄIVÄLLINEN: -
      ILTAPALA: piltti

    • emilia____

      160 cm
      50 kg
      Päivässä 1000 kcal.
      En laihduta.

    • eilääkäri

      Todella hienossa kunnossa tähän asti vastanneet, siis pituus/paino suhteessa. Aloittajanhan päivittäin saama energiamäärä on kyllä niin alhainen, että se ei edes lyhyellä aikavälillä kyllä johda mihinkään positiiviseen. Nyt, kun ulkoinen olemus, aivan samoin kuin seuraavalla vastaajalla on niin hieno, kannattaisi kyllä nopeasti puuttua tilanteeseen ennenkuin ulkoisen minäkuvan vääristyminen ottaa vallan, koska molemmat vastanneet ovat tosiaan ulkoiselta olemukseltaan kauniisti hoikkia.

      160cm, 50kg ja tosiaan tuo 1000 kcal on todella hyvä ja liikkuu niin liki kokoisesi, ihan järkevää ja toimivaa PAV:aa johon voi reagoida pienellä säädöllä jos vaikka liikunnan määrä lisääntyisi mutta kuten totesit; et laihduta.

      Kaikkihan näyttää hyvältä paitsi tosiaan tuo 250-300 kcal jolla painonpudotuksen negatiiviset vaikutukset ilmenevät todella nopeasti. Ensinnäkin painonpudotus kohdistuu kropassa aivan väärin ja niiden alhaisten energiamäärien aiheuttamat hormonaaliset muutokset ovat niin moniulotteisia ja kohdistuvat täysin väärin mikä antaa täysin epäterveen efektin niiden toiminnalle ja epäterveen painonmenetyksen kierre jatkuu.

      Hormonaalisesti ja vitamiinien, kivennäisten ja eritoten suolojen puute aiheuttaa oman, hengenvaarallisen tilan, joka ruokkii itseään ja peilikuva muuttaa sressitilassa olevan ihmisen arvostelukykyä vääristävästi niin, että se kuva mikä näkyy on jo tietyssä vaiheessa vääristynyt.

      Vitamiinien, kivennäisten ja mineraalien tankkaus ei oikeastaan auta tilannetta mitenkään, koska niiden imeytymiseen vaikuttaa niin selkeästi se terveellisen ja energiamäärältään riittävän päivittäisen perusruoan osuus. Monen rajun laihduttajan, vatsansa täyttämiseen käyttämän veden liian suuri määrä ikäänkuin 'huuhtoo' pois näiden suojaravinteiden osuutta joskin riittävän nesteen saaminen on se tärkein elämää ylläpitävä voima-oikeissa määrissä.

      Aiheesta voisi kirjoittaa väitöskirjan, niiden muiden lukemattomaan joukkoon ja ottaa esiin se tällä palstalla niin tärkeää ja suurta roolia näyttelevä psyyken osuus, joka on tähän kirjoitukseen nyt jäänyt liittymättä.

      Miksi minä kirjoitin täällä tai miksi olen kirjoittanut? Olen huolissani! Vielä tämänkaltainen hyvinvointi valtio tarjoaa taatusti tarvittavan ravintomäärän ja psyykisten palvelujenkin resurssit, vaikka tuntuvat heikkenevän luulisi vielä pääsääntöisesti tarjoavan apua sitä tarvitseville jos sitä halutaan ottaa vastaan ennenkuin ihminen lääkärin etiikan perusteella pelastetaan tehohoidolla.

      Tsemppiä kaikille, hyvää juhannusta hyvän ruoan kera !

    • futisrulaa

      pituus: 149cm
      paino: 34kg
      syön päivässä yhteensä 500-1000 kcal

      AAMUPALA: jogurtti ja leipä
      LOUNAS: normaali koulu ruoka
      VÄLIPALA: hedelmä
      PÄIVÄLLINEN: lihaa/kanaa/kalaa ja perunaa/pastaa/riisiä
      ILTAPALA: leipää

      syön mielestäni hyvin ja urheilen paljon. harrastan jalkapalloa. harjoitukset 5 kertaa viikossa pelit. käyn myös silloin tällöin lenkillä. en laihduta, mutta pidän joskus karkkilakkoa yms.

    • läskikö

      156cm
      68kg
      päivässä jotai 1500-2000kcal
      tiiän oon aika läski ja oon yrittäny laihduttaa mut se ei vaan onnistu :(

    • Epätoivoinenlaihduttaja

      172cm
      53,6kg
      Max. 600kcl päivässä
      Milloin mitäkin mutta harvoin yli tuon kalorimäärän. Kerran kk pidän herkkupäivän jolloin saan syödä karkkia tai jäätelöä

    • XY1

      Kiva harrastus teillä. Minä olen lyhyt, BMI:ni on 22 ja syön päivässä noin 2000 kcal.

    • jokujuuh

      173cm, 58kg, ~2200kcal

      Syön milloin mitäkin, monipuolisesti ja terveellisesti. Liikun päivittäin n. 1-2h, riippuen fiiliksestä. Ei itteään tarvitse kiduttaa että olisi hoikka, ihmiskeho tarvitsee ravintoa. Jos näännytätte itteänne, kroppanne luulee että ruokaa ei ole saatavilla ja menee säästöliekille, jolloin läski kyllä pysyy mutta lihakset syö ittensä pois. Miettikää mitä teette, teillä on vaan yks kroppa. Älkää pilatko sitä.

    • misstiinaxo

      Huomasin vastauksista että vähiten syövät myös painavat eniten. olisko niin et elimistö säästöliekillä ja laihtumista ei tapahdu jos syödään vaan leipäpala ja pieni annos puuroa päivässä. ite oon 180cm ja 57kg. just vedin pullaa ainakin :) illalla syön vielä sipsejä :D

    • joahfeudjsdn

      168cm/55kg

      kalorimääristä en ole varma mutta syön päivän aikana jogurttia, pilttiä, kasviksia ja marjoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe