Kiertäkää DNA:n 4G kaukaa

blaaaaahh

Tuli otettua 3G:n tilalle 4G, ja alussa toimi vauhdilla, mutta tapahtui aivan sama, kuin 3G:llä. Hyytyi aivan etanavauhtiseksi, ja vikailmoitusten expertti puhuu vain paskaa.
Mikään ei ole muuttunut.

13

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dna_rocks

      Meitsillä DNA tykittänyt Surinan ja Sauniksen kumoon jo melkein 4 vuoden ajan. 50-megane koko ajan down 30-50 / up 30. Muuta muualle.

      • PPAP22

        Jep, 50,7mbs/50 ms/35,4 mbs


    • 4G toimivuus riippuu alueesta, kaupungeissa 4G.n pitäisi toimia aina ja nopeasti. Missä päin asut?

    • oamvika

      Tuollaista se on jos ottaa vanhanaikaisen paskayhteyden, kannattaa mielummin ottaa 4G jolla pääsee jopa 150 megan nopeuksiin.

      • VMP---

        Poikulit taas kuvitelee olevansa euroopan omistajia kun on jotkut isommat numerot taulussa.


    • ÄläLuotaDNA

      Dna on täysi kusetus firma. Juttuja olen kuullut. Oma kokemus netti lasku jäi maksamatta (45€) ja tuli toisen kuun lasku ennen kuin tajusin tämän. Eli laskua oli 90€ maksoin laskun joka myöhemmin meni ulosottoon ilmeisesti koska olin maksanut suoraan 90 € enkä 45x2. Myöskään minkäänlaisia muistutksia ei laskuista tullut. En suosittele kenellekkään. Elisa, Saunalahti, Telefinland.

      • toteaja-

        maksa laskusi, niin ei tarvi itkeä ja nolata itseään näillä palstoilla.
        Ei se ole DNA:n vika että sää sähläät.


    • toriwelho

      aika paska ja welho ja dna ovat tosi kalliita.erkkoon pääsee viiveellä.

    • Jake_50

      Hyvin toimii DNA 4G täällä, nopeus 90/40, ei valittamista.

    • tenaleidi

      Nykyään toimii tena hyväin, koska se käyttää soneran 4g:tä.

    • verkko_hidastuu

      Kuuluvuuskartan mukaan pitäisi toimia. Toimiikin, mutta vain ajoittain.

      Mikä on, kun neljä G toimii päivisin noin klo 8-19 ja sen jälkeen alkaa vilkkua 3 G, H , H, E,.. mitä näitä nyt on ja mikään ei liiku minnekään päiten. Olen tuosta DNA:lle soittanut. Kuulemma on muita valittaneita samalta alueelta. Mitään ei vaan tapahdu.

      Ihan turhasta maksan 25 e kuussa, kun juurikin iltaisin kotona tuota nopeaa yhteyttä tarvitsisin.

      • Jake_50

        Onko oikein suunnattua antennia ulkona? Mikä taajuus toimii sillä alueella, kannattaa lukita se 1800:staan, jos vain mahdollista. Kaikissa ei silti pysty valitsemaan, kuin pelkän 4G lukituksen, eli sekin voi auttaa hiukan.


    • niinmonikattoojuutuubia

      """""Mikä on, kun neljä G toimii päivisin noin klo 8-19 ja sen jälkeen alkaa vilkkua 3 G, H , H, E,.. mitä näitä nyt on ja mikään ei liiku minnekään päiten. Olen tuosta DNA:lle soittanut. Kuulemma on muita valittaneita samalta alueelta. Mitään ei vaan tapahdu."""""

      Ruuhka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe