Tuli otettua 3G:n tilalle 4G, ja alussa toimi vauhdilla, mutta tapahtui aivan sama, kuin 3G:llä. Hyytyi aivan etanavauhtiseksi, ja vikailmoitusten expertti puhuu vain paskaa.
Mikään ei ole muuttunut.
Kiertäkää DNA:n 4G kaukaa
13
664
Vastaukset
- dna_rocks
Meitsillä DNA tykittänyt Surinan ja Sauniksen kumoon jo melkein 4 vuoden ajan. 50-megane koko ajan down 30-50 / up 30. Muuta muualle.
- PPAP22
Jep, 50,7mbs/50 ms/35,4 mbs
4G toimivuus riippuu alueesta, kaupungeissa 4G.n pitäisi toimia aina ja nopeasti. Missä päin asut?
- oamvika
Tuollaista se on jos ottaa vanhanaikaisen paskayhteyden, kannattaa mielummin ottaa 4G jolla pääsee jopa 150 megan nopeuksiin.
- VMP---
Poikulit taas kuvitelee olevansa euroopan omistajia kun on jotkut isommat numerot taulussa.
- ÄläLuotaDNA
Dna on täysi kusetus firma. Juttuja olen kuullut. Oma kokemus netti lasku jäi maksamatta (45€) ja tuli toisen kuun lasku ennen kuin tajusin tämän. Eli laskua oli 90€ maksoin laskun joka myöhemmin meni ulosottoon ilmeisesti koska olin maksanut suoraan 90 € enkä 45x2. Myöskään minkäänlaisia muistutksia ei laskuista tullut. En suosittele kenellekkään. Elisa, Saunalahti, Telefinland.
- toteaja-
maksa laskusi, niin ei tarvi itkeä ja nolata itseään näillä palstoilla.
Ei se ole DNA:n vika että sää sähläät.
- toriwelho
aika paska ja welho ja dna ovat tosi kalliita.erkkoon pääsee viiveellä.
- Jake_50
Hyvin toimii DNA 4G täällä, nopeus 90/40, ei valittamista.
- tenaleidi
Nykyään toimii tena hyväin, koska se käyttää soneran 4g:tä.
- verkko_hidastuu
Kuuluvuuskartan mukaan pitäisi toimia. Toimiikin, mutta vain ajoittain.
Mikä on, kun neljä G toimii päivisin noin klo 8-19 ja sen jälkeen alkaa vilkkua 3 G, H , H, E,.. mitä näitä nyt on ja mikään ei liiku minnekään päiten. Olen tuosta DNA:lle soittanut. Kuulemma on muita valittaneita samalta alueelta. Mitään ei vaan tapahdu.
Ihan turhasta maksan 25 e kuussa, kun juurikin iltaisin kotona tuota nopeaa yhteyttä tarvitsisin.- Jake_50
Onko oikein suunnattua antennia ulkona? Mikä taajuus toimii sillä alueella, kannattaa lukita se 1800:staan, jos vain mahdollista. Kaikissa ei silti pysty valitsemaan, kuin pelkän 4G lukituksen, eli sekin voi auttaa hiukan.
- niinmonikattoojuutuubia
"""""Mikä on, kun neljä G toimii päivisin noin klo 8-19 ja sen jälkeen alkaa vilkkua 3 G, H , H, E,.. mitä näitä nyt on ja mikään ei liiku minnekään päiten. Olen tuosta DNA:lle soittanut. Kuulemma on muita valittaneita samalta alueelta. Mitään ei vaan tapahdu."""""
Ruuhka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392942Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332767100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482413Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo432027Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks211994Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581760- 431652
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371520- 451443
- 261291