VIHAAN.VIHAAN.VIHAAN.VIHAAN SYDÄMENI POHJASTA. OLET ILKEÄ,SYDÄMETÖN,KURJAAKIN KURJEMPI PALSTAPAVIAANI IRVIKUVA. Örps, niin kerta.
Tekee hyvää tämä kunnon viha. Lataan kierroksia ja jatkuu kohta..
Vihaan sinua mies!
29
489
Vastaukset
- Keräänvoimiajajatkan
No niin. Kadun sitä päivää, kun sinut koskaan kohtasin, kun ikinä jalallani siihen taloon astuin ja sinut tapasin. Vihaan sitä päivää, jolloin elämääni tuli ikäviä tunteita ja kokemuksia. Vihaan häntä. Vihaan!!!!!!!!!! Toivon, että unohdus peittää hänet hiekkaan. Tuuli puhaltaa hiekan merelle ja aallot upottavat tämän muiston vihan myötä kauas pois. Inhoan jokaista muistikuvaa, INHOAN HÄNTÄ.
- aaikuistenoikeasti
Menehän koisimaan napero!
- Alanoppiatätä
Älä urputa, ei saa häiritä. Tunnen vihan kasvavan, just hyvä lataus päällä!
- faijahanseon
juliaaako vihaat?
- Enolenaisvihaajavielä
Mitä ihmeen juliaa? Mitä sinä höpötät?
- juliatässä
luulin väärin ketä vihaat sitten?
- Hyvätuli
En ketään enää :). Älä sinäkään.
- Hyväfiilis
No niin. Vihaan sitä huonetta, jossa oleskeli, ruokia, joita söi. Vihaan... VIHAAN Kaikkea hänessä :).
Eiköhän tämä riitä tältä päivältä. Vautsi, olipa se mukavaa :D- nykynaamaonvähä
olit pirun hyvännäköinen joskus :D
- Onmentävä
Ei mun rakas ole nähnyt mua pitkään aikaan. No heippa nyt :).
- Enapkuitenkaan
nykynaamaonvähä kirjoitti:
olit pirun hyvännäköinen joskus :D
Höpö höpö, olin jo silloin mielestäsi läski, vaikka olin kuin oljenkorsi.
Mihin perustuu ylitsepursuava egosi? Kehuinko liikaa.
- vitsibänhitsi
Hahahaaaaaaaa
- tasapainossa
Sitten tietenkin kun jokin stressaava asia laukaisee tuon epelille tyypillisen raivoamisen, jota vertaan pahemmaksi kuin 5-vuotiaan pilalle lellityn kakaran käytös,
http://epavakaatamenoa.omablogi.fi/2014/08/28/epavakaan-ymmartaminen/- Otanosaa
Et tainnut koskaan päästä lääkikseen, päädyit sitten tänne jakamaan neuvoja, joita kukaan ei sinulta kysy.
- Hahhahhaaaaaaaaah
Sitten pieni naurunpyrskähdys hihhihhiiii :D
Aina ei voi voittaa!!!!
- Ihastukselle
Kyllä viha ja rakkaus ovat kaksosia <3 Rakastan häntä aina!
- Lovematter
Vain rakkaus merkitsee jotain. Hän ei luultavasti takasta sinua, mutta et ymmärrä sitä. Kun pääset vihastasi olet vapaa ja rakastettava.
- kaksosiapiisaa
Epelin kumppanin on tärkeää kehua puolisonsa taitoja ja lahjakkuutta. Koska epeli kokee olevansa pohjimmiltaan huono ja arvoton, hän ei usko kehuja ellei niitä esitetä jatkuvasti ja johdonmukaisesti. Jatkuva kehuminen saattaa auttaa epeliä
http://www.tuimakka.fi/epeli-eli-epavakaa
Jaa tuo seuraavalle suhteelle. Ehkä teillä menee paremmin.- eimullamuuta
Horoskoopit on täyttä huuhaata
- nassesetäonhyvin
Vihataan toisiamme:)
- eikävihata
Vihaa, rakastaa, vihaa, rakastaa eikö lopputulos ole neutraali? :)
- Inh-otukselle
Vihaan tosi harvoin ja hetkellisesti vain. Viha ei ole hyväksi terveydelle, eikä mulla ole syytä edes vihaan. Olen hyvin tasainen ja nautin näistä kukkuloista enimmäkseen rakkaudellisin tunnelmin.
- eikävihata
Inh-otukselle kirjoitti:
Vihaan tosi harvoin ja hetkellisesti vain. Viha ei ole hyväksi terveydelle, eikä mulla ole syytä edes vihaan. Olen hyvin tasainen ja nautin näistä kukkuloista enimmäkseen rakkaudellisin tunnelmin.
Hyvä kuulla :)
- Inhotukselle
Kylläpä näin turhanpäiväinen luritus on kerännyt kommenttia... Nyt syön muuten salaattia. Donitsit turvottivat, pitää keventää. En edelleenkään ole enää vihainen :).
- eikävihata
Syö vain :)
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hae hyvä tyttö hoitoon jos noin koville ottaa tai rautakaupassa on kyllä narut tarjouksessa
- Älähuijaa
Hahhahhaa, kuolisit ikävään jos olisin the Hän.
- Kaikkimevanhetaan
Mä en vihaa ketään, vaikka eräs varmasti itserakkaudessaan niin kuvitteleekin.
Joku aika sitten heitin pari komenttia tänne kun kuulosti niin tutulle valitukselle, mutta sitten sitten olin pitkään poissa.
Katkera naamansa taisi tulla vastaan liikenteessä. - SannaTrump
http://suomenkuvalehti.fi/megafoni/viha-tekee-sairaaksi/
Tossapas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958