Vihaan sinua mies!

Inhotukselle

VIHAAN.VIHAAN.VIHAAN.VIHAAN SYDÄMENI POHJASTA. OLET ILKEÄ,SYDÄMETÖN,KURJAAKIN KURJEMPI PALSTAPAVIAANI IRVIKUVA. Örps, niin kerta.
Tekee hyvää tämä kunnon viha. Lataan kierroksia ja jatkuu kohta..

29

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keräänvoimiajajatkan

      No niin. Kadun sitä päivää, kun sinut koskaan kohtasin, kun ikinä jalallani siihen taloon astuin ja sinut tapasin. Vihaan sitä päivää, jolloin elämääni tuli ikäviä tunteita ja kokemuksia. Vihaan häntä. Vihaan!!!!!!!!!! Toivon, että unohdus peittää hänet hiekkaan. Tuuli puhaltaa hiekan merelle ja aallot upottavat tämän muiston vihan myötä kauas pois. Inhoan jokaista muistikuvaa, INHOAN HÄNTÄ.

    • aaikuistenoikeasti

      Menehän koisimaan napero!

      • Alanoppiatätä

        Älä urputa, ei saa häiritä. Tunnen vihan kasvavan, just hyvä lataus päällä!


    • faijahanseon

      juliaaako vihaat?

      • Enolenaisvihaajavielä

        Mitä ihmeen juliaa? Mitä sinä höpötät?


      • juliatässä

        luulin väärin ketä vihaat sitten?


      • Hyvätuli

        En ketään enää :). Älä sinäkään.


    • Hyväfiilis

      No niin. Vihaan sitä huonetta, jossa oleskeli, ruokia, joita söi. Vihaan... VIHAAN Kaikkea hänessä :).

      Eiköhän tämä riitä tältä päivältä. Vautsi, olipa se mukavaa :D

      • nykynaamaonvähä

        olit pirun hyvännäköinen joskus :D


      • Onmentävä

        Ei mun rakas ole nähnyt mua pitkään aikaan. No heippa nyt :).


      • Enapkuitenkaan
        nykynaamaonvähä kirjoitti:

        olit pirun hyvännäköinen joskus :D

        Höpö höpö, olin jo silloin mielestäsi läski, vaikka olin kuin oljenkorsi.
        Mihin perustuu ylitsepursuava egosi? Kehuinko liikaa.


    • vitsibänhitsi

      Hahahaaaaaaaa

    • tasapainossa
      • Otanosaa

        Et tainnut koskaan päästä lääkikseen, päädyit sitten tänne jakamaan neuvoja, joita kukaan ei sinulta kysy.


      • Hahhahhaaaaaaaaah

        Sitten pieni naurunpyrskähdys hihhihhiiii :D
        Aina ei voi voittaa!!!!


    • Ihastukselle

      Kyllä viha ja rakkaus ovat kaksosia <3 Rakastan häntä aina!

    • Lovematter

      Vain rakkaus merkitsee jotain. Hän ei luultavasti takasta sinua, mutta et ymmärrä sitä. Kun pääset vihastasi olet vapaa ja rakastettava.

    • kaksosiapiisaa

      Epelin kumppanin on tärkeää kehua puolisonsa taitoja ja lahjakkuutta. Koska epeli kokee olevansa pohjimmiltaan huono ja arvoton, hän ei usko kehuja ellei niitä esitetä jatkuvasti ja johdonmukaisesti. Jatkuva kehuminen saattaa auttaa epeliä

      http://www.tuimakka.fi/epeli-eli-epavakaa

      Jaa tuo seuraavalle suhteelle. Ehkä teillä menee paremmin.

      • eimullamuuta

        Horoskoopit on täyttä huuhaata


    • nassesetäonhyvin

      Vihataan toisiamme:)

      • eikävihata

        Vihaa, rakastaa, vihaa, rakastaa eikö lopputulos ole neutraali? :)


      • Inh-otukselle

        Vihaan tosi harvoin ja hetkellisesti vain. Viha ei ole hyväksi terveydelle, eikä mulla ole syytä edes vihaan. Olen hyvin tasainen ja nautin näistä kukkuloista enimmäkseen rakkaudellisin tunnelmin.


      • eikävihata
        Inh-otukselle kirjoitti:

        Vihaan tosi harvoin ja hetkellisesti vain. Viha ei ole hyväksi terveydelle, eikä mulla ole syytä edes vihaan. Olen hyvin tasainen ja nautin näistä kukkuloista enimmäkseen rakkaudellisin tunnelmin.

        Hyvä kuulla :)


    • Inhotukselle

      Kylläpä näin turhanpäiväinen luritus on kerännyt kommenttia... Nyt syön muuten salaattia. Donitsit turvottivat, pitää keventää. En edelleenkään ole enää vihainen :).

      • eikävihata

        Syö vain :)


    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      hae hyvä tyttö hoitoon jos noin koville ottaa tai rautakaupassa on kyllä narut tarjouksessa

      • Älähuijaa

        Hahhahhaa, kuolisit ikävään jos olisin the Hän.


    • Kaikkimevanhetaan

      Mä en vihaa ketään, vaikka eräs varmasti itserakkaudessaan niin kuvitteleekin.
      Joku aika sitten heitin pari komenttia tänne kun kuulosti niin tutulle valitukselle, mutta sitten sitten olin pitkään poissa.
      Katkera naamansa taisi tulla vastaan liikenteessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe