meripäivä marmariksella

suomenkeskeltä

Ystävien ja perheen kanssa Marmariksella usein käyneenä, vertailen laivaretiä, olen ollut deturin, aurinkomatkojen, Alin, Osmannin ja lisäksi useamman rannalta otetun muun yrittäjän laivamatkoilla, pitää sanoa, että Osmannin laivalla on parasta, iloinen ja hyvä fiilis, siellä viihtyvät niin lapset kuin aikuiset, ja tarjoilut erinomaisia!

4

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marmarifani

Onko tuo mainostamista? Itsekkin olen usein kehunut Osmanin veneretkeä! Enkä mielestäni mainosta! Toki nyt kun taas kohta lähtö Marmarikseen koittaa,niin ihan mielenkiinnolla käyn kokeilemassa jotain muuta ns.paikallisempaa ja huomattavasti edullisempaa veneretkeä. Mutta tosiaan,kuten aloittaja sanoi,niin Osmanin Boralla riemu raikuu,ja sapuska hyvää. Naisena en ole koskaan kokenut ahdistelua Osmanin taholta...Olimpa millä kokoonpanolla tahansa ollut. Olen ollut mm yksin tyttölapsieni kanssa(silloin Osmanilla oli omat kaksosetkin mukana,ja käsittääkseni nyt jo ex-vaimo) Olen ollut naisystäväni kanssa,olen ollut samaisen naisystäväni ja useamman nuoren tyttöteinin kanssa,olen ollut mieheni ja teinieni kanssa....sekä olen ollut yksin 17 v tyttäreni kanssa. Eli kokoonpanoja on ollut monenlaisia. Koskaan en ole kokenut,että isäntä jollain tapaa lähentelisi tms...huultansa se ukko kyllä heittää ja ihan sujuvalla suomen kielellä...Mutta ehkäpä pitää jättää menemättä,jos on tosikko,ja kokee sen ahdistavaksi. Mistä tieto,että Osman olisi syytettynä jostain seksuaalisesta jutusta? Suomessa vaiko Turkissa? Harmi,jos on oikeasti totta! Osmanin äiti on ihan paras =D

• Marmariksenkävijä

Useamman kerran on perheen kanssa oltu Kaptan Poirot laivalla meripäivää viettämässä. Nautittu rauhallisesta oleilusta, ruoasta, uinnista ja maisemista. Ei juopuneita, öykkäreitä tai diskomusan jumputusta. Suosittelen lämpimästi👍

• pöyristyttävääkäytöstä

Akressiivisesti veneretkiä myyvä Osman ei meikäläistä kiinnosta viimeksi kun puhutteli meita rouvia tarttui yhtä käsivarresta niin että mustelmat jäi muistoiksi ja kiroili kun sanoimme että emme tule hänen veneeseensä.Yksi kerta riitti meille ei enään ikinä.

• HeOH

Itse käynyt veneretkillä, niin Alin kuin Osmannikin, sekä myös muiden paikallisten, niin Alin kanssa parhaat retket, sitten seuravana muu paikallinen, mutta ei Osman. Jos Osman osaisi käyttäytyä kunnolla, niin miksei. Ruoka kaikilla hyvää. Mutta se on hyvä puoli, että jokainen voi valita kenen matkaa lähtee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7595
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2507
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51