Ystävien ja perheen kanssa Marmariksella usein käyneenä, vertailen laivaretiä, olen ollut deturin, aurinkomatkojen, Alin, Osmannin ja lisäksi useamman rannalta otetun muun yrittäjän laivamatkoilla, pitää sanoa, että Osmannin laivalla on parasta, iloinen ja hyvä fiilis, siellä viihtyvät niin lapset kuin aikuiset, ja tarjoilut erinomaisia!
meripäivä marmariksella
4
345
Vastaukset
- marmarifani
Onko tuo mainostamista? Itsekkin olen usein kehunut Osmanin veneretkeä! Enkä mielestäni mainosta! Toki nyt kun taas kohta lähtö Marmarikseen koittaa,niin ihan mielenkiinnolla käyn kokeilemassa jotain muuta ns.paikallisempaa ja huomattavasti edullisempaa veneretkeä. Mutta tosiaan,kuten aloittaja sanoi,niin Osmanin Boralla riemu raikuu,ja sapuska hyvää. Naisena en ole koskaan kokenut ahdistelua Osmanin taholta...Olimpa millä kokoonpanolla tahansa ollut. Olen ollut mm yksin tyttölapsieni kanssa(silloin Osmanilla oli omat kaksosetkin mukana,ja käsittääkseni nyt jo ex-vaimo) Olen ollut naisystäväni kanssa,olen ollut samaisen naisystäväni ja useamman nuoren tyttöteinin kanssa,olen ollut mieheni ja teinieni kanssa....sekä olen ollut yksin 17 v tyttäreni kanssa. Eli kokoonpanoja on ollut monenlaisia. Koskaan en ole kokenut,että isäntä jollain tapaa lähentelisi tms...huultansa se ukko kyllä heittää ja ihan sujuvalla suomen kielellä...Mutta ehkäpä pitää jättää menemättä,jos on tosikko,ja kokee sen ahdistavaksi. Mistä tieto,että Osman olisi syytettynä jostain seksuaalisesta jutusta? Suomessa vaiko Turkissa? Harmi,jos on oikeasti totta! Osmanin äiti on ihan paras =D
- Marmariksenkävijä
Useamman kerran on perheen kanssa oltu Kaptan Poirot laivalla meripäivää viettämässä. Nautittu rauhallisesta oleilusta, ruoasta, uinnista ja maisemista. Ei juopuneita, öykkäreitä tai diskomusan jumputusta. Suosittelen lämpimästi👍
- pöyristyttävääkäytöstä
Akressiivisesti veneretkiä myyvä Osman ei meikäläistä kiinnosta viimeksi kun puhutteli meita rouvia tarttui yhtä käsivarresta niin että mustelmat jäi muistoiksi ja kiroili kun sanoimme että emme tule hänen veneeseensä.Yksi kerta riitti meille ei enään ikinä.
- HeOH
Itse käynyt veneretkillä, niin Alin kuin Osmannikin, sekä myös muiden paikallisten, niin Alin kanssa parhaat retket, sitten seuravana muu paikallinen, mutta ei Osman. Jos Osman osaisi käyttäytyä kunnolla, niin miksei. Ruoka kaikilla hyvää. Mutta se on hyvä puoli, että jokainen voi valita kenen matkaa lähtee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176