mua pelottaa

Apuahelpmevoiei

Yks päivä mul tuli juttelee kroatialainen omien sanojensa mukaan hän jutteli ja lähetti kuvia itsestään jotka eivät kyllä hänestä olleet no sitten hän pyysi minua siis 12v tyttöä laittamaan itsestään kuvaa no laitoin pari ei näkyny muutaku jalat ja toises vähä silmii siis ei paljoo! Sit hän sano et (in englishhh) et kivat jalat haluisin avata noita. Vastasin jotai xd tai jotai sit hän sano et haluatko kuvaa mun kalusta sanoin siihe jotai oon 12 xd sit hän laitto ja viel siihe perää et ei se ikä mitää et rakastan nuorempii no sit sano viel et mul on kivat silmät sit vaa poistin kaikki kuvat ja kaikki ja estin tän tyypin !sanoin sil et oon ruotsist XDDDD no nyt mua häiritsee ja harmittaa ku laitoin ne kuvat vaiks tiedän et ei se tiedä todellakaa mus asun ja sehän voi kattoo kenen vaa 12v proffast kuvii no joo mul oli ig yksityinen laitoin noi dires mut pelkään tyylii et se tulee raiskaa mut oikeest itken joka ilta ku mietin tätä miks olin tyhmää

6

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi vittu.
      Naamapalmu.

    • Eli juttelitteko te Instagramin directissä? Jos näin niin ehkä Instagram ei ole paras paikka jutella tuntemattomien kanssa (hyvä kuitenkin jos Ig tilisi on yksityinen), suosittelen tässä tapauksessa Kik sovelluksen lataamista jos tarvetta jutella tuntemattomien kanssa. Mutta olen aika varma, että ei hän osoitettasi yritä selvittää, hän on vain halunnut pitää todennäköisesti hauskaa netissä. Hyvä kuitenkin, että osasit itse lopettaa. Muistutan, että Fonectasta voi kuitenkin löytää etu- ja sukunimen perusteella puhelinnumeron, osoitteen ja liittymäsi jos siis on ihan vakituinen puheliittymä, eikä Prepaid liittymä. Tämän Fonectasta tietojen löytymisen voi poistaa oman operaattorin "omilta sivuilta" jossa hallitaan siis oman puheliittymän tietoja.

    • Kerro jollekkin. Olit varomat, mutta koska olet vasta lapsi, sinua ei voi siitä syyttää. Ja yleisesti ottaen kannattaisi pysytellä kaukana maahanmuuttajista. Ei, en ole rasisti, mutta he ovat tälle maalle turvallisuusriski.

      T. 14 v tyttö joka on kyllästynyt tähän paskaan maahanmuuttopoliitikkaan

      • * varomaton


    • Ilmoita poliisille. Antamiesi tietojen perusteella kyseinen henkilö on syyllistynyt lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

      Ole yhteydessä vaikka nettipoliisiin. Lähetä vaikka nettivinkki poliisille. Tee jotain asialle - itsesi ja muiden kaltaistesi uhrien takia.

    • Mjoohy

      Miksi sä pedareiden kanssa juttelet jumalauta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe