Rauhalinnan kartanon fanitusporukkahan voisi ostaa

Millhown

tuon mielestään arvokkaan raadon, ja korjata sitä aivan niin paljon kuin haluavat. Kaupunki voisi tinkiä hinnastakin vaikkapa 100.000,- mutta valvoa, etteivät nämä "kannattajat" myy sitä bisnesmiehille tonteiksi, vaan se suojeltaisiin ja tuo porukka olisi velvoitettu sen kustannuksellaan hoitamaan.
En ymmärrä miksi verovarojani käytettäisiin tuollaisen rahareijän ylläpitoon ja korjaamiseen. Ränsistyneitä aikauden kartanoita on riittävästi Suomessa jäljellä.

6

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkikäteen

Kaikki turhat,ja tarpeettomat rakennukset on hyvä myydä pois.Ostajat sitten hoidelkoot miten parhaaksi näkevät.Ei kaikkia ole syytä säästää, ja entisellään pitää.Se on jo hyvä, että saadaan uudet omistajat ja asukkaat.Ei pidä velvoitteita ja rajoituksia käytölle keksiä niin paljon, ettei se keneltäkään ihmiseltä edes onnistu.

• Ei hassumpi ajatus. Toivottavasti toteutetaan, niin ei tarvitse suojeluporukan itkeskellä muiden piikkiin.

• Epäilenettä

Muistaakseni kartanolla oli jo kerran ostaja, miksi ei silloin myyty, taisi tulla kateus ja Rautanen väliin ?
      Tämä sama heppu samoin periaattein on tehnyt vuosien varrella Kaarinan veronmaksajille miljoonien kustannukset.

• RautaseenKyllästynyt

Rautanen tulee kalliiksi Kaarinalle, on tullut ja tulee niin kauan kun idiootit hänet sinne äänestää "päättämään", tai itseasiassa jarruttamaan järkeviä, kaupungin ja kaupunkilaisten kannalta taloudellisia päätöksiä.

• rahaakuluu

kyllä lappi se kallis mies on. purkaa mahdollisimman monta rakennusta, jotka eivät satu miellyttämään silmää. useille näistä puretuista rakennuksista olisi ollut ostajia tai vuokraajia. tarkoitus on ilmiesesti rakentaa nykyaikainen citykaarina ilman menneisyyttä.

• Yksinkertaista

Vapaaehtoiset vaan ylläpitämään ja maksamaan noita homeisia aarteitaan. Ostatte ne ja ylläpidätte, ei se sen kummempaa ole. Mutta jumalauta minun verovaroillani ei noita vanhoja latoja säilytellä ja ylläpidetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe