Riihimäen toisen Lidl:n rakennustyöt alkavat syksyllä.
Se tulee kaupungin länsiosaan.
Toinen Lidl
69
3491
Vastaukset
- janipel
Minnepäin sinne?
- einomp
Nesteen viereen
- yykaakolme
Missä on Neste?
- Varmatietoo
Vanhan Paloaseman tontille
- Kompassihukassa
Höh. Etkös ilmansuuntia tunne? Eikös se länsipuoli ole tuolla Merkoksella päin?
Josko tulis vaikka Mattilan pellolle. Sinnehän kovasti eri putkistoja upotetaan kaupungin toimesta. - kokoomusko
Tuo ilmansuuntakin on riippuvainen siitä missä itse kirjoittelee.
Miksi nyt jo toinen sakemannipuoti, ensimmäisessäkin kävin kerran, uteliaisuuttani - sakemannihellu
kokoomusko kirjoitti:
Miksi nyt jo toinen sakemannipuoti, ensimmäisessäkin kävin kerran, uteliaisuuttaniTosi tärkeää tietoa, että kerroit käyneesi Lidl:ssä kerran, ihan uteliaisuuttasi.
Tulevaisuudessa voit tyydyttää uteliaisuuttasi käymällä uudessa Lidl:ssä Riihimäen länsiosassa...riippumatta, missä itse kirjoittelet. - Kompassihukassa
kokoomusko kirjoitti:
Miksi nyt jo toinen sakemannipuoti, ensimmäisessäkin kävin kerran, uteliaisuuttaniHöh. Eikös ne tieopsteetkin ole esim. Riihimäki pohjoinen ja Riihimäki etelä? Samoin Hyvinkää pohjoinen ja Hyvinkää etelä.
Ajatpa sitten kummasta suunnasta motaria tahansa.
Älä mene lainkaan toiseen Lidl:iin edes uteliaisuuttasi, "leiautti" kun pysyy suht koht samana. Kulje vain ohi, samalta tieltä pääsee Citymarkettiin.
Hyvää juhannusta kuitenkin! - kokoomusko
Kompassihukassa kirjoitti:
Höh. Eikös ne tieopsteetkin ole esim. Riihimäki pohjoinen ja Riihimäki etelä? Samoin Hyvinkää pohjoinen ja Hyvinkää etelä.
Ajatpa sitten kummasta suunnasta motaria tahansa.
Älä mene lainkaan toiseen Lidl:iin edes uteliaisuuttasi, "leiautti" kun pysyy suht koht samana. Kulje vain ohi, samalta tieltä pääsee Citymarkettiin.
Hyvää juhannusta kuitenkin!Ei kompassi hukassa ole, mutta en ymmärrä siitä mitään, kun käännyn se kädessä itse suunta on aina sen mukaan oikea, eikä ole edea rikki kuulemma. Ilmansuunnista en mitään tiedä, asemallakin täytyy vaunun kyljestä lukea mihin se menee.
Merkokseen en taas kulje jalkaisin, tulee raskas paluumatka niitä ruokia kannellessa.
Kyllä minä nuo kertomasi tiet olen ajellut, enkä edes eksynyt, helppoahan se on kun viitassa lukee mihin on menossa. - demariko
kokoomusko kirjoitti:
Ei kompassi hukassa ole, mutta en ymmärrä siitä mitään, kun käännyn se kädessä itse suunta on aina sen mukaan oikea, eikä ole edea rikki kuulemma. Ilmansuunnista en mitään tiedä, asemallakin täytyy vaunun kyljestä lukea mihin se menee.
Merkokseen en taas kulje jalkaisin, tulee raskas paluumatka niitä ruokia kannellessa.
Kyllä minä nuo kertomasi tiet olen ajellut, enkä edes eksynyt, helppoahan se on kun viitassa lukee mihin on menossa.Eihäs tuo nimimerkki sanonutkaan, et kompassisi olis hukassa, vai?
Mut onhan se hyvä et osaa lukea ja heilutella tuttua sanan valtikkaa, sehän on tuttua tällä kommentaattorilla!! - kokoomusko
demariko kirjoitti:
Eihäs tuo nimimerkki sanonutkaan, et kompassisi olis hukassa, vai?
Mut onhan se hyvä et osaa lukea ja heilutella tuttua sanan valtikkaa, sehän on tuttua tällä kommentaattorilla!!Tekikö mielesi vähän jaaritella tyhjästä?
Vai vieläkö on juhannusjuhlat ilman alun häivääkään, kyllä se harmittaisi ketä tahansa. - aikunhauskaa
demariko kirjoitti:
Eihäs tuo nimimerkki sanonutkaan, et kompassisi olis hukassa, vai?
Mut onhan se hyvä et osaa lukea ja heilutella tuttua sanan valtikkaa, sehän on tuttua tällä kommentaattorilla!!No ei tuo "kokoomusko"n sananmiekka nyt niin kummoiseltakaan vaikuta; kirjoittelee sekavia ja pyörtää puheensa. Yleensä myös mollaa jotakuta rumasti. Perusasiatkin näyttävät olevan jokseenkin tuntemattomia. Omasta mielestään varmaan harrastaa jonkinmoista huumoria.
- demariko
kokoomusko kirjoitti:
Tekikö mielesi vähän jaaritella tyhjästä?
Vai vieläkö on juhannusjuhlat ilman alun häivääkään, kyllä se harmittaisi ketä tahansa.Eipäs ole jussijuhlat tyhjästä, eikäs tee mieli jaaritella tyhjästä..... mutta, mutta.
Äläs arvioi aina muita, kiva täällä järven rannassa naattia ja..... et tiedäkkään mistä!!!
Elämä on iiihanaaaa): eikä harmita yhtään. - Kompassihukassa
Älkää vaan aloittako tai jatkako.
Kyllä täällä on muutakin kuin nälviä toisiaan ja katsoa kuka voittaa.
Keskusteluhan oli uuden Lidl:n sijainnista. - bessererMensch
Älkää vaan aloittako tai jatkako.
Kyllä täällä on muutakin kuin nälviä toisiaan ja katsoa kuka voittaa.
Keskusteluhan oli uuden Lidl:n sijainnista.Mikä olikaan oma mielipiteesi/ tietosi/ kiinnostuksesi uudesta Lidl:stä?
Ei tainnut käydä selville kannanotossasi, jossa ojentelet muita! - Kompassihukassa
bessererMensch kirjoitti:
Mikä olikaan oma mielipiteesi/ tietosi/ kiinnostuksesi uudesta Lidl:stä?
Ei tainnut käydä selville kannanotossasi, jossa ojentelet muita!Lueppa uudelleen ketju niin selviää asia. Säilä viuhuu, viuhuu.....
- cbnkyu
Vanhan paloaseman tontille pitäisi kai tulla kerrostalo.
- viisastelua
Lueppa uudelleen ketju niin selviää asia. Säilä viuhuu, viuhuu.....
Et sitten malttanut olla jatkamatta!
- tietoaa
RTV:n viereen
- karbo0
cbnkyu kirjoitti:
Vanhan paloaseman tontille pitäisi kai tulla kerrostalo.
eiku lidli
- Anonyymi
ei tule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tule
Tulee...
- Anonyymi
Ei paloaseman tontille vaan Wersowoodin tontille.
- Anonyymi
paloaseman tontille tulee kaksi kerrostaloa, vanhat puut ja veturi jäävät. toinen lidli tulee sahan tontille, ajo siitä nestettä vastapäätä... hyvä ja näkyvä paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paloaseman tontille vaan Wersowoodin tontille.
puurakenteinen ja aurinkopaneeleita katolle.
- Oldeolde86
Tulee siihen pellolle RTV:n ja Rautian viereen.
- Pettynytkansalainen
Siihen tulee autokorjaamo
- Ainahan
Siis autotalo.
- Opolin
Mistäs tämä tieto? Oisko jotain linkkiä heittää vai onko tämä sama kun paloaseman tontille piti tulla vastaanottokeskus.
- tiiäns
Ei ole tulossa mitään toista Lidliä
- haluathämmentää
Sinulla nyt sitten onkin varma tieto, kun noin ykskantaan asian ilmoitat. Vai olisikohan ihan mutua...
Kerropa tarkemmin tietolähteesi.
- aitoBlueteam
saksa on paska maa
- kokoomusko
Niin taitaa ollakkin, samoin kuin Ruotsikin. Tuntuu siltä kun markkinoilta syystä tai toisesta pois vedettävät tuotteet on joko Ikean tai Lidlin, useimmiten.
- haluaakunnonitäauton
Niiii...in! Ja Hollanti ja Italia ja Kreikka ja Kiina ja..., ja...
Mutta Venäjältä tulee joka lähtöön priima tuotetta, jota ei pois vedetä! - kokoomusko
haluaakunnonitäauton kirjoitti:
Niiii...in! Ja Hollanti ja Italia ja Kreikka ja Kiina ja..., ja...
Mutta Venäjältä tulee joka lähtöön priima tuotetta, jota ei pois vedetä!Huoletta voidaan olla kun olet nuo Venäjän tuottet tutkinut, eikä ole pois vedettäviä löytynyt
- oletkokuullut
kokoomusko kirjoitti:
Huoletta voidaan olla kun olet nuo Venäjän tuottet tutkinut, eikä ole pois vedettäviä löytynyt
Olet nyt hakoteillä. En minä niitä ole tutkinut, vaan eri tutkimuslaitokset, jotka valtio on sitä tehtävää varten luonut. Sieltä sitten tulee infoa kansalle.
- kokoomusko
oletkokuullut kirjoitti:
Olet nyt hakoteillä. En minä niitä ole tutkinut, vaan eri tutkimuslaitokset, jotka valtio on sitä tehtävää varten luonut. Sieltä sitten tulee infoa kansalle.
Mitstä tuotteista olet tuollaista infoa saanut? Kyllä ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä ettei nekään briimaa taida olla.
- ACE48
kokoomusko kirjoitti:
Huoletta voidaan olla kun olet nuo Venäjän tuottet tutkinut, eikä ole pois vedettäviä löytynyt
Laatu on kunniassa. Inarin huutokaupassa valtio sai Venäjältä pakolaisten tuomista autoista 23.000 euroa. Autoja oli lähes pari sataa. Huutokaupat jatkuvat ja taas on saatavilla laatutuotteita. Siis Inariin huutamaan!
- Firemonkey
Vanhan Paloaseman tontille on tulossa pyromaanien kuntoutusyksikkö. Varma tieto.
- Hämäläisiä
Täähän on ollut tiedossa jo pitkään? Vai sijantia ei ole ollut selvillä, mutta RTV viereen olen mäkin kuullut.
- Teddyboy231
Kuulin ite ystävältä että Riihimäen matkakeskukseen olisi tulossa burgerkingi.
- vanhatieto
Se on tulossa versowoodin puolelle nesteen viereen..
- liiteritietoa
Ääni tälle tiedolle..
- Liiterimies69
Tulee siihen Piikinmäkeen. Niiden uusien kerrostalojen ja Nesteen väliin.
- varmaatietoa99
Riihimäkeen tulee Vok ja kylpylä vokin aasukkaille siihen mattilanpellolle, rtv:n ja rautian tilalle
- vanhamäkki
milloin se burger king avataan?
- Tarmohinkala
2018 tammikuussa sano bk sivuillaan
- Whoopper
No ei löydy sellaista tietoa BK:n sivuilta
- jiba
Lidl tulee matkakeskukseeen.
- MillonAlkaaTapahtua
Minä syksynä ne rakennustyöt alkaa?
- Tarmohinkala
2018 sano rakentavansa..
- toinenlidl
Varmaankin pitää kysyä Lidlin asiakaspalvelusta sähköpostitse. Silloin saanet oikean vastauksen.
- huhuhuhu
Luin otsiko hädis, et toinen Lund.
- oyyooo
Maire Lund
Mitä sie mun nimmee huuat.
Tunnetaanks mie sie - Erkkkki
Onko tuosta Lidlistä kuulunut mitään?
Miten voidaan rakentaa 2018 jos ei edes kaavaa ole hyväksytty vielä 2019.
Haloo!!! - efqf
Onko mitään tietoa koska rakennetaan?
- Anonyymi
Ei näillä näkymin koskaan.
- Anonyymi
Mitä ne hitsaustelineet stten siinä Nesteen risteyksessä ovat.
Eikö se siihen tule ?
- Anonyymi
Maanrakennustyöt jo käynnissä.
Hyvään paikkaan tulee. - Anonyymi
Nesteen risteykseen tulee kiertoliittymä.
- Anonyymi
Ja Lidl Sotkan viereen
- Anonyymi
#Yber Alles#
Asiasta on tiedotustilaisuus 13.5.2019 Atomin toisessa kerroksessa klo 18.00. - Anonyymi
https://www.riihimaki.fi/lidl/
Siinä teille toinen Lidl.- Anonyymi
Leipää kansalle.
Kauravarras Prisma 9,69 €/kg
Luomukaurasydämet 100 % kauraa Lidl 3,90 €/kg
- Anonyymi
Tarkoitatko litukka?
- Anonyymi
Siellä se kohta pönöttää
- Anonyymi
mihin aletaan rakentaa
- Anonyymi
Puuliiteri !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1462348Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1351332Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91222- 90962
- 47944
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i293903Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140873- 39767
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70678Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30665