VIHDOINKIN-tupakkalaki!
Uusi tupakkalaki hyväksyttiin eduskunnassa: Taloyhtiöt voivat hakea kieltoa parveketupakointiin!
Olisivatpa myös bussipysäkit tai siis niillä bussia odottelevat pelastaneet!
Tupakkaidiootti tyydyttää siinä itseään muiden keskellä savustamalla aivan sairaalla tavalla!
Keskiviikko 22.6.2016 klo 09.46 (päivitetty klo 10.34)
Lasten altistumista tupakansavulle halutaan vähentää kieltämällä tupakointi autossa, jos kyydissä on alle 15-vuotias lapsi.
Aikuinen ihminen siinä muiden joukossa tyydyttää itseään savulla
sairaalla tavalla, hyvä on , että idiootin touhu kielletään lailla!
VIHDOINKIN-tupakkalaki! Itsetyydytystä savulla!
VAARALLINEN-idiootti-sav
2
100
Vastaukset
- Vilunväreet-selkäpiissä
Hammaskuva - haluatko antaa suudelman? - VILUNVÄRISTYKSIÄ !
Tupakkalain tiukennokset
astuivat voimaan:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016062221778516_uu.shtml
(Hammaskuvaa katsellessani ajattelin,
ettei ihan päällimmäisenä toiveenani olisi
otsikon kysymykseen myönteisesti vastaaminen.
MITÄ kaikkea tupakka voikaan saada aikaan!)
. - Todellakin-niin-
Itsetyydytystä itseään tuhoten ja samalla läheisiäänkin on tupakalla savustaminen. Erilaiset syöpätaudit saavat vallan. Ja nuo hampaat, nehän jäävät juopoillakin hoitamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600