Isäni kertoi kerran, että oli ollut kaverinsa kanssa nuorena katsomassa Dingoa. Olivat heittäneet kananmunia lavalle. Tapauksesta oltiin kerrottu uutisissa.
Kananmunia Dingon keikalla
6
1032
Vastaukset
- IdiOotteja
Valtaosa tanssimestojen/keikkojen yleisöstä on asiallisia ja fiksuja.
Mutta! Joka kylästä - isommasta tai pienemmästä - on aina löytynyt myös näitä paikallasia urpoja ja toopeja, jotka leikkivät mustasukkaisuuksissaan kovia poikia, kun pitkätukkaiset rokkipojat tulevat "kukkoilemaan" heidän reviirilleen.
Varsinkin menneinä vuosikymmeninä näitä neitejä piisasi. - juha66j
jep paikalla oltiin ..
- Anonyymi
Milloin tämä keikka Kaavin Iloskalla oli? Vuosi oli 1985, mutta päivä on hakusessa.
- Anonyymi
Myös munille on heitetty. Ehdin juuri kunnella loppuun Areenasta hienon Kaikki huutaa Dingo-kuunnelmasarjan. Siinä jossain osassa mainittiin, että Neumannia oli heitetty joskus lihapiirakalla munille. Ehkä se oli jonkun Porilaisen versio tai käsitys lihapiirakasta munalla. :)
- Anonyymi
Mun isä sai joskus munaa dingon keikalla.
- Anonyymi
Mulla yksi lehtijuttu tallessa tästä tapauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?485978Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki623649Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162800- 1862779
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132329- 362315
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182117- 212049
- 1491418
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2841366