Isäni kertoi kerran, että oli ollut kaverinsa kanssa nuorena katsomassa Dingoa. Olivat heittäneet kananmunia lavalle. Tapauksesta oltiin kerrottu uutisissa.
Kananmunia Dingon keikalla
6
1048
Vastaukset
- IdiOotteja
Valtaosa tanssimestojen/keikkojen yleisöstä on asiallisia ja fiksuja.
Mutta! Joka kylästä - isommasta tai pienemmästä - on aina löytynyt myös näitä paikallasia urpoja ja toopeja, jotka leikkivät mustasukkaisuuksissaan kovia poikia, kun pitkätukkaiset rokkipojat tulevat "kukkoilemaan" heidän reviirilleen.
Varsinkin menneinä vuosikymmeninä näitä neitejä piisasi. - juha66j
jep paikalla oltiin ..
- Anonyymi
Milloin tämä keikka Kaavin Iloskalla oli? Vuosi oli 1985, mutta päivä on hakusessa.
- Anonyymi
Myös munille on heitetty. Ehdin juuri kunnella loppuun Areenasta hienon Kaikki huutaa Dingo-kuunnelmasarjan. Siinä jossain osassa mainittiin, että Neumannia oli heitetty joskus lihapiirakalla munille. Ehkä se oli jonkun Porilaisen versio tai käsitys lihapiirakasta munalla. :)
- Anonyymi
Mun isä sai joskus munaa dingon keikalla.
- Anonyymi
Mulla yksi lehtijuttu tallessa tästä tapauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1706183- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736