Mielipide hiusväreille

Hiusongelma

Tää ei nyt varmaa kuulu tänne mut kummiski . Oon 12 v ja täytän elokuus 13 . Mitkä on teidän mielipiteet sille et vois värjätä hiukset kestovärillä? Mulla on vaaleen ruskeet hiukset ja ajattelin jos värjäisin hiukseni tummemman ruskeeks . Silmät on vihertävät ja kasvoni on vähän soikion malliset . Mietin myös jos ottaisin punaisia raitoja . Mutta itse kysymys : Olenko liian nuori ottamaan kestoväriä kun osa sanoo että alle 15 v ei suositella hius väriä ? Ja onko raidat vaarattomammat (onko toi sana←) kuin kaikkien hiusten värjäys. Saa toki sanoa kummat itse ottaisit . Kiitos jo etukäteen vastanneille!!!♡♥♡

7

295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erfgregwerg

Luultavasti sullon ihan oikeen väriset hiukset luonnostaan , turhaan värjäät. Ne pistäis vaan ihan v...ti silmään kuitenki

• wwretg

Liikaa värjättyjä tukkia näkyy nykyisin. Niissä ei silmä lepää.

• Shu-chan

hmm..siitä vaan jos haluat tai saat luvan. itsekkin haluaisin värjätä tummemmaksi (mul on vissii aikalail samanväriset ku sul) mut en saa vittu lupaa. en kuitenkaa välttämättä suosittele koska ikäs..

• Oonkäyttäny

Oon sua vuotta nuorempi ja mulle on värjätty kerran kampaajalla kestovärillä punaseks vaikka mulle piti värjätä epäkestovärillä. Ja kerran liukuvärjätty.

• adköywfjus

kampaamossa sulle tuskin koko päätä suostutaan värjäämään, eikä kaupat välttämättä myy noin nuorelle. mutta jos onnistuu, niin mikäs siinä, oma päätökseshän se on.

• unoha hiusten värjäys. se pilaa sun hiukset ja jos oot allerginen jollekkin värille sä voit kuolla siihen!

• Noo omat vanhemmat ei halunnu et värjään hiuksii ennen ku oon 15 mut ei ne myöskää yrittäny saada sitä värii pois mun päästä ku kaveri värjäs ne (ku oltiin 14), kaupast sitä väri ainet saa tai ainaki mä sanin ostettuu, et siitä vaa värjäämään jos haluu👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      119
      6140
    2. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      156
      5633
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      55
      4415
    4. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      104
      3925
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      15
      3879
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      38
      3701
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      67
      3444
    8. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      25
      3070
    9. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      232
      2848
    10. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2403
    Aihe