Mielipide hiusväreille

Hiusongelma

Tää ei nyt varmaa kuulu tänne mut kummiski . Oon 12 v ja täytän elokuus 13 . Mitkä on teidän mielipiteet sille et vois värjätä hiukset kestovärillä? Mulla on vaaleen ruskeet hiukset ja ajattelin jos värjäisin hiukseni tummemman ruskeeks . Silmät on vihertävät ja kasvoni on vähän soikion malliset . Mietin myös jos ottaisin punaisia raitoja . Mutta itse kysymys : Olenko liian nuori ottamaan kestoväriä kun osa sanoo että alle 15 v ei suositella hius väriä ? Ja onko raidat vaarattomammat (onko toi sana←) kuin kaikkien hiusten värjäys. Saa toki sanoa kummat itse ottaisit . Kiitos jo etukäteen vastanneille!!!♡♥♡

7

312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erfgregwerg

Luultavasti sullon ihan oikeen väriset hiukset luonnostaan , turhaan värjäät. Ne pistäis vaan ihan v...ti silmään kuitenki

• wwretg

Liikaa värjättyjä tukkia näkyy nykyisin. Niissä ei silmä lepää.

• Shu-chan

hmm..siitä vaan jos haluat tai saat luvan. itsekkin haluaisin värjätä tummemmaksi (mul on vissii aikalail samanväriset ku sul) mut en saa vittu lupaa. en kuitenkaa välttämättä suosittele koska ikäs..

• Oonkäyttäny

Oon sua vuotta nuorempi ja mulle on värjätty kerran kampaajalla kestovärillä punaseks vaikka mulle piti värjätä epäkestovärillä. Ja kerran liukuvärjätty.

• adköywfjus

kampaamossa sulle tuskin koko päätä suostutaan värjäämään, eikä kaupat välttämättä myy noin nuorelle. mutta jos onnistuu, niin mikäs siinä, oma päätökseshän se on.

• unoha hiusten värjäys. se pilaa sun hiukset ja jos oot allerginen jollekkin värille sä voit kuolla siihen!

• Noo omat vanhemmat ei halunnu et värjään hiuksii ennen ku oon 15 mut ei ne myöskää yrittäny saada sitä värii pois mun päästä ku kaveri värjäs ne (ku oltiin 14), kaupast sitä väri ainet saa tai ainaki mä sanin ostettuu, et siitä vaa värjäämään jos haluu👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      262
      9829
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      179
      5567
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      156
      5169
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      71
      4838
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2409
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2259
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      305
      1893
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90
      1577
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21