Tää ei nyt varmaa kuulu tänne mut kummiski . Oon 12 v ja täytän elokuus 13 . Mitkä on teidän mielipiteet sille et vois värjätä hiukset kestovärillä? Mulla on vaaleen ruskeet hiukset ja ajattelin jos värjäisin hiukseni tummemman ruskeeks . Silmät on vihertävät ja kasvoni on vähän soikion malliset . Mietin myös jos ottaisin punaisia raitoja . Mutta itse kysymys : Olenko liian nuori ottamaan kestoväriä kun osa sanoo että alle 15 v ei suositella hius väriä ? Ja onko raidat vaarattomammat (onko toi sana←) kuin kaikkien hiusten värjäys. Saa toki sanoa kummat itse ottaisit . Kiitos jo etukäteen vastanneille!!!♡♥♡
Mielipide hiusväreille
7
349
Vastaukset
- erfgregwerg
Luultavasti sullon ihan oikeen väriset hiukset luonnostaan , turhaan värjäät. Ne pistäis vaan ihan v...ti silmään kuitenki
- wwretg
Liikaa värjättyjä tukkia näkyy nykyisin. Niissä ei silmä lepää.
- Shu-chan
hmm..siitä vaan jos haluat tai saat luvan. itsekkin haluaisin värjätä tummemmaksi (mul on vissii aikalail samanväriset ku sul) mut en saa vittu lupaa. en kuitenkaa välttämättä suosittele koska ikäs..
- Oonkäyttäny
Oon sua vuotta nuorempi ja mulle on värjätty kerran kampaajalla kestovärillä punaseks vaikka mulle piti värjätä epäkestovärillä. Ja kerran liukuvärjätty.
- adköywfjus
kampaamossa sulle tuskin koko päätä suostutaan värjäämään, eikä kaupat välttämättä myy noin nuorelle. mutta jos onnistuu, niin mikäs siinä, oma päätökseshän se on.
unoha hiusten värjäys. se pilaa sun hiukset ja jos oot allerginen jollekkin värille sä voit kuolla siihen!
Noo omat vanhemmat ei halunnu et värjään hiuksii ennen ku oon 15 mut ei ne myöskää yrittäny saada sitä värii pois mun päästä ku kaveri värjäs ne (ku oltiin 14), kaupast sitä väri ainet saa tai ainaki mä sanin ostettuu, et siitä vaa värjäämään jos haluu👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453