Hei naapuri !
Onhan se ihanaa, että teillä on energinen tyttö ja poika. Trampoliinikin just siinä naapurirajalla, hienoa. Mietin vain, että onkos niiden muksujen ihan pakko vielä pomppia ja kiljua kurkkusuorana klo: 23.00 aikaan siinä? Mikseivät pompi energiaansa päivällä, nukkuvatko?
Trampoliini
10
811
Vastaukset
- riitup
Niin, ja trampoliinilla saa pomppia vain 1 kerralla, mutta ehei, kyllä siellä pomppii useampi kerralla!!! No onhan se hyvä että lapsoset saa jossain muodossa liikuntaa...
- Haistaakaa...pjas
Huooh!! ärsyttää ja sääliksi käy nämä naapuri kyttääjät voihan prkl.
- pjas
Haistaakaa...pjas kirjoitti:
Huooh!! ärsyttää ja sääliksi käy nämä naapuri kyttääjät voihan prkl.
Joillakin on töitä, aikainen herätys, ei siinä kyttiä tarvi, jos kiljuminen kuuluu sisään, vaan sitäpä ei ymmärrä kaikki minä-minä-tyypit !
- sossiii
Liikunta on hyväksi , mutta miksi YÖLLÄ pomppia ja päivällä nukkua ?
- Yyyhh
No nythän ne on menny jo viikonlopuksi pois. NAUTI rauhasta kun voit.
- hermot
Ovat palanneet ja sen kuulee! Lapset kiljuu ja huutaa pihalla 23:30 vielä. Mietin onkos noi penskat tolloja vai niiden vanhemmat tolloja !
- hankkikaaelämä
lapset kiellettävä,kyttäävät naapurit kiellettävä ,klo 23,00 kiellettävä,äänet kiellettävä.
- plppp
turhaa valitusta
- tampoli
siirrätä pois se siitä rajan vierestä
- Kotirauha
Kotirauhan pitäis alkaa jo klo 22.00 tai aikaisemmin tee valitus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856