Olen kokeillut käytännössä kaikki mahdolliset aknearpien hoitokeinot jotka tunnen. Apua en saanut laserista, en kemiallisista kuorinnoista. Kahden vuoden sinnikkäällä mikroneulonnalla saavutin n. 5% kohennuksen arpien kuntoon.
Nyt viimeisenä vaihtoehtona, kun nykypäivän hoitotoimet eivät näihin arpiini tehoa, olen alkanut harkita väliaikaisia täyteaineita kuten Radiesse, Restylane ym.
Kysyisinkin minkälaisia tahansa kokemuksia/tietoa aiheeseen liittyen? Suomesta ei internetistä löydä infoa näistä oikeastaan ollenkaan. Tehdäänkö täyteainehoitoja Suomessa aknearpiin, ja jos niin missä? Oletko käynyt? Paljonko maksoi? Oletko ollut tyytyväinen? Mikä tahansa info joka liittyy aknearpien hoitoon täyteaineilla on tervetullutta!
Kiitos.
Täyteaineet aknearpiin
2
1580
Vastaukset
- acnearvet
Myös kaikenlainen info koskien "subcision" -menetelmää on enemmän kuin tervetullutta! Useinhan täyteaineita käytetään yhdessä tuon menetelmän kanssa. Jos joku tietäisi suomalaisen ihotautilääkärin/plastiikkakirurgin, joka suorittaa "subcision" -toimenpiteitä, niin kertokaa ihmeessä!!! Kyseessä siis operaatio, jossa neulalla mennään arpikudoksen alle ja "nostetaan" sitä. En tiedä onko toimenpiteelle ylipäätään suomenkielistä termiä, itse en ole törmännyt. Amerikassa ja Briteissä subcision (yhdessä tai ilman täyteaineita) on todettu kenties toimivimmaksi menetelmäksi rolling ja boxing -tyyppisten aknearpien hoidossa. Tuntuisi käsittämättömältä jos yksikään taho ei Suomessa näitä tekisi.
Jälleen kaikki mahdollinen tieto on tervetullutta, tuskastuttaa kun englannin kielellä löydät sivukaupalla tietoa näistä arpihoidoista ja Suomesta ei löydy lähes tulkoon mitään. Ei viitsisi Amerikkaankaan lähteä arpiaan hoitamaan.
Kiitos!- Anonyymi
Löytyikö tähän koskaan mitään? Itse kokeilen parasta aikaa myös selvittää tätä asiaa? Tanskasta ja UK:sta löytyy lähimmät klinikat, ketkä aknearpiin erikoistumista mainostaa ja ovat saaneet toki hyviä palautteitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344051Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821244Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831015Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34953- 62949
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785