Olen kokeillut käytännössä kaikki mahdolliset aknearpien hoitokeinot jotka tunnen. Apua en saanut laserista, en kemiallisista kuorinnoista. Kahden vuoden sinnikkäällä mikroneulonnalla saavutin n. 5% kohennuksen arpien kuntoon.
Nyt viimeisenä vaihtoehtona, kun nykypäivän hoitotoimet eivät näihin arpiini tehoa, olen alkanut harkita väliaikaisia täyteaineita kuten Radiesse, Restylane ym.
Kysyisinkin minkälaisia tahansa kokemuksia/tietoa aiheeseen liittyen? Suomesta ei internetistä löydä infoa näistä oikeastaan ollenkaan. Tehdäänkö täyteainehoitoja Suomessa aknearpiin, ja jos niin missä? Oletko käynyt? Paljonko maksoi? Oletko ollut tyytyväinen? Mikä tahansa info joka liittyy aknearpien hoitoon täyteaineilla on tervetullutta!
Kiitos.
Täyteaineet aknearpiin
2
1476
Vastaukset
- acnearvet
Myös kaikenlainen info koskien "subcision" -menetelmää on enemmän kuin tervetullutta! Useinhan täyteaineita käytetään yhdessä tuon menetelmän kanssa. Jos joku tietäisi suomalaisen ihotautilääkärin/plastiikkakirurgin, joka suorittaa "subcision" -toimenpiteitä, niin kertokaa ihmeessä!!! Kyseessä siis operaatio, jossa neulalla mennään arpikudoksen alle ja "nostetaan" sitä. En tiedä onko toimenpiteelle ylipäätään suomenkielistä termiä, itse en ole törmännyt. Amerikassa ja Briteissä subcision (yhdessä tai ilman täyteaineita) on todettu kenties toimivimmaksi menetelmäksi rolling ja boxing -tyyppisten aknearpien hoidossa. Tuntuisi käsittämättömältä jos yksikään taho ei Suomessa näitä tekisi.
Jälleen kaikki mahdollinen tieto on tervetullutta, tuskastuttaa kun englannin kielellä löydät sivukaupalla tietoa näistä arpihoidoista ja Suomesta ei löydy lähes tulkoon mitään. Ei viitsisi Amerikkaankaan lähteä arpiaan hoitamaan.
Kiitos!- Anonyymi
Löytyikö tähän koskaan mitään? Itse kokeilen parasta aikaa myös selvittää tätä asiaa? Tanskasta ja UK:sta löytyy lähimmät klinikat, ketkä aknearpiin erikoistumista mainostaa ja ovat saaneet toki hyviä palautteitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768