Mitenkä kannattaisi tehdä, olen 15v kiinnostunut turvahommista ja tietenkin palkasta. henkivartijat tienaavat paljon rahaa mutta löytyykös täältä sitten niille töitä? pitäisikö mennä ruotsiin suorittamaan koulut?
Turvallisuusala Ulkomailla?
4
818
Vastaukset
- AAha
Provo? Eivät henkivartijat tienaa mitään suuria summia, vaan noin alempaa keskipalkkaa. Suomessa "henkivartijaksi" voit päästä joko poliisikoulun käymällä ja hakeutumalla ryhmiin, jotka suojaavat esimerkiksi pääministeriä.
Toinen tapa on kouluttautua vartijaksi ja yksityisen turvallisuussektorin palveluntarjoajalle, joka tarjoaa henkivartiointia.
Ruotsin koulutustarjontaa tältä alalta en tunne, joten siihen en osaa sanoa juuta enkä jaata. - Asda1
Itse ainakin olen lukenut että voi tienata jopa 50e /h jos on kunnon koulutukset käynyt ja kokemusta on.
- hipheippa
Ihan hatusta voisin vetäistä että 90% koulutuksista on sellaisia mistä hyötyy vain koulutuksen tarjoaja. Koulutus voi olla laadukasta ja näyttävää, mutta kun ei niitä hommia ole tarjolla pelkällä pleikkarilla sotakokemuksensa hommanneelle perus tykärille.
Ihan oikeisiin suojaushommiin vaaditaan ulkomailla nykyään erikoisjoukko taustaa tai vähintään sotaalueelta hommattua sotilaskokemusta, koska ehdokkaita on niin paljon tarjolla ettei viikonloppusotureita tarvita.- hephuippa
Erittäin hyvin sanottu ja juurikin näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832