Mitenkä kannattaisi tehdä, olen 15v kiinnostunut turvahommista ja tietenkin palkasta. henkivartijat tienaavat paljon rahaa mutta löytyykös täältä sitten niille töitä? pitäisikö mennä ruotsiin suorittamaan koulut?
Turvallisuusala Ulkomailla?
4
648
Vastaukset
- AAha
Provo? Eivät henkivartijat tienaa mitään suuria summia, vaan noin alempaa keskipalkkaa. Suomessa "henkivartijaksi" voit päästä joko poliisikoulun käymällä ja hakeutumalla ryhmiin, jotka suojaavat esimerkiksi pääministeriä.
Toinen tapa on kouluttautua vartijaksi ja yksityisen turvallisuussektorin palveluntarjoajalle, joka tarjoaa henkivartiointia.
Ruotsin koulutustarjontaa tältä alalta en tunne, joten siihen en osaa sanoa juuta enkä jaata. - Asda1
Itse ainakin olen lukenut että voi tienata jopa 50e /h jos on kunnon koulutukset käynyt ja kokemusta on.
- hipheippa
Ihan hatusta voisin vetäistä että 90% koulutuksista on sellaisia mistä hyötyy vain koulutuksen tarjoaja. Koulutus voi olla laadukasta ja näyttävää, mutta kun ei niitä hommia ole tarjolla pelkällä pleikkarilla sotakokemuksensa hommanneelle perus tykärille.
Ihan oikeisiin suojaushommiin vaaditaan ulkomailla nykyään erikoisjoukko taustaa tai vähintään sotaalueelta hommattua sotilaskokemusta, koska ehdokkaita on niin paljon tarjolla ettei viikonloppusotureita tarvita.- hephuippa
Erittäin hyvin sanottu ja juurikin näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi296680- 893854
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313673812- 2563214
- 612797
- 522745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322600- 1532480
- 322084
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1311927