Tänäänkin sain jo shokin, kunnes huomasin, että ei eie eieieieiei "väärä mies" :D
Näen sinua joka puolella:)
14
427
Vastaukset
- Optikollevaan
Näkö huonontunut?
- Jännittäääää
Ei, kun pelko persuuksissa, jos hän pääsee yllättämään niin mitäs sitten? Niih? Apuva
- SeOnVarmaanJmies
Jännittäääää kirjoitti:
Ei, kun pelko persuuksissa, jos hän pääsee yllättämään niin mitäs sitten? Niih? Apuva
No mikäs siinä miehessä niin pelottaa;), niih?
- Varmastion
jiimies. eihän muita pelätäkkään ku jiimiehii!
- SeOnVarmaanJmies
Jännittäääää kirjoitti:
Ei, kun pelko persuuksissa, jos hän pääsee yllättämään niin mitäs sitten? Niih? Apuva
Olisko käynyt näin<3 Apuva:) Niih:) https://www.youtube.com/watch?v=zxeVtYwhaCY
- kakskytneljäseittemän
Luuletko että sattumaa? Jos valheellisuus avauksistasi riisutaan ;)
- etolehauska
Vittu mitä lässytystä tää ämmä jaksaa pitää täällä.
- KukaSuaSiihenPakottaa
älä lue niitä PÖSILÖ :D
- Kaikkikatto
pikkaritkin valahti alas kun hameenhelmat liehuvati... vähänkö häpesin :D
- kulliahorolle
Kyrpäkin ponnahti housuista, vähänkö nautiskelin :D
- MielelläänOlenSittenHörö
Ai onko nainen sinun mielestäsi heti "horo", jos sattuu tykkämään jostakin miehestä niin paljon, että lamppu syyttyy muuallakin kuin päässä?
Olet rajoittunut yksilö omassa rajoittuneessa maailmassasi. Kyllä nainenkin saa tuntea halua, joka kumpuaa aidosta välittämisestä. Himot haltuun:D - Olenyksi
MielelläänOlenSittenHörö kirjoitti:
Ai onko nainen sinun mielestäsi heti "horo", jos sattuu tykkämään jostakin miehestä niin paljon, että lamppu syyttyy muuallakin kuin päässä?
Olet rajoittunut yksilö omassa rajoittuneessa maailmassasi. Kyllä nainenkin saa tuntea halua, joka kumpuaa aidosta välittämisestä. Himot haltuun:DNäistä rajoittuneista :|
- Ompashauska
Hauskoja nuo "Kaikkikatto" ja "kulliahorolle" kirjotukset :DDD
Ota rauhallisesti että et saa vielä sydäriä ja vielä ihan turhan takia. Sitten kun se oikea mies tulee kohdalle niin pyörry tai teeskentele ja hän rientää sua auttamaan. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540