minkä värinen pusero minulla oli päällä kun viimeeksi nähtiin?
Mies! Näinköhän muistat
21
672
Vastaukset
- SopiHyvin
Sininen
- kantajastapidän
Miehellä taisi olla harmaa paita.
- MuistinKunVilkaisin
Eilen musta t-paita ja farkut ;) Ihana olet!
- lidlkauppa
Pinkki
- taisniiollakkii
Ainakin kerran yöllä oli se suht tummanvihreä päällä.. olit niin arkisen :) kaunis.. tais olla 2014 talvi
- nytharmittaakaikki
Niin vain sinun vuoksesi silloinkin sinne tulin vaikka en olisi tarjennut läheteä kotoota yhtään minnekään. :((
- taisniiollakkii
nytharmittaakaikki kirjoitti:
Niin vain sinun vuoksesi silloinkin sinne tulin vaikka en olisi tarjennut läheteä kotoota yhtään minnekään. :((
Jaa tulit töihin mun takiani.. no on siinäkin yhdenlainen työmoraali tietty :)
- kylläpä
muistan.
- Pinksutar
Vaaleanpunainen ja siksi se on lempivärini.
- OliHänenPäällä
Vaalean sininen ja mustat housut;)
- Vaihdanpaitaajokpv
Mutta seuraavana päivänä, eli eilen oli musta T-paita.
- miestenslogit
Sinimusta ruudullinen paita ja mustat farkut
- KylläVainJuu
Näin on, mutta kirjoitusvirheet epäilyttää ;)
Milloinka olet nähnyt hänet?
- Jhhhh
Ei tietoa,koska katsoin vain silmiäsi.
- Oranssi_
nännitörröttimillä
- VoiEiiiiiiiiiNolona
Taidanpa jättää sen paidan kaappiin..
Vihaan mun törröttimiä!
- sorryeimuistu
Katseeni keskittyy silmiisi ja rintoihin peppuun, vaatteet ovat sivuseikka, riisutaanhan ne kuitenkin.
- soitasuloinen
Milloin ajattelit riisua minut? Viime kerralla jäi riisumatta.
- silmäniskiämies
Vaale oli kun oli kurssilla joskus nainen
- samakuinkerran
Pitäisiköhän tähän vastata vaikka, että tulihan se sieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512