minkä värinen pusero minulla oli päällä kun viimeeksi nähtiin?
Mies! Näinköhän muistat
21
662
Vastaukset
- SopiHyvin
Sininen
- kantajastapidän
Miehellä taisi olla harmaa paita.
- MuistinKunVilkaisin
Eilen musta t-paita ja farkut ;) Ihana olet!
- lidlkauppa
Pinkki
- taisniiollakkii
Ainakin kerran yöllä oli se suht tummanvihreä päällä.. olit niin arkisen :) kaunis.. tais olla 2014 talvi
- nytharmittaakaikki
Niin vain sinun vuoksesi silloinkin sinne tulin vaikka en olisi tarjennut läheteä kotoota yhtään minnekään. :((
- taisniiollakkii
nytharmittaakaikki kirjoitti:
Niin vain sinun vuoksesi silloinkin sinne tulin vaikka en olisi tarjennut läheteä kotoota yhtään minnekään. :((
Jaa tulit töihin mun takiani.. no on siinäkin yhdenlainen työmoraali tietty :)
- kylläpä
muistan.
- Pinksutar
Vaaleanpunainen ja siksi se on lempivärini.
- OliHänenPäällä
Vaalean sininen ja mustat housut;)
- Vaihdanpaitaajokpv
Mutta seuraavana päivänä, eli eilen oli musta T-paita.
- miestenslogit
Sinimusta ruudullinen paita ja mustat farkut
- KylläVainJuu
Näin on, mutta kirjoitusvirheet epäilyttää ;)
Milloinka olet nähnyt hänet?
- Jhhhh
Ei tietoa,koska katsoin vain silmiäsi.
- Oranssi_
nännitörröttimillä
- VoiEiiiiiiiiiNolona
Taidanpa jättää sen paidan kaappiin..
Vihaan mun törröttimiä!
- sorryeimuistu
Katseeni keskittyy silmiisi ja rintoihin peppuun, vaatteet ovat sivuseikka, riisutaanhan ne kuitenkin.
- soitasuloinen
Milloin ajattelit riisua minut? Viime kerralla jäi riisumatta.
- silmäniskiämies
Vaale oli kun oli kurssilla joskus nainen
- samakuinkerran
Pitäisiköhän tähän vastata vaikka, että tulihan se sieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1245288Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1845261BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2144132- 2183356
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1233158Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1043064HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok192941- 1271894
Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1621835- 611379