Olen kärsinyt jo vuoden erilaisista oireista; jatkuva nuha, silmien turvotus kutina ja punoitus, poskiontelovaivat ym. Nyt pitkästä aikaa autoa siivotessa huomasin peräkontin olevan homeessa. Voiko tuo olla oireitteni syy??
homeinen auto
9
1663
Vastaukset
- sddsf
Asutko autossa, tai siellä peräkontissa?
- homekorvaus2
Linkkiä pukkaa. Hyvää juhannusta asutoileva Suomi.
http://www.savonsanomat.fi/talous/Auto-on-piilevä-homepommi/534692 - Anonyymi
Sama täällä ja valkeeta homepaskaa takakontissa. Ja itse altistuin jo asunnossa homeille ..että ei todellakaan ole leikin asia on loppuelämän sairaus ja yhteiskunnalla lääkkeeni maksavat kuukauden annos 1800e mutta joka viikko piikitän vasta ainetta ihmettelen suuresti miksi ihmisetpitävät korvien väli vikana mulla on verikokeissa nähtynä että vasta aineita et ei ole älkää pitökö pilkana meitä sairaita se on todella loukkaavaa lukea tämmöstä paskaa että korvien välissä olis vika!!!!!! Katsokaa itteenne peilistä ja toivon että te haukkujat sairastuisitte itse niin tietäisitte miten vaikeuttaa elämään..olette todella tyhmiä😫😫😫😫
- Anonyymi
itse sairastuin pysyvästi autosta joka oli mustassa homeessa,kun irroitin takapenkin ja käänsin se niin siellä,hajua ei ollut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1014646Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493172Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 801680
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884