USB serveriin yhdistäminen ei onnistu

DepressedMooodi

Hei, mikähän minulla mahtaa olla pielessä seuraavassa asiassa:

1. USB-kovo on yhdistetty modeemiin, ns. "hyväksytty" ja olen jakanut yhden tietyn kansion ja se näkyy minulla tietokoneella VERKKO-osiossa
2. Kun yritän yhdistää tähän jaettuun kansioon, Windows kysyy jotain helvetin salasanaa: "Anna verkon salasana", mikä helvetin verkon salasana?!

Olen kokeillut tähän niin modeemin käyttäjää joka on siis admin ja salasana xxxxx, tietokoneen käyttäjätunnusta jolla EI OLE salasanaa, en ymmärrä.. jokin pikkujuttu tässä varmasti on mutta kun ei mene jakeluun. Pitääkö tuohon eteen vielä laittaa joku toimi-alue tms?

3

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verkkojaon_tunnukset

      Vaikea neuvoa tarkemmin kun et viitsi kertoa modeemin merkkiä ja mallia mutta sieltä modeemin jako-asetuksista löytyy tarvittavat kohdat (eli millä käyttäjätunnuksilla tuohon jakoon on oikeus ja mikä on sen salasana). Modeemin käyttäjätunnuksella ei tuon verkkojaon käyttäjätunnusten kanssa ole mitään tekemistä.

    • DepressedMooodi

      Aivan sehän se unohtui. Eli Sagemcom F-3686AC on vehje nimelänsä. Onko jotenkin mahdollista poistaa kokonaan tuo salasanan kysely jos jako on kuitenkin päällä vain kotiverkossa?

      • samat_kuin_windowsissa

        Käyttäjätunnus ja salasana modeemin verkkojaon asetuksista pitää olla samat kuin Windowsissa käyttäjätilin nimi ja salasana, jotta niitä ei kysytä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe