Eli oon 14v. poika ja mun penis on 13cm se näkyy kaikkien housujen läpi ja kaikki tuijottelee ja nauraa koulussa. Oon siis kahdeksannella luokalla. Mitä teen?
Liian iso penis
23
4637
Vastaukset
- SpämmiBotti
Älä mene kouluun. Asia ratkaistu.
- Minävainnn
Kannattaa käyttää jotai tiukempii boksereit ja vaik farkkui. Farkut siks, et esim verkkareista näkyy tosi hyvin pullotus. (Oon testannu)
- 244544
Tiukat farkut ja bokserit
- Isopeniss
Oke
- werrrrrrrrrrrrrrr
Miten luulet aikuisten miesten sen peittävän?
- 7lk
Sama ongelma mullaki
- Deeo
Mun peniskin on tosi iso. Heti kun tulee erektio, sen huomaa heti. Tosi näkyvä. Mut farkut helpottaa ja tiukat bokserit.
- Joo_o
Sanoisin et ei sul kyl iso penis oo jos meen 7lk ja mul o 16,5 cm et...
- 54454545454545454545436
Milläs sä oikeen mittasit
- kasvuvara
Voihan kilin vittu !!!!!! Sulla mikään iso ole !!! Sulla on normaalikokoinen pienen pojan PIPPELI !!!!!
- vitujoosep
Tuo oo ees vittu iso XDD oon 15 v koht 16 eli 00- ja on 22cm ;Ppp
- 7fonsejuttu
Tiuokkoi farkkui itekki käytän koska mulla on 15cm ja meen7lk
- tuttutunne111
No aikamoista paskanjauhantaa tuollainen. Itellä on reilu 17cm (stondiksessa) ja olen kohta kahdeksantoista, eikä kellään oo ollu valittamista koosta.
Ja tässätapauksessa pullotus varmaankin tulee ihan vain peniksen paksuudesta, joten kantsii kokeilla, et missä asennossa se näkyy vähiten. - Poopface
Leikkaa irti. Se kyl saattaa kirpasta vähän jne mut iha ok sit parantumisen jälkeen :3
- 01Poika
Mulla on 20cm ja oon 01
- Pullottaja
Siis 13 cm lepotilassa? Entä erektiossa?
- 6e67e57e57
jaaha 13 lepotilassa, uusi maailmanennätys. Ratkaisu: teippaa se reiteen.
Suosittelen käyttämään kalsareita
- Wegllci
Oon 12 v.On mullaki iso noin 11 cm.
- nohnohnohnoh
Ei se oo iso, 10-14,9cm kokoset on normaaleja, 15 yli menevät isoja.
Toki se on jo kasvanut sulla pikkulapsen mitasta mutta ton ikäsilläki on jo niitä 15cm kulleja..
- addsas15
Hahaa!!!! oon 15v. ja onneksi ei mulla ole tota ongelmaa, pippeli vielä tosi pieni ja ohut, ei pullota edes tiukoissa verkkareissa. Viikko sitten ilmesty muutama vaalee karva pippelin juureen.
- isoonmullaki
No siis jos to on iso niin mulla onkin 23cm ja 17v ja muijat kuolaa perään
- Anonyymi
Mulla on 18cm seisokissa, jotan ei tuo aloittajan kalu ole iso. Taitaa olla itseasiassa keskimittainen.
Vaikka ei sen puoleen, en pidä omaa kullianikaan isona. Jotkut tytöt kylläkin ovat väittäneet sitä isoksi, kenen kanssa sen koosta on tullut puhetta tai jos ovat nähneet sen.
Eka tyttöystäväni, kenen kanssa harrastin seksiä, melkeinpä parkaisi ekalla kerralla sen nähdessään kovana, että "Onpa toi iso!!"".
Tykkäsi kyllä siitä, ettei ollut sitten ainakaan liian iso.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906