Nyt Jokereiden häviön jälkeen kun menee jokereiden palstalle niin viimiset 10 viestiä on tyyliin tämmöisiä:
"Jokerit on ihan paska, Jokerit hävis pelikaaneille. Noloo!!!"
Suosittelisin käymään http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot täällä.
Vihataanko Jokereita niin paljon että ei esimerkiksi voi puhua häviöistä Asiallisesti, isolla A:lla? Pitäänkö heti alkaa huutelemaan tuolla tavalla miten tuossa esimerkissä kirjoitin.
Enkä siis puhu vain Jokereiden palstasta, vaan kaikkien joukkueiden.
Miksi Jokereita vihataan?
-Valmentaja Hannu Jortikan takia, joka on suomen menestyksekkäimpä valmentajia?
-Hjallis Harkimon takia?
-Vai meidän fanien takia?
Haluan vastauksia!
Jos joku haluaa alituiseen haukkua joitain joukkueita, niin rekisteröi se nimimerkki niin tiedetään kuka on aina kyseessä.
olen minäkin menettänyt joskus hermoni ja vähän skitsahtanut. Mutta en mene haukkumaan jengejä ja pelaajia, sori jos Vokoun tekstitstä tällaisen käsityksen sai.
Herätys!!!
27
648
Vastaukset
- peto19
siis sä et tainnu nyt ymmärtää et jokerit hävis pelicansille...!!!mä muistan sen varmaan viel joskus 90-vuotiaana mummona. se oli niin historiallinen tapahtuma. mut ehkäpä pelicans viel nousee!!!! mut ei nyt kannata ottaa millään pahalla tätä koska täst jengi puhuu viel kauan.
- Minä vain
Joskus tuntuu siltä, että enimmäkseen (ainakin täällä) Jokerit ja HIFK -fanit ovat niitä, jotka mollaavat toisiaan minkä kerkiävät. Onko noin?
Kun kattoo Tapparan ja Ilveksen sivuja, ne ovat pyhättöjä verrattuina äskösiin, mikä syynä?
Voisiko keskustella asiallisesti (niinkuin sanoit)sen alituisen haukkumisen sijaan? Se on aika rasittavaa luettavaa. En minäkään käy täällä haukkumassa muita vaan puhun asiasta. Kyllä sitä voi puhua fiksustikin.
Ymmärrän närkästyksesi, käy se minunkin hermoille. Jokerit ovat niitä jokkueita, jotka saavat paljon vihaa osakseen. Ei voi mitään. Se voi johtua monestakin tekijästä, mutta luulen suurimman syyn olevan rahapolitiikassa. Mene jä tiedä. - Tietäjä.
Minä vain kirjoitti:
Joskus tuntuu siltä, että enimmäkseen (ainakin täällä) Jokerit ja HIFK -fanit ovat niitä, jotka mollaavat toisiaan minkä kerkiävät. Onko noin?
Kun kattoo Tapparan ja Ilveksen sivuja, ne ovat pyhättöjä verrattuina äskösiin, mikä syynä?
Voisiko keskustella asiallisesti (niinkuin sanoit)sen alituisen haukkumisen sijaan? Se on aika rasittavaa luettavaa. En minäkään käy täällä haukkumassa muita vaan puhun asiasta. Kyllä sitä voi puhua fiksustikin.
Ymmärrän närkästyksesi, käy se minunkin hermoille. Jokerit ovat niitä jokkueita, jotka saavat paljon vihaa osakseen. Ei voi mitään. Se voi johtua monestakin tekijästä, mutta luulen suurimman syyn olevan rahapolitiikassa. Mene jä tiedä.Ei johdu rahapolitiikasta. Fanit ovat aiheuttaneet vihan mikä kohdistuu Jokereihin. Jokainen varmasti tietää mistä puhun.
- SportFreak
Myönnän: kyllä harmitti että Jokerit hävisi pelicaaneille. Herätys otsikolla kirjotettu viesti ei johtunut siitä että Jokerit hävisi sarjajumbolle, vaan siitä millaiset viestit se sai liikkeelle. Ja koska olen kannattanut Jokereita ja tulen kannattamaan en välitä sinänsä vaikka Jokerit häviäisi. Mikä fani se on jos vaihtaa joukkuetta häviön jälkeen. varmasti puhutaan kyseisestä Jokerit-Pelicans matsisat pitkään, varsinkin kun liiga on tiukka. Kärpät hävis Bluesille, silti pidän turpani kiinni, samoin jos Jokerit murskaa Hifkin, Kärpät tai Lukon 15-0. Vokoun tekstistä ei kannata ottaa pultteja, koska siinä viittasin siihen kuinka nopeasti Vokoun päästi ekan maalin. En ollut katsomassa matsia,joten en voi tietää koko totuutta. Se oli oletus. Pelicansille täys kunnia tästä voitosta.
- SportFreak
Minä vain kirjoitti:
Ymmärrän närkästyksesi, käy se minunkin hermoille. Jokerit ovat niitä jokkueita, jotka saavat paljon vihaa osakseen. Ei voi mitään. Se voi johtua monestakin tekijästä, mutta luulen suurimman syyn olevan rahapolitiikassa. Mene jä tiedä.Myönnän. Sota on Jokereiden, HIFK:n ja Kärppä fanien kesken. Mutta onhan Kärpilläkin suuri budgetti. Tapparaa ja ilvestä ei välttämättä vihata siksi että ne eivät majaile tuolla 4 kärjesssä?
Itse oudoksun vihaa jokaista, mitä tahansa joukkuetta vastaan koska arvostan kaikkia joukkueita, mutta Jokereita kannatan. Muita joukkueita en siis mitenkään mollaa, paitsi Hifkin kannattajaa, yhtä parhaista kavereista leikillä..ja jos vaingossa mollaan jengiä niin en tarkota sitä.. Varsinkin EPlikaaneja kunniotan koska pystyi voittamaan Jokerit, kun miettii missä ahdingossa joukkue pelaa.. - Minä vain
SportFreak kirjoitti:
Myönnän: kyllä harmitti että Jokerit hävisi pelicaaneille. Herätys otsikolla kirjotettu viesti ei johtunut siitä että Jokerit hävisi sarjajumbolle, vaan siitä millaiset viestit se sai liikkeelle. Ja koska olen kannattanut Jokereita ja tulen kannattamaan en välitä sinänsä vaikka Jokerit häviäisi. Mikä fani se on jos vaihtaa joukkuetta häviön jälkeen. varmasti puhutaan kyseisestä Jokerit-Pelicans matsisat pitkään, varsinkin kun liiga on tiukka. Kärpät hävis Bluesille, silti pidän turpani kiinni, samoin jos Jokerit murskaa Hifkin, Kärpät tai Lukon 15-0. Vokoun tekstistä ei kannata ottaa pultteja, koska siinä viittasin siihen kuinka nopeasti Vokoun päästi ekan maalin. En ollut katsomassa matsia,joten en voi tietää koko totuutta. Se oli oletus. Pelicansille täys kunnia tästä voitosta.
Onneksi täältä löytyy teitä fiksujakin, ja varsinkin sieltä pääkaupunkiseudulta. Se "sotiminen" on vienyt niin paljon mainetta teiltä, että pidä sinä sitä yllä, asenne on kohdallaan :)
No, viha johtuu siis monestakin tekijästä. Nyt sanottiin että fanit ovat aiheuttaneet tämän kaiken. Enpä tiedä siitä, mutta olen huomannut tuon vihamielisyyden kylläkin. - SportFreak
Minä vain kirjoitti:
Onneksi täältä löytyy teitä fiksujakin, ja varsinkin sieltä pääkaupunkiseudulta. Se "sotiminen" on vienyt niin paljon mainetta teiltä, että pidä sinä sitä yllä, asenne on kohdallaan :)
No, viha johtuu siis monestakin tekijästä. Nyt sanottiin että fanit ovat aiheuttaneet tämän kaiken. Enpä tiedä siitä, mutta olen huomannut tuon vihamielisyyden kylläkin.kuin kavereideni kanssa SM-liigasta. Sekin on leikkimielistä.
Mun mielest sotiminen vain pahentaa joukkueiden mainetta. - Minä vain
SportFreak kirjoitti:
kuin kavereideni kanssa SM-liigasta. Sekin on leikkimielistä.
Mun mielest sotiminen vain pahentaa joukkueiden mainetta.Tiedät vallan hyvin, että tarkoitin yleistä sotimista, ei tarvitse viilata pilkkua. Pääkaupunkiseudun joukkueiden fanit kun ovat sellaisia 5-vee tasoltaan olevia henkilöitä ja jos ei, niin ainakin antavat enemmän kuin tehokkaasti itsestään sellaisen kuvan. Tämä homma on ihan teidän itsenne käsissä. Itse te luotte itsestänne imagon, ja myös itse vastaatte siitä.
Leikkimielinen kiusoittelu in ihan OK, ei siinä mitään, mutta kyllä sen näkee jo ottallaan, että suurimmasta osasta viestejä on leikkimielisyys kaukana. Olen samaa mieltä, sotiminen pilaa maineen, mutta mikisi sitten tehdä niin? Kunnioitus pitää ansaita.
Rosewaterilla oli pointtia tässä jokkuepolitiikassa: siitä ei yksinkertaisesti pidetä, että pelaajat ostetaan pienemmiltä ja köyhemmiltä porukoilta pois. Se todellakin vaikeuttaa niiden seurojen tilannetta. Sitten siitä syntyy vihamielisyyttä teitä kohtaan.
Toinen juttu häneltä: ei tartte mennä mollaamaan hävinnyttä joukkuetta suut silmät täyteen, vaan onnitella sitä toista osapuolta vaikka kuinka olisi vahingoniloinen. Fiksu ihminen myöntäisi reilusti tappionsa, selittelemättä. Asioista voi keskustella fiksustikin, analysoida jne. Ei minun ole tarvinnut ruveta tukkanuottasille muiden fanien kanssa. Sovussa ihan ollaan oltu ja positiivisia kuvia on jäänyt. Pienenä vinkkinä.
Tämän voisi tiivistää näin: Jos kunnioitat muita, sinuakin kunnioitetaan.
Noniin, se siitä palopuheesta. - SportFreak
Minä vain kirjoitti:
Tiedät vallan hyvin, että tarkoitin yleistä sotimista, ei tarvitse viilata pilkkua. Pääkaupunkiseudun joukkueiden fanit kun ovat sellaisia 5-vee tasoltaan olevia henkilöitä ja jos ei, niin ainakin antavat enemmän kuin tehokkaasti itsestään sellaisen kuvan. Tämä homma on ihan teidän itsenne käsissä. Itse te luotte itsestänne imagon, ja myös itse vastaatte siitä.
Leikkimielinen kiusoittelu in ihan OK, ei siinä mitään, mutta kyllä sen näkee jo ottallaan, että suurimmasta osasta viestejä on leikkimielisyys kaukana. Olen samaa mieltä, sotiminen pilaa maineen, mutta mikisi sitten tehdä niin? Kunnioitus pitää ansaita.
Rosewaterilla oli pointtia tässä jokkuepolitiikassa: siitä ei yksinkertaisesti pidetä, että pelaajat ostetaan pienemmiltä ja köyhemmiltä porukoilta pois. Se todellakin vaikeuttaa niiden seurojen tilannetta. Sitten siitä syntyy vihamielisyyttä teitä kohtaan.
Toinen juttu häneltä: ei tartte mennä mollaamaan hävinnyttä joukkuetta suut silmät täyteen, vaan onnitella sitä toista osapuolta vaikka kuinka olisi vahingoniloinen. Fiksu ihminen myöntäisi reilusti tappionsa, selittelemättä. Asioista voi keskustella fiksustikin, analysoida jne. Ei minun ole tarvinnut ruveta tukkanuottasille muiden fanien kanssa. Sovussa ihan ollaan oltu ja positiivisia kuvia on jäänyt. Pienenä vinkkinä.
Tämän voisi tiivistää näin: Jos kunnioitat muita, sinuakin kunnioitetaan.
Noniin, se siitä palopuheesta.Toi mun viesti sulle vastauksena ei liitttuny siihen oikeastaan mitenkään. Eli laitoin sen vain niin kuin ekstrana.
Mollaaminen minuakin nyppii. Yleensä olen tottunut onnittelemaan vastustajaa voitosta, esim. kavereilleni. Myös jos pelaan netissä pelejä onnittelen (ei aivan sama asia..(?), mutta kuitenkin) Yleisestikin haluan kaikkia joukkueiden kunnioitettavan, ja koska selaan kaikkia palstoja läpi haluaisin niitten kaikkien pysyvän puhtaina. Ja koska Jokereiden palsta on mennyt Helsinkiman85:lle hain HIFK:n palstalle shefuks, jotta sekin pysyisi sellaisena, että sitä kehtaisi selata läpi.
Ikävä kyllä tämä analysointi on yleensä juuri haukkumista ynnä muuta. - Minä vain
SportFreak kirjoitti:
Toi mun viesti sulle vastauksena ei liitttuny siihen oikeastaan mitenkään. Eli laitoin sen vain niin kuin ekstrana.
Mollaaminen minuakin nyppii. Yleensä olen tottunut onnittelemaan vastustajaa voitosta, esim. kavereilleni. Myös jos pelaan netissä pelejä onnittelen (ei aivan sama asia..(?), mutta kuitenkin) Yleisestikin haluan kaikkia joukkueiden kunnioitettavan, ja koska selaan kaikkia palstoja läpi haluaisin niitten kaikkien pysyvän puhtaina. Ja koska Jokereiden palsta on mennyt Helsinkiman85:lle hain HIFK:n palstalle shefuks, jotta sekin pysyisi sellaisena, että sitä kehtaisi selata läpi.
Ikävä kyllä tämä analysointi on yleensä juuri haukkumista ynnä muuta.Ymmärsin ilmeiseti viestisi väärin, anteeksi. Tajusit varmaan pointtini?
Kuinka niin analysointi on haukkumista? Minun mielestäni ei, tai eivät ainakaan ne keskustelut joihin minä olen osallistunut. - SportFreak
Minä vain kirjoitti:
Ymmärsin ilmeiseti viestisi väärin, anteeksi. Tajusit varmaan pointtini?
Kuinka niin analysointi on haukkumista? Minun mielestäni ei, tai eivät ainakaan ne keskustelut joihin minä olen osallistunut.Ei.. Analysoida kannattaa, ja pitääkin, hyvän keskustelun aikaansaamiseksi. Mutta jos analysointikin menee ihan haukkumiseksi niin sitten ollaan väärään suuntaan menossa. Ei se minua haittaa esim. jos sanotaan Jokereiden häviön jälkeen että Thomasilla ei ollut hyvä päivä, ja puolustus oli untenmailla koko kolmannen erän ja että Metro oli ainoa joka onnistui. Tämä on vain hyvä asia, koska on hyvä asia kun joku kertoo mitä on tapahtunut, koska en usein nää otteluita, paitsi Sunnuntain tv lähetykset. Mutta jos analysointi on selittelyä.. "Jokerit vain antoi Pelikaaneille armoa, koska haluaa pitää nämä liigassa" Se menee liian pitkälle.
Hyde on tällainen joka selittelee. Sori vain Hydelle mutta olet varoittava esimerkki millainen keskustelija ei saa olla.
Analysointi on siis mun mielestä Asiallista pelin tapahtunista, pelaajista ja tapahtumista käytävää keskustelua. Ei haukkumista. En usko että joku katkera fani haluaa tulla selittelemään hävöitä tuhannella ja yhdellä syyllä (1001). Ennen sitä kannattaisi miettiä, haluaisiko kannattamansa seuran johto samanlaista selittelyä.
Eli: Jos laitan oman pienen kommentin Pelikaani matsista (ikivanha juttu) olen sanonut kaikille näin:
Mun mielest olis Jortikan kannattanu pitää Häkkistä ehkä "parempaa" joukkuetta kuin Pelicansia vastaan. Silloin olisi tullu vetoja ja olisi pysynyt Häkkinen lämpimänä. Ja kun Thomas pelasi olisi kannattanut käyttää häkkistä Mestiksessä. Mutta onnittelut pelicansille, oli Lahtelaiset parempia.
Ei tuo ollut matsista mutt kai se jotenkin liitty. Ehkä siinä on pientä selittelyn makua, mutta silti.
Ja pikku pointti: Olenko ihan pihalla jo aiheesta? :) - Minä vain
SportFreak kirjoitti:
Ei.. Analysoida kannattaa, ja pitääkin, hyvän keskustelun aikaansaamiseksi. Mutta jos analysointikin menee ihan haukkumiseksi niin sitten ollaan väärään suuntaan menossa. Ei se minua haittaa esim. jos sanotaan Jokereiden häviön jälkeen että Thomasilla ei ollut hyvä päivä, ja puolustus oli untenmailla koko kolmannen erän ja että Metro oli ainoa joka onnistui. Tämä on vain hyvä asia, koska on hyvä asia kun joku kertoo mitä on tapahtunut, koska en usein nää otteluita, paitsi Sunnuntain tv lähetykset. Mutta jos analysointi on selittelyä.. "Jokerit vain antoi Pelikaaneille armoa, koska haluaa pitää nämä liigassa" Se menee liian pitkälle.
Hyde on tällainen joka selittelee. Sori vain Hydelle mutta olet varoittava esimerkki millainen keskustelija ei saa olla.
Analysointi on siis mun mielestä Asiallista pelin tapahtunista, pelaajista ja tapahtumista käytävää keskustelua. Ei haukkumista. En usko että joku katkera fani haluaa tulla selittelemään hävöitä tuhannella ja yhdellä syyllä (1001). Ennen sitä kannattaisi miettiä, haluaisiko kannattamansa seuran johto samanlaista selittelyä.
Eli: Jos laitan oman pienen kommentin Pelikaani matsista (ikivanha juttu) olen sanonut kaikille näin:
Mun mielest olis Jortikan kannattanu pitää Häkkistä ehkä "parempaa" joukkuetta kuin Pelicansia vastaan. Silloin olisi tullu vetoja ja olisi pysynyt Häkkinen lämpimänä. Ja kun Thomas pelasi olisi kannattanut käyttää häkkistä Mestiksessä. Mutta onnittelut pelicansille, oli Lahtelaiset parempia.
Ei tuo ollut matsista mutt kai se jotenkin liitty. Ehkä siinä on pientä selittelyn makua, mutta silti.
Ja pikku pointti: Olenko ihan pihalla jo aiheesta? :)Et ole sen enempää pihalla kuin allekirjoittanutkaan ;) Jossain vaiheessa kirjoitustani (otsikolla "Niin") luulin jo tippuneeni kärryiltä useampaan otteeseen, mutta annoin mennä vain. Asia tuli selväksi! Jos on asiaa niin mikäs siinä.
Juu ei tuokaan liittynyt aiheeseen mitenkään, mutta kirjoitain paljon ja ajettelematta jos jokin asiaa saa minut ärsyyntymään (niinkuin pilkun viilaaminen) mutta se oli minun mokani. Tarkoitukseni ei ollut tuolloin haukkua sinua, ethän luokkaantunut? Yritän parantaa tapani vastaisuuden varalle.
Tervettä analyysia minäkin peräänkuulutan, en haukkumista. Onhan tuo selittely ja armovoitto juttu ihan älytöntä. Se menee todellakin yli. Henkilökohtaisesti, tykkään kirjoitella vastauksia pohdiskeleviin kirjoituksiin ja kysymyksiin. Niistä on hyvä ja kiva vaihtaa mielipiteitä. Kritiikkiä täytyy aina kestää vähäsen, eikä se välttämättä ole pahasta.
Hydestä puheenollen, tuossa etusivulla on tehty galluppi typerimmästä keskustelijasta ja jokainen on laittanut Hyden "suosikikseen". Kaveri ei taida olla kovin suosittu...Ikävää jos hän on onnistunut pilaamaan teidän maineen täällä.
Minä käyn katsomassa nuo kotipelit ja huomenna on HPK-Jokerit -peli. Odotan innolla, sillä siitä tulee varmaan hyvätasoinen ottelu. Noniin, nyt tiedät mitä porukkaa kannatan...Jos häviämme, sinähän et käy meitä nälvimässä, ethän ;) - SportFreak
Minä vain kirjoitti:
Et ole sen enempää pihalla kuin allekirjoittanutkaan ;) Jossain vaiheessa kirjoitustani (otsikolla "Niin") luulin jo tippuneeni kärryiltä useampaan otteeseen, mutta annoin mennä vain. Asia tuli selväksi! Jos on asiaa niin mikäs siinä.
Juu ei tuokaan liittynyt aiheeseen mitenkään, mutta kirjoitain paljon ja ajettelematta jos jokin asiaa saa minut ärsyyntymään (niinkuin pilkun viilaaminen) mutta se oli minun mokani. Tarkoitukseni ei ollut tuolloin haukkua sinua, ethän luokkaantunut? Yritän parantaa tapani vastaisuuden varalle.
Tervettä analyysia minäkin peräänkuulutan, en haukkumista. Onhan tuo selittely ja armovoitto juttu ihan älytöntä. Se menee todellakin yli. Henkilökohtaisesti, tykkään kirjoitella vastauksia pohdiskeleviin kirjoituksiin ja kysymyksiin. Niistä on hyvä ja kiva vaihtaa mielipiteitä. Kritiikkiä täytyy aina kestää vähäsen, eikä se välttämättä ole pahasta.
Hydestä puheenollen, tuossa etusivulla on tehty galluppi typerimmästä keskustelijasta ja jokainen on laittanut Hyden "suosikikseen". Kaveri ei taida olla kovin suosittu...Ikävää jos hän on onnistunut pilaamaan teidän maineen täällä.
Minä käyn katsomassa nuo kotipelit ja huomenna on HPK-Jokerit -peli. Odotan innolla, sillä siitä tulee varmaan hyvätasoinen ottelu. Noniin, nyt tiedät mitä porukkaa kannatan...Jos häviämme, sinähän et käy meitä nälvimässä, ethän ;)Juu en nälvi vaikka HPK voittais tai häviäis. HPK kuuluu suosikki joukkueisiin Jokereiden ja KalPan jälkeen. Ja vaikka ei kuuluisi niin kunnioitan koska HPK ei oo mikään suurseura mutta pärjää vuodesta toiseen hyvin. Olen monesti yrittänyt nostaa muilla foorumeilla muitten joukkoiden rankkia, eli siis vähentää haukkumista, varsinkin moderaattorina ollessani.
Joo. Tää Hyden juttu ku laitoin esimerkkinä nii tuli just idea tost gallupista. Hyde ei kuulu niihin suosittuihin. Hydehän on ihan hyvä tyyppi varmaan siviilissä mutta kun täällä saa esittää mielipiteitään nimettömänä miten haluu nii tekstii tulee Liikaa! Mihinköhän Guru on hävinny?
Mutt siitä voidaan olla montaa mieltä että onko tuo Galluppi sitten kovin asiallinen..?
Ja en mä loukkaanu kovin helposti. Koulussakin olen saanut joskus lokaa päälleni kun luokkalaiset ja koululaiset on melkein kaikki HIFK tai Blues faneja. Se on sitä samaa mitä täällä, Thomas pelastaa ja Jokerit tippuu tämän takia. Mutt kyll kaikki on silti kavereita. Ikävää että kolmesta luokak asteesta tunnen ja tiedän vaan jonkun 5 Jokeri fania. ikävää :) Pari tosin aika herkkiä. Munkin luokka on täynnä Blues ja HIFK faneja, ei oo kivaa.. Mutt silti kaikki tulee toimeen.
Toivottavasti tulee hyvä ja puhdas peli. - tara
Kyllä hävis viime vuonnakin Jokerit pelicansille... Olisko ollu peräti 2-6 tjsp. ei voi muistaa... Mutta kumminkin, yllätyksiä sattuu kaikille.
- Minä vain
SportFreak kirjoitti:
Juu en nälvi vaikka HPK voittais tai häviäis. HPK kuuluu suosikki joukkueisiin Jokereiden ja KalPan jälkeen. Ja vaikka ei kuuluisi niin kunnioitan koska HPK ei oo mikään suurseura mutta pärjää vuodesta toiseen hyvin. Olen monesti yrittänyt nostaa muilla foorumeilla muitten joukkoiden rankkia, eli siis vähentää haukkumista, varsinkin moderaattorina ollessani.
Joo. Tää Hyden juttu ku laitoin esimerkkinä nii tuli just idea tost gallupista. Hyde ei kuulu niihin suosittuihin. Hydehän on ihan hyvä tyyppi varmaan siviilissä mutta kun täällä saa esittää mielipiteitään nimettömänä miten haluu nii tekstii tulee Liikaa! Mihinköhän Guru on hävinny?
Mutt siitä voidaan olla montaa mieltä että onko tuo Galluppi sitten kovin asiallinen..?
Ja en mä loukkaanu kovin helposti. Koulussakin olen saanut joskus lokaa päälleni kun luokkalaiset ja koululaiset on melkein kaikki HIFK tai Blues faneja. Se on sitä samaa mitä täällä, Thomas pelastaa ja Jokerit tippuu tämän takia. Mutt kyll kaikki on silti kavereita. Ikävää että kolmesta luokak asteesta tunnen ja tiedän vaan jonkun 5 Jokeri fania. ikävää :) Pari tosin aika herkkiä. Munkin luokka on täynnä Blues ja HIFK faneja, ei oo kivaa.. Mutt silti kaikki tulee toimeen.
Toivottavasti tulee hyvä ja puhdas peli.Kertoisitko tietämättömälle, mikä on moderaattori? En ole koskaan kuullutkaan. Joskus tuntuu, että kaikki muut tietävät ja osaavat niin paljon enemmän kuin minä, että ihan hävettää, urgh.
Onhan se hiukan epäasiallista, siis minun mielestä, pistää pystyyn galluppi tälläisesta aiheesta, mutta melko kiistaton ykkönen tämä Hyde oli. En voinut kommentoida mitään koska en tiennyt taaskaan tästä tyypistä mitään. Minulle nämä ovat tulleet lähinnä huhupuheina. Taidan kuljeskella vähän laput silmillä?
Minunkin entisestä koulustani löytyi muitakin kuin HPK -faneja, mm Jokerikannattajia, mutta ihan hyvin tultiin toimeen ne kolme vuotta :) Ei irronnut päitä tms. Ehkä sellaista kaverillista nälvintää mutta siihen se sitten jäi. Taidat ottaa itsekin tämän huumorilla, vai?
Lähdenkin tästä pikkuhiljaa vlamistautumaan peliin. Toivottavasti siitä tulee hyvä. - SportFreak
tara kirjoitti:
Kyllä hävis viime vuonnakin Jokerit pelicansille... Olisko ollu peräti 2-6 tjsp. ei voi muistaa... Mutta kumminkin, yllätyksiä sattuu kaikille.
Juu, toi Pelicans on kyll Jokruille jotenkin paha vastus. Hävittiin viime vuonna pari kertaa.
- SportFreak
Minä vain kirjoitti:
Kertoisitko tietämättömälle, mikä on moderaattori? En ole koskaan kuullutkaan. Joskus tuntuu, että kaikki muut tietävät ja osaavat niin paljon enemmän kuin minä, että ihan hävettää, urgh.
Onhan se hiukan epäasiallista, siis minun mielestä, pistää pystyyn galluppi tälläisesta aiheesta, mutta melko kiistaton ykkönen tämä Hyde oli. En voinut kommentoida mitään koska en tiennyt taaskaan tästä tyypistä mitään. Minulle nämä ovat tulleet lähinnä huhupuheina. Taidan kuljeskella vähän laput silmillä?
Minunkin entisestä koulustani löytyi muitakin kuin HPK -faneja, mm Jokerikannattajia, mutta ihan hyvin tultiin toimeen ne kolme vuotta :) Ei irronnut päitä tms. Ehkä sellaista kaverillista nälvintää mutta siihen se sitten jäi. Taidat ottaa itsekin tämän huumorilla, vai?
Lähdenkin tästä pikkuhiljaa vlamistautumaan peliin. Toivottavasti siitä tulee hyvä.No moderaattori on sellanse "vippi" joka pystyy poistamaan, muokkaamaan viestejä. Ainakin yleensä.
No Hyde on tällanen henkisesti aika jälkeenjääny Jokeri fani, tai näin väittää, tai olen ainakin ymmärtänyt. Nyt on taas uusi galluppi ylimielisimmästä kirjottajasta. Turhaa.. Laput silmillä..? Et oikeastaan.. En mäkään yleensä kato kirjottajaa paitsi jos on rekisteröityny että voin kattoo pelaajakortin. Mutt Hyden tunnistaa jo sen kirjotustyylistä..
No huumorilla ja huumorilla. Kyllä mä otan ne mutta ku ysiluokkalainen kuuli mun luokkalasien ja kaverin mun luokalta huutavan ett Jokerit on perseestä, niin meinas päitä pudota. Ysi vähän kimmastu, ja asiaa ei auttanu, että tämä pelaa ite Jokereissa. Mutt kyllähän munkin pitää pitää pää kylmänä, futista ja salibandy peleissä pelatessa on tullu kommenttii Jokereista nii ei siinä voi alkaa tapella, niin ku ei missään muuallakaan.. Ja yleensä heitän jonkun kommentin vaan siihen ett "juu, vaikka sitten silleen" Ei mua silleen kiinnosta mitä muut ajattelee mun lempijengistä...
Ainakin oli urheiluruudusta katottuna ihan hyvä peli. Ihmettelin vaan ett miten Pakaslahti pääs käveleen läpi HPK:n puolustuksesta. - Minä vain
SportFreak kirjoitti:
No moderaattori on sellanse "vippi" joka pystyy poistamaan, muokkaamaan viestejä. Ainakin yleensä.
No Hyde on tällanen henkisesti aika jälkeenjääny Jokeri fani, tai näin väittää, tai olen ainakin ymmärtänyt. Nyt on taas uusi galluppi ylimielisimmästä kirjottajasta. Turhaa.. Laput silmillä..? Et oikeastaan.. En mäkään yleensä kato kirjottajaa paitsi jos on rekisteröityny että voin kattoo pelaajakortin. Mutt Hyden tunnistaa jo sen kirjotustyylistä..
No huumorilla ja huumorilla. Kyllä mä otan ne mutta ku ysiluokkalainen kuuli mun luokkalasien ja kaverin mun luokalta huutavan ett Jokerit on perseestä, niin meinas päitä pudota. Ysi vähän kimmastu, ja asiaa ei auttanu, että tämä pelaa ite Jokereissa. Mutt kyllähän munkin pitää pitää pää kylmänä, futista ja salibandy peleissä pelatessa on tullu kommenttii Jokereista nii ei siinä voi alkaa tapella, niin ku ei missään muuallakaan.. Ja yleensä heitän jonkun kommentin vaan siihen ett "juu, vaikka sitten silleen" Ei mua silleen kiinnosta mitä muut ajattelee mun lempijengistä...
Ainakin oli urheiluruudusta katottuna ihan hyvä peli. Ihmettelin vaan ett miten Pakaslahti pääs käveleen läpi HPK:n puolustuksesta.Huomasin tuon saman gallupin ja kärjessä on lätkäguru tällä kertaa. Ehkä se on parempi, että en ota noihin keskusteluihin osaa. Heitin laput nurkkaan ja huomasin, että heti oli Hyde haukuttu lyttyyn kun kommentoi Hämeestä haettuja pointseja.
Pakaslahti pääsi kävelemään puolustuksesta koska sitä ei ollut! Tarkoitan, että ei ollut meillä enää pakkeja (liian moni loukkantunut) ja siellä oli lähes koko matsin hyökkääjä pakin paikalla. Ei voinut muutakaan ja pakkohan sinne oli joku laittaa. Hieno maali se oli, en minä sitä kiistä. Ja yhtälailla, Väisänen käveli läpi Jokeripuolustuksen ja pisti maalin. Ei hullumpaa.
Peli oli hyvä. HPK taisteli materiaalillaan sen minkä pystyi ja hyvin pystyikin. Jokerit voitti, ansaitusti, onnittelut sinulle siitä. Olen kuitenkin tyytyväinen omieni taisteluun. Olihan vastassa sarjakärki. Tässä ratkaisee maalit, eivät tilanteet. Peli oli hienokseltaan Kerhon hallintaa, eilen se ei riittänyt. Pientä miinusta annan molempien ylivoimasta (niitä oli paljon) ja tuomari peli ei ollut kyllä parhaimmasta päästä.
Ensi viikolla pitäisi pakkeja tulla takaisin ja muutama hyökkääjä siinä sivussa, hyvä. Yksi pakki jää siitä huolimatta vielä sairaslistalle, mutta eiköhän me pärjätä. Pelicans -pelin joutuu vielä tahkoaamaan "vain hieman vajaalla" miehistöllä ja sitten helpottaa. Toivottavasti käy hyvin.
Ihan hyvä asenne. Ei pidä välittää siitä mitä muut ajattelevat. En minäkään välitä. Joskus tulee kuittia hävityn pelin jälkeen jos on ollut vieraspelissä (kävin Hartwallilla) ja se on ihan ok. Huumoria sekin vaan oli. Meille huudeltiin mm."paljonks saitte pisteitä" ja hymyn kera Hehheh ;) - SportFreak
Minä vain kirjoitti:
Huomasin tuon saman gallupin ja kärjessä on lätkäguru tällä kertaa. Ehkä se on parempi, että en ota noihin keskusteluihin osaa. Heitin laput nurkkaan ja huomasin, että heti oli Hyde haukuttu lyttyyn kun kommentoi Hämeestä haettuja pointseja.
Pakaslahti pääsi kävelemään puolustuksesta koska sitä ei ollut! Tarkoitan, että ei ollut meillä enää pakkeja (liian moni loukkantunut) ja siellä oli lähes koko matsin hyökkääjä pakin paikalla. Ei voinut muutakaan ja pakkohan sinne oli joku laittaa. Hieno maali se oli, en minä sitä kiistä. Ja yhtälailla, Väisänen käveli läpi Jokeripuolustuksen ja pisti maalin. Ei hullumpaa.
Peli oli hyvä. HPK taisteli materiaalillaan sen minkä pystyi ja hyvin pystyikin. Jokerit voitti, ansaitusti, onnittelut sinulle siitä. Olen kuitenkin tyytyväinen omieni taisteluun. Olihan vastassa sarjakärki. Tässä ratkaisee maalit, eivät tilanteet. Peli oli hienokseltaan Kerhon hallintaa, eilen se ei riittänyt. Pientä miinusta annan molempien ylivoimasta (niitä oli paljon) ja tuomari peli ei ollut kyllä parhaimmasta päästä.
Ensi viikolla pitäisi pakkeja tulla takaisin ja muutama hyökkääjä siinä sivussa, hyvä. Yksi pakki jää siitä huolimatta vielä sairaslistalle, mutta eiköhän me pärjätä. Pelicans -pelin joutuu vielä tahkoaamaan "vain hieman vajaalla" miehistöllä ja sitten helpottaa. Toivottavasti käy hyvin.
Ihan hyvä asenne. Ei pidä välittää siitä mitä muut ajattelevat. En minäkään välitä. Joskus tulee kuittia hävityn pelin jälkeen jos on ollut vieraspelissä (kävin Hartwallilla) ja se on ihan ok. Huumoria sekin vaan oli. Meille huudeltiin mm."paljonks saitte pisteitä" ja hymyn kera Hehheh ;)Joo, luin teksti tv:ltä että oli vaan 5 pakkia. Ei oltais välttämättä oltu kovin hyvässä asemassa jos olis ollu loukkaantumis tilanne parempi teidän kannaltanne.
- Minä vain
SportFreak kirjoitti:
Joo, luin teksti tv:ltä että oli vaan 5 pakkia. Ei oltais välttämättä oltu kovin hyvässä asemassa jos olis ollu loukkaantumis tilanne parempi teidän kannaltanne.
Taitaa olla pisin ketjukeskustelu tämä sinun kanssasi jatkunut juttu. Kohta loppuu tila! Minä voisin jatkaa tätä vaikka kuinka pitkään :)
Niin, todellisuudessa heillä oli käytettävissään välillä vain 4 pakkia. Johtu näistä 2 10 min älyttömyyksistä. Hellurei sitten vaan. 5 pakkia oli sitten vähän yli puolet pelistä. Thomas oli kyllä loistava ja niin muukin joukkue.
Kumma juttu, aina kun HPK ja Jokerit iskevät yhteen, tulee siitä vallan hirviä taistelu. Ihmisiäkin on lehterillä ihan pirusti. Mistä lienee mokoma johtuvan, mutta on sitten voittanut HPK tai Jokerit, niin vain maalilla jo pitemmän aikaa. Johan on ollut vääntöä poikineen. - SportFreak
Minä vain kirjoitti:
Taitaa olla pisin ketjukeskustelu tämä sinun kanssasi jatkunut juttu. Kohta loppuu tila! Minä voisin jatkaa tätä vaikka kuinka pitkään :)
Niin, todellisuudessa heillä oli käytettävissään välillä vain 4 pakkia. Johtu näistä 2 10 min älyttömyyksistä. Hellurei sitten vaan. 5 pakkia oli sitten vähän yli puolet pelistä. Thomas oli kyllä loistava ja niin muukin joukkue.
Kumma juttu, aina kun HPK ja Jokerit iskevät yhteen, tulee siitä vallan hirviä taistelu. Ihmisiäkin on lehterillä ihan pirusti. Mistä lienee mokoma johtuvan, mutta on sitten voittanut HPK tai Jokerit, niin vain maalilla jo pitemmän aikaa. Johan on ollut vääntöä poikineen.Meidät on unohdettu.. Varmaan pisin lätkä palstalla oleva keskustelu :)
Ja liian tasasii otteluit on ollu.. No ei ku ihan hyvä että tulee tasasii matseja. Ei joku 8-1 voitto Pelicansista oikeen sytytä. Vaikka ei se voitto aina kovin selvä olekkaan, kuten vähän aikaa sitten näimme. No ei ainakaan Kerhon pakeilla huono kunto ole jos neljällä/viidellä koko peli mentiin. - Minä vain
SportFreak kirjoitti:
Meidät on unohdettu.. Varmaan pisin lätkä palstalla oleva keskustelu :)
Ja liian tasasii otteluit on ollu.. No ei ku ihan hyvä että tulee tasasii matseja. Ei joku 8-1 voitto Pelicansista oikeen sytytä. Vaikka ei se voitto aina kovin selvä olekkaan, kuten vähän aikaa sitten näimme. No ei ainakaan Kerhon pakeilla huono kunto ole jos neljällä/viidellä koko peli mentiin.Tykkään muutenkin kirjottaa niin mikäs tässä ollessa :) On muuten varmaan pisin ketju juu.
Tuli tosta Pelicansista mieleen, Kerho voitti eilen 9-1. Mielenkiintonen peli tosiaan...ekassa erässä yks maali ja toisessa sellaset 8. Vähintäänkin erikoista. Pelicans romahti täysin tokassa erässä ja Kerho heilu hurmoksessa. Ne oli kakki ihan hienoja maalejakin vielä. Joskus taas meikäläisten pelit menee rankkareille asti, outoo.
Kunnosta ei taida olla pulaa ;) Ihan hyvä juttu. Pelasivat varmaan melkosta minuuttia sillon torstaina. Ei kyllä, olihan Pelicanseja vastaan lähestulkoon sama homma, mutta helpompi. Ne romahti pariin maalin ja se olis sit siinä.
Kattelin tulosruudusta, että Jokerit-HIFK päätty 3-0 ja vika tyhjiin, mutta jossain vaiheessa Jokereitten oma mies kiskas kiekon kädellä maalin. Sitä maalia ei sitten hyväksytty. Korkea maila?!
Mihin viittasit kun kirjoitit: "Liian tasasii otteluit on ollu"? Meinasitko, että meikäläiset pitäisi voittaa suurinumeroisemmin ja helposti! ;) - SportFreak
Minä vain kirjoitti:
Tykkään muutenkin kirjottaa niin mikäs tässä ollessa :) On muuten varmaan pisin ketju juu.
Tuli tosta Pelicansista mieleen, Kerho voitti eilen 9-1. Mielenkiintonen peli tosiaan...ekassa erässä yks maali ja toisessa sellaset 8. Vähintäänkin erikoista. Pelicans romahti täysin tokassa erässä ja Kerho heilu hurmoksessa. Ne oli kakki ihan hienoja maalejakin vielä. Joskus taas meikäläisten pelit menee rankkareille asti, outoo.
Kunnosta ei taida olla pulaa ;) Ihan hyvä juttu. Pelasivat varmaan melkosta minuuttia sillon torstaina. Ei kyllä, olihan Pelicanseja vastaan lähestulkoon sama homma, mutta helpompi. Ne romahti pariin maalin ja se olis sit siinä.
Kattelin tulosruudusta, että Jokerit-HIFK päätty 3-0 ja vika tyhjiin, mutta jossain vaiheessa Jokereitten oma mies kiskas kiekon kädellä maalin. Sitä maalia ei sitten hyväksytty. Korkea maila?!
Mihin viittasit kun kirjoitit: "Liian tasasii otteluit on ollu"? Meinasitko, että meikäläiset pitäisi voittaa suurinumeroisemmin ja helposti! ;)Viittasin siihen että Kerholla on mennyt liian usein jatkoajalle/rankkareihin, olisitte varmaan liigan kärjessä jos olisitte voittanu jatkoajalla voitetut matsit varsinaisella peliajalla, mun kannalta taas se on täysin päinvastoin..:P
Kerho jyränny Oelicansin kahesti ihan 100-0 ja kahesti (?) menny jatkoajalle tai rankkareihin.. Outoa myös tämä..
Kyllä kai tässä Jokereita arvostetaan heidän tekemisten kautta.
Pari tekijää kannattaisi kuitenkin muistaa noin historiapohjaltakin. Ensinnäkin Jokerit on värvännyt aika paljon pelaajia pienemmistä liigaseuroista. Tällainen rahalla toimiminen aiheuttaa aina jonkin verran pahaa verta ja Jokerit koetaan häiriköksi, joka vaikeuttaa pienten seurojen toimintaa. Tästä on aikanaan kärsinyt niin TPS kuin HIFK:kin, nyt Jokerit ja epäilisin Kärppienkin saavan jatkossa osansa tästä antipatiasta.
Jos ajatellaan keskustelua täällä, niin kannattaisiko Jokeri-kannattajien hieman miettiä omaa käytöstään? Ylimieleisempää kommentointia ei muiden seurojen kannattajilta näe. Nytkin voi katsoa tämänkin osion otsikointia ja miettiä, että mistähän se johtuu, kun Jokereista ei niin pidetä. Tässä asiassa pätee se, että niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Jos nyt käy niin, että Jokerit ei pärjää tällä kaudelle, niin Jokeri-kannattajat ovat kyllä itse luoneet edellytykset vahingonilolle.
Jokainen voi itse tykönään miettiä, miten asiat tuo esille. Jokerit hävisi taannoin Pelicanseille. Tunnustan, nauratti aivan sairaasti, etenkin kun pitkä voittoputki meni Jokereilta poikki pikkasen nolosti. Kuitenkin ainoa reagointini täällä oli käydä onnittelemassa Pelicanseja, minkä he ansaitsivat.
Toisaalta, olen pyrkinyt kirjoittamaan muita seuroja kunnioittaen. Ei hirveästi herätä vastakaikua, kun ei vastauksia juuri tule. Mieli tekisi kirjoittaa hieman provosoiden, jolloin keskustelua syntyisi enemmän, mutta ketä sellainen kiihkeä keskustelu kehittäisi???- olli
historiaa vielä jokerit oli ennen Harkimoa enemmän kyllä kasvattajaseura jolta ostettiin parhaat päältä pois.No kärpillä sama homma nyt on vain niin että kummallakin seuralla asiat hyvin eli imua ko. joukkueisiin on pelaajien taholta.
- SportFreak
Mutta onko siitä haittaa pelaajille että rikkaammat/paremmat seurat ostavat esim. SaiPa:lta nuoria, lupaavia pelaajia. Siitä on haittaa joukkueelle joka myy pelaajat, mutta onko siitä haittaa pelaajalle?
Jos on pelannut "huonommassa" jengissä 2 kentässä ja esim. Jokereissa/Kärpissä 4 kentässä, onko se kehittymisen kannalta ratkaisevaa, haittaako, vai auttaako se silti?
Kärppien ei tosin tarvitse ostaa nuoria pelaajia, ainakaan tulevaisuudessa koska mielestäni Kärpillä on paras junnu tulevaisuus, jos sen näin voi sanoa. Ja kun Jussi Jokinen lähtee NHL:ään niin sinne nostetaan uusia junnuja, ainakin toivoisin.
Itsekkin haluaisin nähdä enemmän junnuja aloitus kokoonpanoissa, jos ei onnistu ensimmäisessä 5-10 pelissä mitenkään, annetaan yrittää edelleen. - olli
SportFreak kirjoitti:
Mutta onko siitä haittaa pelaajille että rikkaammat/paremmat seurat ostavat esim. SaiPa:lta nuoria, lupaavia pelaajia. Siitä on haittaa joukkueelle joka myy pelaajat, mutta onko siitä haittaa pelaajalle?
Jos on pelannut "huonommassa" jengissä 2 kentässä ja esim. Jokereissa/Kärpissä 4 kentässä, onko se kehittymisen kannalta ratkaisevaa, haittaako, vai auttaako se silti?
Kärppien ei tosin tarvitse ostaa nuoria pelaajia, ainakaan tulevaisuudessa koska mielestäni Kärpillä on paras junnu tulevaisuus, jos sen näin voi sanoa. Ja kun Jussi Jokinen lähtee NHL:ään niin sinne nostetaan uusia junnuja, ainakin toivoisin.
Itsekkin haluaisin nähdä enemmän junnuja aloitus kokoonpanoissa, jos ei onnistu ensimmäisessä 5-10 pelissä mitenkään, annetaan yrittää edelleen.haittaa pelaajalle yleensä,mut varmaan on poikkeuksia.Riippuu valmentajasta ym. onhan näistä esimerkkejä Somervuori Hagman Niinimaa kasvattajaseuroissa ei saanut peliaikaa mutta muualla sai ja onnistuivat.Niinimaan tapaus oli erikoisin kärpät pelasi divaria ja jokerit oli jo silloin liigan eliittiä.Peliaika ja vastuu on varmaan tärkeintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456