Sinulla mies on Juhannukselle? :)
Mitä suunnitelmia
32
702
Vastaukset
- jussimiäs
Ihan himassa oon ja otan iisisti. Hyvää ruokaa, ehkä viiniä ja leffaa ja sarjaa telkusta
- mikääneioleohi
Ei hän Jmies ole, joten vastaan tähän. Kuulostaa ainakin ihan lupaavalle :)
- lämminJmies
Ei varsinaisesti mitään suunitelmia:)
- Kotonapötkötän
Enkä tee mitää. Ehkä katon jotain jos löytyy jotain kattomisen arvosta mut tuskinpa löytyy.
- Jmiesminäkin
Mökilläni vietän juhannusta perinteisesti saunoen ja kokkoa poltellen. Tänään on satanut melkein koko päivän, joten huomenna saa kokon polttaa.
Entäs sinä?- Jiitäkaivaten
Missä päin Suomea? :)
Ajattelin myös mennä katsomaan kokkoa, mutta omaa mökkiä en omista. Ehkä käyn soutelemassa. - Jmiesminäkin
Aika etelässä ja mökkikin siellä main, missäs sinä?
- Jiitäkaivaten
Jmiesminäkin kirjoitti:
Aika etelässä ja mökkikin siellä main, missäs sinä?
Sielläpä minäkin. Taivas selkenee hiljalleen täällä...
- Jmiesminäkin
Jiitäkaivaten kirjoitti:
Sielläpä minäkin. Taivas selkenee hiljalleen täällä...
Niin, ja sitten on tulossa helle. Silloin piha, nurmikko, pensaat, puut ja koko luonto tuoksuu raikkaalle, kukat tuovat siihen oman arominsa...
Perhoset lentelevät ja kimalaiset pörräävät ahkerassa hyörinässä.
Jokohan sudenkorennot kohta ilmestyvät lentelemään. Suosikkihyönteisiäni... - HyvääJuhannusta
Jmiesminäkin kirjoitti:
Niin, ja sitten on tulossa helle. Silloin piha, nurmikko, pensaat, puut ja koko luonto tuoksuu raikkaalle, kukat tuovat siihen oman arominsa...
Perhoset lentelevät ja kimalaiset pörräävät ahkerassa hyörinässä.
Jokohan sudenkorennot kohta ilmestyvät lentelemään. Suosikkihyönteisiäni...Sudenkorennot on kyllä hienoja, kunhan lentelevät tarpeeksi kaukana ;) Olen vähän ötökkäkammoinen!
- Jmiesminäkin
HyvääJuhannusta kirjoitti:
Sudenkorennot on kyllä hienoja, kunhan lentelevät tarpeeksi kaukana ;) Olen vähän ötökkäkammoinen!
Pihallani pelottavimmat ötökät ovat hyttyset ja niihinkin tottuu, mutta ötökkäkammoisena sinulla voisi olla vaikeaa...
Sudenkorento on niin taitava lentäjä, ettei se törmää ihmiseen. Eikä se muutenkaan ole ihmiselle mitenkään vaarallinen.
- Kerubi-Antero
Skumppaa, herkkuja ja Åken discotanssia kotosalla..
- määkivastastaan
mul ei mitää ilman hymiöö
- Jvastasi
Ei yhtään mitään.
- miksietvoisi
Kehittele suunnitelmia sen kaipaamasi naisen kanssa?
- edellinenJmies
miksietvoisi kirjoitti:
Kehittele suunnitelmia sen kaipaamasi naisen kanssa?
Eipä taida olla enää mahdollista se.
- miksietvoisi
edellinenJmies kirjoitti:
Eipä taida olla enää mahdollista se.
Kysyisit. Ei hänelläkään ole välttämättä mitään suunnitelmia.
- Jkysyyy
miksietvoisi kirjoitti:
Kysyisit. Ei hänelläkään ole välttämättä mitään suunnitelmia.
Annas vihjettä keneltä kysyä?
- harjoituksetänään
Harrastatko kansantanssia ja kuorolaulua.
- miksietvoisi
Jkysyyy kirjoitti:
Annas vihjettä keneltä kysyä?
Meidän piti nähdä joku aika sitten, mutta ei nähty.
- moiköriläs
Mulle kävi noin J-miehen kanssa muutama kuukausi sitten. Piti nähdä, muttei sitten nähtykään. Olisin oikeasti tosi imarreltu, jos hän vielä tämän ajan jälkeen ottaisi yhteyttä ja haluaisi nähdä. Et kauheasti menetä, jos kysyt siltä sun kaipaamalta ihmiseltä. :-)
- ytvoyf
moiköriläs kirjoitti:
Mulle kävi noin J-miehen kanssa muutama kuukausi sitten. Piti nähdä, muttei sitten nähtykään. Olisin oikeasti tosi imarreltu, jos hän vielä tämän ajan jälkeen ottaisi yhteyttä ja haluaisi nähdä. Et kauheasti menetä, jos kysyt siltä sun kaipaamalta ihmiseltä. :-)
Olen J-mies ja jos olet S-nainen, ikävöin juuri sinua. Ja meidän piti tavata pari kuukautta sitten, mutta se ei toteutunut...
- kysynvaaan
ytvoyf kirjoitti:
Olen J-mies ja jos olet S-nainen, ikävöin juuri sinua. Ja meidän piti tavata pari kuukautta sitten, mutta se ei toteutunut...
Ootko Juha?
- Juhasivusta
kysynvaaan kirjoitti:
Ootko Juha?
En oo noit aikasempii kirjottanu. Kuhan vaan ilmottelen olemassaolostani.
Grillausta takapihalla, frisbee golfia malminiityn / simonmetsän kentällä, saunomista ja kaljan juontia. :) Ehkä mennään baarissa käymään?
- Frisbeegolffaamaan
Minä ostin tänään frisbeegolf-setin. Ajattelin sitä uutena harrastuksena.
- kyllästynytikävään
saisinpa pimppiä luonnossa, jossain pkslla
- jossainpkslla
En anna.. pihtaan.
- aiheuttaakipua
Ei sitä enää käytetä. Käyttöaika on mennyt umpeen.
- numeroa
eikä muutakaan
- Petissä_menee
Ajateltiin Kimmon kanssa, että syödään jotain hyvää ja juodaan paljon skumppaa ja rakastellaan koko juhannus.
- missähänon
Ei ole mitään suunnitelmaa Juhannukselle. Menen ajassa vapaasti,lataan akkuja ja huilailen. Syön hyvin saunon ja kalastelen ja naatin vapaapäivistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461