Minä jätin kutsuntoihin menemättä ja seuraavana päivänä poliisit tulivat hakemaan minua kutsuntoihin. Irvistelin poliiseille ja kerroin minkälaisia sikoja he ovat. Poliisit eivät tästä pitäneet ja veivät minut raudoissa kutsuntoihin.
Kutsuntaraadin edessä riisuiduin alasti ja huhuilemaan kuin pöllö ja välillä ulvoin kuin susi, kierin myös lattialla.
Sain vapautuksen ja jouduin myös vähäksiaikaa pöpilään.
Kuva jonka annat itsestäsi kutsunnoissa...
26
713
Vastaukset
- Grayton
MInä taas kerroin kutsunnoissa haluavani upseerin uralle.
- KuvaJonkaTosiaanAnnoin
"MInä taas kerroin kutsunnoissa haluavani upseerin uralle"
Minä puolestani kerroin kiinnostuksesta erikoisupseeriksi jo ennakkokyselylomakkeessa joka vieläkin oli tallessa kun eläköidyin enemmän kuin täysin palvelleena pv:stä. Ajatus toteutui mutta välissä oli monta vuotta, intti 11kk siihen aikaan, opiskelut ja vajaa pari vuotta ihan siviilitöitä.
Opiskelukavereista osalla oli siihen aikaan selkeästi paremmin palkattu tehtävä mutta yhdelläkään ei ollut mielestäni monipuolisempi tai kiinnostavampi kuin omani. Yllättävän hyvillä ansioilla työmäärään- ja kuormaan nähden olivat esimerkiksi voimalaitoksen ja sähkönjakeluverkon valvomossa istuneilla insseillä. Itselle se tehtävänkuva- ja ympäristö olisi ollut painajainen.
Päivääkään en menneestä vaihtaisi pois! - EiRäkänokille
Olen surullinen kun Waffen-ss lopetettiin jo aikoja sitten...olisin halunnut kunnon toimintaan mukaan...
- adfqefq
Olisit kutsunnoissa sanonut: " koska saan rynkyn? Vittu mä tapan kaikki " !
Ei tarvitse huhuilla kuin pöllö kunhan todetaan liian vaaralliseksi armeijaa.- vapautus
miksi jäit pois olisit valehdellut olevasi kehitysvammainen jos et haluu armeijaan
- Aateli
Tässäkin erottuu vellihousut ja omaa maataan ajattelevat MIEHET/NAISET.
- HaluanSenAseenTakas
Armeija on idiooteille jotka eivät osaa ajatella ilman jotain määkivää alikersanttia....Miksei edes asetta anneta omaksi niille jotka ovat intin käyneet? Outoa.....joudut käyttämään sitä intissä mutta et saa mukaasi sitä kotiisi mentyä ja ottaa illalla kylille täysi lipas kiinni..miksei?
- Totaalitulos
HaluanSenAseenTakas kirjoitti:
Armeija on idiooteille jotka eivät osaa ajatella ilman jotain määkivää alikersanttia....Miksei edes asetta anneta omaksi niille jotka ovat intin käyneet? Outoa.....joudut käyttämään sitä intissä mutta et saa mukaasi sitä kotiisi mentyä ja ottaa illalla kylille täysi lipas kiinni..miksei?
No ehkä se alikersantti tekisi sinullekkin hyvää, koska totaalikieltäytyjät ja jotkut sivarit eivät osaa alkuunkaan edes ajatella vaikka minkälaisia apukonsteja tarjottaisiin.
- Työnantaja
Ja merkinnän papereihisi loppuiäksesi!
- MietiHomoTätä
Mitä sitten? Sinähän sen maksat kuitenkin korotettuina veroina kun et palkannutkaan sitä heppua töihin.....Sossusta hullu saa aina rahaa jonka sinäkin maksat!
- naatiskellaan
MietiHomoTätä kirjoitti:
Mitä sitten? Sinähän sen maksat kuitenkin korotettuina veroina kun et palkannutkaan sitä heppua töihin.....Sossusta hullu saa aina rahaa jonka sinäkin maksat!
näitä lisää, kuka hullu tekee röitä.
- suomimatu
minä olen loinen , ja nautin olen matu.
- Asentaja2131312
''Tässäkin erottuu vellihousut ja omaa maataan ajattelevat MIEHET/NAISET.''
Ajattelen ennemmin itseäni kun joidenkin ihmisten kehittelemää rajaa jakaakseen ihmisiä toisistaan.
Ja merkintäkö papereihin? Eipä ole kertaakaan kysytty armeijasta 7 vuoden urallani LVI-alalla.- IlmavoimistaAmmatti
Itse kerroin kutsunnoissa meneväni ilmavoimiin jonka pääsykokeissa juuri olin ollut. Upseeri vastasi hymyillen, että oletkin tänään ensimmäinen ilmavoimien mies, pari tulevaa laivastoupseeria tässä jo kävikin. Laitetaan sinulle ihan varmuuden vuoksi varalle palveluspaikka tuonne Upinniemeen jääkäriksi. Kun sain hyväksytty-kirjeen ilmavoimilta, niin olisi todella tehnyt mieli lähettää siitä kopio kyseiselle kutsuntaherralle ja toinen kopio kaislajääkäreille öbikseen :-)
- siunattuhulluus
Vaan ällitälli hommat säilyy iänkaiken merkintänä papereissa.Ja kun henkilön kuolemasta on kulunut 70v. on omaisilla mahdollisuus saada arkistosta k-kortti jäljennös terveystietoineen jolloin heillekkin selviää mistä heidän hulluus on peräisin.
- Oijoijoijoi
Oikea isänmaan ylpeys..
- SuomiOnOutJo
Olen ylpeä kun saan luopua suomalaisuudestani vaihtaessani sen amerikkalaiseksi...
- SurkeaArmeija
SuomiOnOutJo kirjoitti:
Olen ylpeä kun saan luopua suomalaisuudestani vaihtaessani sen amerikkalaiseksi...
Olen samaa mieltä.Suomi on orjatyövoimalla pyörivä hullujenhuone nykyään.
- LOLD
SuomiOnOutJo kirjoitti:
Amerikkalaiset ovatkin oikeita miehiä ja naisia! Katsos vaan sen kansan alkua ja historiaa!
Kun oman maan alkuasukkaat puhveleineen oli kaadettu, niin laajennettiin metsästysmaita!
Se maiden kiviläjiksi meijaaminen jatkuu. Ja pakolaiset virtaa Eurooppaan! - Klasu-
LOLD kirjoitti:
Amerikkalaiset ovatkin oikeita miehiä ja naisia! Katsos vaan sen kansan alkua ja historiaa!
Kun oman maan alkuasukkaat puhveleineen oli kaadettu, niin laajennettiin metsästysmaita!
Se maiden kiviläjiksi meijaaminen jatkuu. Ja pakolaiset virtaa Eurooppaan!Itse olen asunut jo reilut neljä vuotta Kanadassa Vancouverissa. Ei tee mieli takaisin suomeen kun netistä lehtiä luen ja suomalaista mediaa seuraan. Huomattavasti korkeampi elintaso ja palvelujen saatavuus kuin suomessa. Talouskasvu on niin huimaa että alueella lähes täystyöllisyys. Jatkuvasti rakennetaan uutta ja otetaan käyttöön uutta teknologiaa joka tulee noin 5-10 vuoden viiveellä suomeen. Virikkeiden määrä ja harrastusmahdollisuudet aivan toista luokkaa kuin suomessa. Ihmiset myös huomattavan kohteliaampia ja eloisempia kuin murjottavat suomalaiset. Yhteiskunta ja ihmiset eivät myöskään ole niin ehdottoman jyrkkiä kyllä-tai-ei asenteellisia kuten suomalaiset.
- Pr-kle
Klasu- kirjoitti:
Itse olen asunut jo reilut neljä vuotta Kanadassa Vancouverissa. Ei tee mieli takaisin suomeen kun netistä lehtiä luen ja suomalaista mediaa seuraan. Huomattavasti korkeampi elintaso ja palvelujen saatavuus kuin suomessa. Talouskasvu on niin huimaa että alueella lähes täystyöllisyys. Jatkuvasti rakennetaan uutta ja otetaan käyttöön uutta teknologiaa joka tulee noin 5-10 vuoden viiveellä suomeen. Virikkeiden määrä ja harrastusmahdollisuudet aivan toista luokkaa kuin suomessa. Ihmiset myös huomattavan kohteliaampia ja eloisempia kuin murjottavat suomalaiset. Yhteiskunta ja ihmiset eivät myöskään ole niin ehdottoman jyrkkiä kyllä-tai-ei asenteellisia kuten suomalaiset.
Korkea elintaso muka?
Painu sinä sinne iglujen maahan ikuisen jään keskelle jossa ei tiedetä sähköstä ja sisävessoista mitään!
Suomessa ei tulla kaipaamaan! - 17-52
Pr-kle kirjoitti:
Korkea elintaso muka?
Painu sinä sinne iglujen maahan ikuisen jään keskelle jossa ei tiedetä sähköstä ja sisävessoista mitään!
Suomessa ei tulla kaipaamaan!Vancouverissahan on vain inuiitteja igluissaan imeskelemässä silakanpyrstöjä ja vuolemassa ilmakuivattua turskaa.
http://www.kanadaplus.net/wp-content/uploads/2012/10/Vancouver-bc-city-skyline-with-mountains-m.jpg
Ei mitään sivistystä, sähköä ja sisävessoja.
- PvKomentajakinKävi
Minä viihdyin laivastossa, armeija laivalla. Sai räkiä kapiaisten aamupuuroon..... minulle kun ei ilmatteeksi vittuilla.
- Osataan_sitä_muuallakin
Joka varuskunnassa kustaan säännöllisesti kahvipannuun jne...
Joo ja sit sä...
päätit alkaa trolliksi- kuularuisku
Ilmoitin kutsunnoissa haluavani palveluspaikakseni punakaartin,koska tähtään plutoonankomentajaksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983