Miten vietätte Juhannusta? Minä rauhallisesti, ilman alkoholia.. Rentoudun miehen ja koiran kanssa ja herkutellaan hyvällä ruoalla.. :)
Hauskaa Juhannusta Palstakamuille ja muille! :)
188
1471
Vastaukset
- palstarauhaakaikille
Turkoosit on jo häipyny. Häivy sinäkin.
- Olet_kiva_nainen
Aurinkoista keskikesän juhlaa sinulle Kittie. Olet palstan piristys!
Mukavaa ja rentoa juhannusta sulle Kittie:)
Kittiechihunen kirjoitti:
Kiitos Toljanter! :) Onkos sinullakin rauhallinen juhannus?
Ainahan mun juhannus on rauhallinen, tämmönen kiltti poika kun oon;)
toljanter kirjoitti:
Ainahan mun juhannus on rauhallinen, tämmönen kiltti poika kun oon;)
Olet yhtä kiltti kuin minä, en juo limpparia vahvempaa koskaan. :) Makkaraa ja salaattia syödään nyt juhannuksena, koirakin saa vähän maistella.. :P
tinttu-liina kirjoitti:
Tonttuko kiltti??? :)))) Bad boy...;))
No kyllä hän vaikuttaa kiltiltä.. :)
No kyllä hän vaikuttaa kiltiltä.. :)
Se on vaa silmänlumetta.. ;))
toljanter kirjoitti:
Älä nyt Tinttu loukkaannu mutta kyllä sä oot tässä väittelyssä täysin väärässä;)
Niin minäkin epäilen.. :)
Hah..:)) Mä en ole väärässä..:)) Ja täs asiassa mä pidän pääni. Muka limua juonu jussina..;))) Ei usko kukaan..paitsi Kittie.;))
tinttu-liina kirjoitti:
Hah..:)) Mä en ole väärässä..:)) Ja täs asiassa mä pidän pääni. Muka limua juonu jussina..;))) Ei usko kukaan..paitsi Kittie.;))
Onko sinulla todisteita? ;)
Onko sinulla todisteita? ;)
On..;)) Lue tontun rivie välistä..:))
Äh, siellä mitään ole..
On siellä..Se pitää vaa oppia "näkemään". ;)
There's no use arguing ;)) Toljanter on T-U-H-M-A, J-Ä-N-N-I-T-T-Ä-V-Ä ja toooooooodella P-A-H-E-E-L-L-I-N-E-N... Hmmm... Ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaamean S-U-P-E-R-P-E-L-O-T-T-A-V-A, että multa menee oikeasti ihan kohta taju, hahaha ;)) Siis uskokaa mua, ettei mun tarvitse suuttua teille molemmille ;))
a--r--i--e--l kirjoitti:
There's no use arguing ;)) Toljanter on T-U-H-M-A, J-Ä-N-N-I-T-T-Ä-V-Ä ja toooooooodella P-A-H-E-E-L-L-I-N-E-N... Hmmm... Ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaamean S-U-P-E-R-P-E-L-O-T-T-A-V-A, että multa menee oikeasti ihan kohta taju, hahaha ;)) Siis uskokaa mua, ettei mun tarvitse suuttua teille molemmille ;))
Pelottava?? Hah..ihan liian nössöilijä pelottavaks tyypiks.:)
- 20-vee_jäbä
Kiitti samoin:)
Rauhallisesti kaveriporukalla täälläkin:) - pimpanpäälle
Missä ovat kaikki turkoosit?
Jussi jo meni ja en tehny mitään muuta ku hengitin.:)) Kiva Kittie ku olit tehny aloituksen. Nyt vaa juttua kehiin.;)) Tiiäkkö..tein ekan juustokakun tänään ja pilasin sen. Siihe oli tullu jostai joku outo maku..tai sit oli jotai vaa liikaa jotai värkkiä. :))
Tulipa sekane tosta lopusta..:)) en lukassu sitä ollenkaa. No kyl tuli selväks varmaa.;)
tinttu-liina kirjoitti:
Tulipa sekane tosta lopusta..:)) en lukassu sitä ollenkaa. No kyl tuli selväks varmaa.;)
Jepulis vaan ;-D Saletisti se silti syötyä tulee..
butch-cassidy kirjoitti:
No ei menny oikein tasan juhannuksenvietot sitte.. ;-)
Ai..mite nii?
Mä oon sillai leipääntyny mun eväisiin et kyl mä söisin sata kertaa ennemmin sitä sun tekemääs juustokakkuuki... ;)
Millainen sun ohje muuten oli? Hmmm... Mahtoiko sulla paakkuuntua liivate? Mullakin on kokemusta sitruuna- ja persikkajuustokakkujen valmistamisesta. Olen noudattanut reseptejä TODELLA pilkuntarkasti, joten ne ovat onnistuneet multa oikeasti ihan superhyvin :))
Ei muuta kun kokeilet tehdä juustokakun uudestaan, kyllä se vielä onnistuu. :)
Juu kyl mä teen taas ku viitin, mut kokeilen sit jotai uutta versiota. :) Oletko sä tehny niitä paljon?
artagnan kirjoitti:
Mä oon sillai leipääntyny mun eväisiin et kyl mä söisin sata kertaa ennemmin sitä sun tekemääs juustokakkuuki... ;)
Miehille yleensä uppoaa. vaikka ei olis ihan priimaa. :)) Et kai sä mikroruokia siel mättäny?
a--r--i--e--l kirjoitti:
Millainen sun ohje muuten oli? Hmmm... Mahtoiko sulla paakkuuntua liivate? Mullakin on kokemusta sitruuna- ja persikkajuustokakkujen valmistamisesta. Olen noudattanut reseptejä TODELLA pilkuntarkasti, joten ne ovat onnistuneet multa oikeasti ihan superhyvin :))
Ei tähän tullu liivatetta ollenkaan ja tää oli sellanen uuniversio. Ihan hyvää se muuten oli, mut lorahti sitruunaa vähä liikaa. Siinä ohjeessa ei ollu ollenkaa tarkkaa määrää sille, että kuinka paljon sitä laitetaan...:P Oisko siinä ollu et tilkkanen ja mä sit lorautin sen, mikä on mun mielestä tilkkanen..ja se oli sitten liikaa".. :P
Yleensä ku mä leivon jotain, niin hyvin ne onnistuu. ..No ainahan pitää olla yks koekappale. ;)tinttu-liina kirjoitti:
Juu kyl mä teen taas ku viitin, mut kokeilen sit jotai uutta versiota. :) Oletko sä tehny niitä paljon?
No koulussa ja kotona kauan sitten, olen noita tehnyt.. Onnistuivat kyllä. :) Kokeile vaan uudestaan. :)
No koulussa ja kotona kauan sitten, olen noita tehnyt.. Onnistuivat kyllä. :) Kokeile vaan uudestaan. :)
Juu..en mä jätä noita juustokakkuja, ku olen nähny nii paljon todella herkullisen näkösiä kakkuja, että haluan kokeilla niitä. :) Mun on testattava viel tollanen Arielinki mainitsema kakku, mihin tulee liivatetta. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Juu..en mä jätä noita juustokakkuja, ku olen nähny nii paljon todella herkullisen näkösiä kakkuja, että haluan kokeilla niitä. :) Mun on testattava viel tollanen Arielinki mainitsema kakku, mihin tulee liivatetta. :)
Liivatetta minäkin olen käyttänyt. :)
Liivatetta minäkin olen käyttänyt. :)
Mua on vähä ällöttäny toi liivate, mut pakko kai sitäki on käyttää.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Ai..mite nii?
Hiukkasen joku tytsi peltejä pihallaan kolisteli ennen pyhiä kun ei meitsiä rattiin suosiolla päästäny elikkä oli niinku koko porukan suunnitelmat pilalle sitte kun primus motor oli tosissaan kuolla järkytykseen.. :-(
tinttu-liina kirjoitti:
Ei tähän tullu liivatetta ollenkaan ja tää oli sellanen uuniversio. Ihan hyvää se muuten oli, mut lorahti sitruunaa vähä liikaa. Siinä ohjeessa ei ollu ollenkaa tarkkaa määrää sille, että kuinka paljon sitä laitetaan...:P Oisko siinä ollu et tilkkanen ja mä sit lorautin sen, mikä on mun mielestä tilkkanen..ja se oli sitten liikaa".. :P
Yleensä ku mä leivon jotain, niin hyvin ne onnistuu. ..No ainahan pitää olla yks koekappale. ;)Sori vaan Lumikolanen että meitsi sanoo suoraan nyt että tais olla saatanan pahaa kakkua ;-D Meikä ootti yhessä kyläpaikassa kieli pitkällä kun oli juustokakkua luvassa ja se oliki sellainen uunissa käryytetty sitruunajuustokakku sitte eikä ollenkaan tytsin ohjeella tehty mehevä. Hemmetti sitä syönyt erkkikään siellä.. x-P
butch-cassidy kirjoitti:
Hiukkasen joku tytsi peltejä pihallaan kolisteli ennen pyhiä kun ei meitsiä rattiin suosiolla päästäny elikkä oli niinku koko porukan suunnitelmat pilalle sitte kun primus motor oli tosissaan kuolla järkytykseen.. :-(
Tiiä oonko väsyny, ku multa meni tuo kyllä ihan ohi..en tajunnu mitään.:D
butch-cassidy kirjoitti:
Sori vaan Lumikolanen että meitsi sanoo suoraan nyt että tais olla saatanan pahaa kakkua ;-D Meikä ootti yhessä kyläpaikassa kieli pitkällä kun oli juustokakkua luvassa ja se oliki sellainen uunissa käryytetty sitruunajuustokakku sitte eikä ollenkaan tytsin ohjeella tehty mehevä. Hemmetti sitä syönyt erkkikään siellä.. x-P
No kuules..siitä mun juustokakusta ei jääny muruakaan, joten ei se pahaa ollu.:)) Sitä sitruunaa oli pikkasen liikaa, mut kauppansa teki.:)
butch-cassidy kirjoitti:
Ihminen on materiaa tärkeämpi, pääasia ettei hän itseään loukannut.
Tukkirekka kirjoitti:
Ihminen on materiaa tärkeämpi, pääasia ettei hän itseään loukannut.
Tajuatko kuinka typerästi kirjoitit??
tinttu-liina kirjoitti:
Tajuatko kuinka typerästi kirjoitit??
Täytyy kyllä tunnustaa etten löydä typeryyttä sitten millään. Kolaritilanteessa esim. normi-ihminen uhraa mieluummin autonsa jos saa pidettyä läheisensä hengissä, ihminen on materiaa tärkeämpi. Auton saat ostettua uuden mutta ihmishenki ei ole ostettavissa.
Tukkirekka kirjoitti:
Täytyy kyllä tunnustaa etten löydä typeryyttä sitten millään. Kolaritilanteessa esim. normi-ihminen uhraa mieluummin autonsa jos saa pidettyä läheisensä hengissä, ihminen on materiaa tärkeämpi. Auton saat ostettua uuden mutta ihmishenki ei ole ostettavissa.
Miksi et jätä tyttöä rauhaan vainoltasi, hän kun on jo sanonut ettet kiinnosta! Järkevä ihminen osaa lopettaa..
Tukkirekka kirjoitti:
Butsille sun ei tartte tollasia itsestäänselvyyksiä kirjoitella! Jokainen täällä tietää mikä on tärkeintä Butsille! Yrititkö olla fiksu..ei onnistunu.
tinttu-liina kirjoitti:
Yleensä ku mä leivon jotain, niin hyvin ne onnistuu. ..No ainahan pitää olla yks koekappale. ;)Siis sun on ihan pakko kokeilla liivatteen kanssa, koska niistä tulee oikeasti aivan superherkullisia :))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Siis sun on ihan pakko kokeilla liivatteen kanssa, koska niistä tulee oikeasti aivan superherkullisia :))
Niin tulee, minäkin kondiittorina tuo tiedän.. :P
tinttu-liina kirjoitti:
Ehkä tein hieman lommoa mun miehen auton keulaan ja J-Ä-R-K-Y-T-Y-I-N ihan puolikuoliaaksi :((
Niin tulee, minäkin kondiittorina tuo tiedän.. :P
Hahaha :)) Joo, uskon sua... :))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hahaha :)) Joo, uskon sua... :))
No kannattaa, kun on sen alan koulutusta, muun lisäksi.. :)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Ehkä tein hieman lommoa mun miehen auton keulaan ja J-Ä-R-K-Y-T-Y-I-N ihan puolikuoliaaksi :((
Varmaan se säikäytti, mutta ei ole maailmanloppu. :) Sanotaan usein, että kaikki tollaset auttaa, että ihmisestä tulee sellainen et kulkee järki päässä. :)
a--r--i--e--l kirjoitti:
no jäbä voi sitte mieluusti vahvistaa et typykän leivonnaiset vie kyllä kielenki mennessään.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Miehille yleensä uppoaa. vaikka ei olis ihan priimaa. :)) Et kai sä mikroruokia siel mättäny?
No niitä mä... Kämpil mä en enää koske mikroon pitkäl tikullakaan. Se tekee ruuist vetisii ja sillai jotenki latistaa maut :(
temmirauta kirjoitti:
no jäbä voi sitte mieluusti vahvistaa et typykän leivonnaiset vie kyllä kielenki mennessään.. ;)
Ja sit se suklaakeksitaikina... ;P
a--r--i--e--l kirjoitti:
Ai tääl tehtiin ny sit paljastuksii ;) Kyl mun syömmein vuos pisaran veree ku mä kuulin ton tragedian... Ku sitä kärryy ollaan käyty ihailemas ja potkimas renkaita et tuollaisen ku sais ja murun sit kyytiin nii sä meet tekeen siihen lommoo... :(
artagnan kirjoitti:
No niitä mä... Kämpil mä en enää koske mikroon pitkäl tikullakaan. Se tekee ruuist vetisii ja sillai jotenki latistaa maut :(
No voi..:( Sun pitää kokata ihan kunnon ruokaa. Sitä voi valmistaa ihan parille päivälle, nii ei tartte joka päivä olla hellan edessä. Noi mikroruoat ei ees pitemmän päälle ole hyviä syödä.
tinttu-liina kirjoitti:
No oli toi melko sekavaa kyllä.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No oli toi melko sekavaa kyllä.. ;-D
No mitäpä tuosta.. Toi mun kirjoitus Arielille tosta lommoilusta, nii on kans kyllä vähä hassu..En vaa nyt osaa jostain syystä mitenkää selittää sanoin, että mitä ajoin takaa tolla jutulla. :D
artagnan kirjoitti:
Ai tääl tehtiin ny sit paljastuksii ;) Kyl mun syömmein vuos pisaran veree ku mä kuulin ton tragedian... Ku sitä kärryy ollaan käyty ihailemas ja potkimas renkaita et tuollaisen ku sais ja murun sit kyytiin nii sä meet tekeen siihen lommoo... :(
onhan noita peltilehemiä.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
No voi..:( Sun pitää kokata ihan kunnon ruokaa. Sitä voi valmistaa ihan parille päivälle, nii ei tartte joka päivä olla hellan edessä. Noi mikroruoat ei ees pitemmän päälle ole hyviä syödä.
Se on toi laiskuus... ;) No kyl mä sit taas kokkaan ku loma alkaa. Tai sit mä teen Butchit et meen norkoileen murun residenssin portin luo päivällisaikaan maha mouruten ;)
Siis mun juhannus meni ihan kakaksi hirveän hedarin takia. Vielä kaameampaa oli kuitenkin se, että pilasin mun unessa Toljanterin mökin lattian. Mun teki mieli leveillä mun taitoluistelutaidoilla ja näyttää, miten tehdään kaksoisaxel. Ponnistin sukat jalassa, mutta uupsista vain!!! Hypyn aikana mulle ilmestyi luistimet kuin tyhjästä, joten laskeuduin niillä tooooooodella superhienolle parketille mun rakkaan paavin suureksi järkytykseksi ;)) Sitten olin jo mun valmentajan kanssa shoppailemassa ihan järjettömän isossa ostoskeskuksessa. Meillä oli aivan äärettömän hauskaa siihen asti, kunnes rullaportaista katosivat kaiteet, vauhti kiihtyi ja lensimme päistikkaa ilmojen halki, hahaha ;)) Siis oikeasti voitteko kuvitella...
- Leikkimielellä_kysyn
Kenen palstalaisen kanssa olisit lähtenyt juhannussaunaan;)?
Aika meneviä unia sulla. :)) Mä en tiiä miks mä näen hirveen usein sellasta unta, että oon jossai vieraassa paikassa ja iskee veskihätä. Sit ku juoksen vessaan, nii se vessa onkin ihan hirveessä kunnossa. Veskipönttö on ihan tukossa ja siitä pulppuaa vettä viel lattiallekki. Joka paikka on ihan tuhrittu. :¤
Joskus on sanotu, että ku näkee kakista unta, nii se tietää rikkautta..Mun pitäis olla jo upporikas.. ;))Unohtu taas..:)) Nii tuo rullaportaat-juttu..tuollasessa vauhdissa ei ainaskaa tarvis hermostua hitauteen..:) Mä ku aina sitä tuskailen, ku en malttais oottaa että pääsen pois. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Aika meneviä unia sulla. :)) Mä en tiiä miks mä näen hirveen usein sellasta unta, että oon jossai vieraassa paikassa ja iskee veskihätä. Sit ku juoksen vessaan, nii se vessa onkin ihan hirveessä kunnossa. Veskipönttö on ihan tukossa ja siitä pulppuaa vettä viel lattiallekki. Joka paikka on ihan tuhrittu. :¤
Joskus on sanotu, että ku näkee kakista unta, nii se tietää rikkautta..Mun pitäis olla jo upporikas.. ;))Minä näen usein sellaisia ahdistavia unia, liittyy tuohon ahdistuneisuushäiriöön.. :(
Minä näen usein sellaisia ahdistavia unia, liittyy tuohon ahdistuneisuushäiriöön.. :(
Tuo on todella kurjaa. :( Kyllä minäki näen joskus sellasia unia, että on todella onnellinen ku herää. Heräätkö sä niihin uniin?
Kaikki eläinunet taas on ihania, ku niissä on nii söpöjä luonnoneläimiä..täs yks yö näin sellasen. :)tinttu-liina kirjoitti:
Tuo on todella kurjaa. :( Kyllä minäki näen joskus sellasia unia, että on todella onnellinen ku herää. Heräätkö sä niihin uniin?
Kaikki eläinunet taas on ihania, ku niissä on nii söpöjä luonnoneläimiä..täs yks yö näin sellasen. :)Herään kyllä niihin uniin.. :( Vaihetaanko unia Tinttu viikoksi? :)
Sulla taitaa sitte olla semmonen mielikuva musta että oon tarkka ja ärtsy;)
Kiltti mä oon kuten tuolla toisaalla vakuuttelenkin, pari naarmua parketilla ei mua kyllä hetkauta:)toljanter kirjoitti:
Kiltti mä oon kuten tuolla toisaalla vakuuttelenkin, pari naarmua parketilla ei mua kyllä hetkauta:)Olet varmaan yhtä kiltti kun minun mies..? Se ei kyllä helpolla suutu ja turhaan ärräpäitä huutele.. :)
Olet varmaan yhtä kiltti kun minun mies..? Se ei kyllä helpolla suutu ja turhaan ärräpäitä huutele.. :)
No luultavasti oon kyllä vielä pikkasen kiltimpi;)
Mitäs tuo ärräpää muuten tarkoittaa, liittyykö se esimerkiksi niihin minulle tuntemattomiin sanoihin joita humalaiset ihmiset viljelee jutuissaan...?toljanter kirjoitti:
Mitäs tuo ärräpää muuten tarkoittaa, liittyykö se esimerkiksi niihin minulle tuntemattomiin sanoihin joita humalaiset ihmiset viljelee jutuissaan...?Minä kyllä luulen että olette yhtä kilttejä.. :) Joo, ärräpäät on niitä rumia sanoja.. ;)
Herään kyllä niihin uniin.. :( Vaihetaanko unia Tinttu viikoksi? :)
Koitappa illalla ennenku just alat nukkumaa, nii ajatella jotai mukavia asioita..jos se vähä auttais niitä unia muuttumaan.:)
Tukkirekka kirjoitti:
Kylmä kääre auttaa päänsärkyyn, mielelläni olisin niitä vaihtanut otsallesi;)
Vedä sinä kylmä kääre..sanonko minne..:/ Sinähä oot ku täi..
toljanter kirjoitti:
Mitäs tuo ärräpää muuten tarkoittaa, liittyykö se esimerkiksi niihin minulle tuntemattomiin sanoihin joita humalaiset ihmiset viljelee jutuissaan...?Kyllä siellä taas hohtaa rinkula kirkkaana tontun pään päällä..:))))Voi tsiisus..;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä siellä taas hohtaa rinkula kirkkaana tontun pään päällä..:))))Voi tsiisus..;)))
Ja ihan kuule aiheesta;)
toljanter kirjoitti:
Kiltti mä oon kuten tuolla toisaalla vakuuttelenkin, pari naarmua parketilla ei mua kyllä hetkauta:)Teikä kuuluu kastiin pelottavat vanhat ukot. No leikillä meikä vaan.. ;-D Hiukkasen se kait pelkää kuitenki kun sitä kerran itketit ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Joskus on sanotu, että ku näkee kakista unta, nii se tietää rikkautta..Mun pitäis olla jo upporikas.. ;))Sillä on kova vauhti päällä päivisin ja öisin jatkuu sitte.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Teikä kuuluu kastiin pelottavat vanhat ukot. No leikillä meikä vaan.. ;-D Hiukkasen se kait pelkää kuitenki kun sitä kerran itketit ;-D
No oonhan mä jo luvannu että toista kertaa en itketä... Toki kiltti pitää olla kuten itekki oon;)
Tukkirekka kirjoitti:
Huomasitko 'vapaan kuvauksen'?:)
Ei huomannu..ja jos huomaski, nii ei sitä kiinnostanu. Tiiäkkö ennenvanhaan sunlaisilles oli oma nimikin..eli tyrkky munaukko.:)
toljanter kirjoitti:
Ja ihan kuule aiheesta;)
Sä tonttu oot tänään nii hupasella tuulella, et mua on naurattanu ihan kamalasti.;))
tinttu-liina kirjoitti:
Koitappa illalla ennenku just alat nukkumaa, nii ajatella jotai mukavia asioita..jos se vähä auttais niitä unia muuttumaan.:)
Oukkei.. :)
Herään kyllä niihin uniin.. :( Vaihetaanko unia Tinttu viikoksi? :)
Mmmm... Läimitkö yöllä sun miestä? Näen toisinaan ihan kaameita painajaisunia... Siis, että mua jahdataan ja saadaan kiinni ja silloin yleensä pamautan mun miestä nyrkeillä sängyssä tooooooooosi lujaa, hahaha ;)) Ja sen takia mun on pakko pitää paksuja tumppuja kädessä, kun nukutaan kotona yhdessä ;))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mmmm... Läimitkö yöllä sun miestä? Näen toisinaan ihan kaameita painajaisunia... Siis, että mua jahdataan ja saadaan kiinni ja silloin yleensä pamautan mun miestä nyrkeillä sängyssä tooooooooosi lujaa, hahaha ;)) Ja sen takia mun on pakko pitää paksuja tumppuja kädessä, kun nukutaan kotona yhdessä ;))
Miesparka..:D Hälle pitäs pistää kypärä yöks päähän.;)
tinttu-liina kirjoitti:
Joskus on sanotu, että ku näkee kakista unta, nii se tietää rikkautta..Mun pitäis olla jo upporikas.. ;))olipas toi nyt uutinen et joku toinenki näkee vessanpönttöunia ;) jäbän kohalla se kylläki kertoo liiasta stressistä ku pönttö kuohuu yli et paineita on sillon liianki kans tuolla työmaalla eikä niitä sitte oikein tuumaa hallita..
a--r--i--e--l kirjoitti:
jäbä ei tommosta läimimistä pistäis sitte ollenkaan pahakseen.. ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
En läimi, mutta unet on ahdistavia.. Monesti siis melkein on ahdistuskohtaus päällä kun herään.. :(
temmirauta kirjoitti:
jäbä ei tommosta läimimistä pistäis sitte ollenkaan pahakseen.. ;)
Mikä uutinen.. ;)
temmirauta kirjoitti:
olipas toi nyt uutinen et joku toinenki näkee vessanpönttöunia ;) jäbän kohalla se kylläki kertoo liiasta stressistä ku pönttö kuohuu yli et paineita on sillon liianki kans tuolla työmaalla eikä niitä sitte oikein tuumaa hallita..
Ai sullako kans on pytyt univieraina..Onneks en ole yksin. :)) Onkos toi sun selitys unelle sun oma, vai ookko sä lueskellu unikirjoja? :)) Mulla on unikirja, mutta sen selitykset on täyttä lööperiä. Mun olis pitäny kuollakki jo monta kertaa niitte selitysten mukaan. :))
En läimi, mutta unet on ahdistavia.. Monesti siis melkein on ahdistuskohtaus päällä kun herään.. :(
Sulla on sit pahempia noi painajaisunet ku mitä mulla. Mä ku herään, nii oon vaa onnellinen ettei ollukkaa totta. Meneekö sulla sit heti ohi kumminki toi juttu?
Tulipa täs mieleen, että ku me naiset näköjää nähdään painajaisunia, nii mites palstan miesten laita? Mä vähä epäilen, ettei kukaan tai ei suostuta kertomaan. :))
tinttu-liina kirjoitti:
Tulipa täs mieleen, että ku me naiset näköjää nähdään painajaisunia, nii mites palstan miesten laita? Mä vähä epäilen, ettei kukaan tai ei suostuta kertomaan. :))
No meitsi näkee silloin tällöin.. Teema on niissä aina jotakuinki sama elikkä Arielin huone on **********-paikassa tyhjänä ja meikään iskee pakokauhu kuin hyökyaalto. Se karkasi kerran sieltä ja meitsi itki ja etsi elikkä unet juontuu kait siitä sitte..
tinttu-liina kirjoitti:
Sulla on sit pahempia noi painajaisunet ku mitä mulla. Mä ku herään, nii oon vaa onnellinen ettei ollukkaa totta. Meneekö sulla sit heti ohi kumminki toi juttu?
Yleensä joo, kun tajuan että on unta.. Onneksi ei ole ollut pahempia ahdistuskohtauksia pitkään aikaan.. Ne on muuten kamalia, sydän hakkaa, on huono olo ja pyörryttää ym.. :(
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi näkee silloin tällöin.. Teema on niissä aina jotakuinki sama elikkä Arielin huone on **********-paikassa tyhjänä ja meikään iskee pakokauhu kuin hyökyaalto. Se karkasi kerran sieltä ja meitsi itki ja etsi elikkä unet juontuu kait siitä sitte..
Voi Butsi...:((((( Tuo oli niiiii surullinen juttu. :(((((
Nettihali sulle Butsi..Kittiechihunen kirjoitti:
Yleensä joo, kun tajuan että on unta.. Onneksi ei ole ollut pahempia ahdistuskohtauksia pitkään aikaan.. Ne on muuten kamalia, sydän hakkaa, on huono olo ja pyörryttää ym.. :(
Tuo kuulostaa ihan karmealta. :( Eikö tollasia voi mitenkää saada pois..:(
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo kuulostaa ihan karmealta. :( Eikö tollasia voi mitenkää saada pois..:(
No lääkitys toki minulla on, olo olisi pahempi ilman niitä.. Ja kaikki ei vain parane kokonaan, kuten minä.. : /
toljanter kirjoitti:
Kiltti mä oon kuten tuolla toisaalla vakuuttelenkin, pari naarmua parketilla ei mua kyllä hetkauta:)Not true ;)) Mun mielikuva sinusta on IKUISESTI tällainen ♡✩♥*✩(༼☯‿☯✿)❀*♥ ✩♡, hahaha ;))
butch-cassidy kirjoitti:
Voi mun rakas Butch... ༼(ಢ﹏ಢ)
tinttu-liina kirjoitti:
Unohtu taas..:)) Nii tuo rullaportaat-juttu..tuollasessa vauhdissa ei ainaskaa tarvis hermostua hitauteen..:) Mä ku aina sitä tuskailen, ku en malttais oottaa että pääsen pois. :)
Arvaa mitä?!! Se uni olisi ollut niin TÄYDELLINEN, jos mun jäbä ja Toljanter olisivat olleet mukana kantamassa meidän ostoksia, hahaha ;)) Siis sopivan lämpimästi pukeutuneina... ;))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Arvaa mitä?!! Se uni olisi ollut niin TÄYDELLINEN, jos mun jäbä ja Toljanter olisivat olleet mukana kantamassa meidän ostoksia, hahaha ;)) Siis sopivan lämpimästi pukeutuneina... ;))
Siis täh..muako sä tarkotit siinä unessa??? Mä ihan aattelin et joku sun luisteluvalmentaja oli siinä.:))
No lääkitys toki minulla on, olo olisi pahempi ilman niitä.. Ja kaikki ei vain parane kokonaan, kuten minä.. : /
Tuo on kurjaa:( No sun elämässä on monta muuta hyvää asiaa. <3
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo on kurjaa:( No sun elämässä on monta muuta hyvää asiaa. <3
Niin on.. :)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Not true ;)) Mun mielikuva sinusta on IKUISESTI tällainen ♡✩♥*✩(༼☯‿☯✿)❀*♥ ✩♡, hahaha ;))
Sun pitäis varmaan toimia mulle tulkkina noiden ihanien hymiöidesi kanssa hupsu...
No naama kuitenkin hymyilee ja onhan tuolla noita sydämmiäkin pitkä liuta mikä lienee ihan hyvä asia:)Kittiechihunen kirjoitti:
Niin on.. :)
Kyllä se vaa nii on, että harvoin tää elämä nii täydellistä on..silloin pitää olla onnellinen niistä pienistäki asioista.
tinttu-liina kirjoitti:
No kerran näin ihan kamalan painajaisen...
Olin autiolla saarella Arielin, Tintun ja Kittien kans. Sitte te tytöt löysitte mut ja ku esittelin itseni toljanteriksi tuli teille kamala riita. Siinä tappelunne tiimelyksessä kun join kookosmaitoa kuulin seuraavia riidan aiheita: " Se on kamalan kiltti, se on tosi tuhma, se on muutes tonttu, eikä oo ku paavi, mun mielestä se ansaitsisi mun tekemän ihanan aamupalan, mun mielestä se sais tehdä meille aamupalan ym ym"...
Heräsin tuskan hiessä, tuntui kuin kolme naista olisi raapinut mut vimmoissaan riitansa päätteeksi vereslihalle:(toljanter kirjoitti:
Olin autiolla saarella Arielin, Tintun ja Kittien kans. Sitte te tytöt löysitte mut ja ku esittelin itseni toljanteriksi tuli teille kamala riita. Siinä tappelunne tiimelyksessä kun join kookosmaitoa kuulin seuraavia riidan aiheita: " Se on kamalan kiltti, se on tosi tuhma, se on muutes tonttu, eikä oo ku paavi, mun mielestä se ansaitsisi mun tekemän ihanan aamupalan, mun mielestä se sais tehdä meille aamupalan ym ym"...
Heräsin tuskan hiessä, tuntui kuin kolme naista olisi raapinut mut vimmoissaan riitansa päätteeksi vereslihalle:(No justiinsa..:)))Aatteles että se vasta painajainen olis, ku me naiset katottaisiin sun pitkin nenänvartta ja kyseltäs kyllästyneenä, et kuka toi ihme hyypiö on..;)))
tinttu-liina kirjoitti:
No justiinsa..:)))Aatteles että se vasta painajainen olis, ku me naiset katottaisiin sun pitkin nenänvartta ja kyseltäs kyllästyneenä, et kuka toi ihme hyypiö on..;)))
Eikä me kylläkää riideltäis, ku susta tulis yhteispäätöksellä meidän orja..Kokkaat, teet varjopaikan meille ja kunnon majan. Yöt valvot ettei ötökät tuu meidän kimppuun. Päivisin saat kalastaa sillä aikaa, ku me otetaan päiväunet. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Eikä me kylläkää riideltäis, ku susta tulis yhteispäätöksellä meidän orja..Kokkaat, teet varjopaikan meille ja kunnon majan. Yöt valvot ettei ötökät tuu meidän kimppuun. Päivisin saat kalastaa sillä aikaa, ku me otetaan päiväunet. ;)
Älä unta nää;)
toljanter kirjoitti:
Heräsin tuskan hiessä, tuntui kuin kolme naista olisi raapinut mut vimmoissaan riitansa päätteeksi vereslihalle:(Meitsipä luulee että Arieli oli nykäissyt joutessaan teikän karvat veke.. ;-D Tuon tuskanhien ja vereslihatunteen perusteella tää sälli sellaista vaan summanmutikassa arvailee..
tinttu-liina kirjoitti:
No meikä tietää sanoa että tytsin ukko tekee Arielille aamiaisen valmiiksi kun se on kotona ja maata mötköttää sängyssä elikkä meitsi suuresti epäilee että tavat siitä muuttuisivat. Ennemminki se mököttäsi suu mutrulla kun saarelta ei saletisti löytyisi tattaripuuroa ja puolukkahilloa sekaan ja sopivan kylmää maitoa jne jne.. ;-D
toljanter kirjoitti:
Älä unta nää;)
Etkös sä ollu niii kiltti?Et kai sä sitä juttua ala perumaan..;))
butch-cassidy kirjoitti:
No meikä tietää sanoa että tytsin ukko tekee Arielille aamiaisen valmiiksi kun se on kotona ja maata mötköttää sängyssä elikkä meitsi suuresti epäilee että tavat siitä muuttuisivat. Ennemminki se mököttäsi suu mutrulla kun saarelta ei saletisti löytyisi tattaripuuroa ja puolukkahilloa sekaan ja sopivan kylmää maitoa jne jne.. ;-D
Tonttuparka..vähä käy jo sääliks..:))
tinttu-liina kirjoitti:
Voi Butsi...:((((( Tuo oli niiiii surullinen juttu. :(((((
Nettihali sulle Butsi..Kiitti halista Lanaseni :-) Arieli on vaan meikälle kaikki kaikessa. Sydän meinaa hypähtää rinnasta ulos joka kerta kun sen näkee.. Kerran sekin meikää rakasti ja luvattiin silloin toisillemme olla kimpassa loppuelämä.
tinttu-liina kirjoitti:
Ai sullako kans on pytyt univieraina..Onneks en ole yksin. :)) Onkos toi sun selitys unelle sun oma, vai ookko sä lueskellu unikirjoja? :)) Mulla on unikirja, mutta sen selitykset on täyttä lööperiä. Mun olis pitäny kuollakki jo monta kertaa niitte selitysten mukaan. :))
no ton jäbä on aivan ihte hoksannu ku pönttö tuppaa tulvimaan yli äyräitten aina sillon ku mansikit soluttaa tai on sitte niitä potkuraudalla lypsettäviä hankalia elukoita..
tinttu-liina kirjoitti:
olisko se painajainen sitte semmonen et viedään pakolla vihille ku sen sorttistaki tuli nähtyä jokunen vuosi sitte.. ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
saiskos siinä unessa yhtään vaivihkaa kahtella sinne typykän sovituskoppiin? jäbä niinku ihteään vaan meinaa.. ;)
butch-cassidy kirjoitti:
Kyl noi unet linkittyy usein oikeen elämän sattumiin ja tiettyyn alitajuiseen pelkoon. Mä näin painajaisii vuolaana virtaavast joest ennen ku mä opin uimaan. Liittyy kai sit siihen et mä olin hukkuu paljuun ennen kouluikää. Sit uimataidon myötä unet loppu ku seinään :)
toljanter kirjoitti:
Heräsin tuskan hiessä, tuntui kuin kolme naista olisi raapinut mut vimmoissaan riitansa päätteeksi vereslihalle:(Voi miten kaamea uni :(( Mulla on aivan järkyttynyt olo... Siis oikeasti meidän olisi kannattanut jakaa vuorot, että jokainen olisi saanut tehdä sun kanssa mitä ikinä huvittaa, hahaha ;)) Tai no ei sittenkään... E-h-k-ä o-l-t-a-i-s-i-i-n v-o-i-t-u o-l-l-a s-i-e-l-l-ä s-a-a-r-e-l-l-a i-h-a-n k-a-k-s-i-s-t-a-a-n, hahaha (ↁ‿ↁ ✾)
butch-cassidy kirjoitti:
Usko mua jo, että se on TODELLA yleinen tapa... Kysy vaikka mun valmentajalta, mun ihanan rakas Butch ♡♥ (´ε`✿ )♡
temmirauta kirjoitti:
saiskos siinä unessa yhtään vaivihkaa kahtella sinne typykän sovituskoppiin? jäbä niinku ihteään vaan meinaa.. ;)
Mmmm... Joo, ehkä IHAN vähän (- ‿ ^ ❀)
tinttu-liina kirjoitti:
Siis täh..muako sä tarkotit siinä unessa??? Mä ihan aattelin et joku sun luisteluvalmentaja oli siinä.:))
Siis tietenkin tarkoitin sua, koska olet mun HENKINEN VALMENTAJA :))
- kolmetliikaa
a--r--i--e--l kirjoitti:
Voi miten kaamea uni :(( Mulla on aivan järkyttynyt olo... Siis oikeasti meidän olisi kannattanut jakaa vuorot, että jokainen olisi saanut tehdä sun kanssa mitä ikinä huvittaa, hahaha ;)) Tai no ei sittenkään... E-h-k-ä o-l-t-a-i-s-i-i-n v-o-i-t-u o-l-l-a s-i-e-l-l-ä s-a-a-r-e-l-l-a i-h-a-n k-a-k-s-i-s-t-a-a-n, hahaha (ↁ‿ↁ ✾)
Kahdestaan noin kauniin naisen kanssa se ei varmaankaan olisi painajaisuni. : )
a--r--i--e--l kirjoitti:
Voi miten kaamea uni :(( Mulla on aivan järkyttynyt olo... Siis oikeasti meidän olisi kannattanut jakaa vuorot, että jokainen olisi saanut tehdä sun kanssa mitä ikinä huvittaa, hahaha ;)) Tai no ei sittenkään... E-h-k-ä o-l-t-a-i-s-i-i-n v-o-i-t-u o-l-l-a s-i-e-l-l-ä s-a-a-r-e-l-l-a i-h-a-n k-a-k-s-i-s-t-a-a-n, hahaha (ↁ‿ↁ ✾)
Nuo unijutut on sillee hassuja että kukaan meistä ei voi tehdä käsikirjoitusta niille nukkumaan mennessään, ei edes paavi;)
kolmetliikaa kirjoitti:
Kahdestaan noin kauniin naisen kanssa se ei varmaankaan olisi painajaisuni. : )
Not true ;)) Ihan varmasti uni muuttuisi painajaiseksi siinä vaiheessa, kun olisin nukkunut mun hiuksiin jalkapallon kokoisen takun ja Toljanterin olisi pakko alkaa selvittää sitä mun kanssa, hahaha (^ _ - ❀)
- 20-vee_jäbä
a--r--i--e--l kirjoitti:
Not true ;)) Ihan varmasti uni muuttuisi painajaiseksi siinä vaiheessa, kun olisin nukkunut mun hiuksiin jalkapallon kokoisen takun ja Toljanterin olisi pakko alkaa selvittää sitä mun kanssa, hahaha (^ _ - ❀)
Kerrankin samaan aikaan;)
Mitäs teet illalla? Joko olet Klassa;)? 20-vee_jäbä kirjoitti:
Kerrankin samaan aikaan;)
Mitäs teet illalla? Joko olet Klassa;)?Opetan selkäuinnin tekniikkaa pari tuntia... :)) Millainen ilma siellä muuten on?
- 20-vee_jäbä
a--r--i--e--l kirjoitti:
Opetan selkäuinnin tekniikkaa pari tuntia... :)) Millainen ilma siellä muuten on?
Ukkonen jyrähteli ja satoi:) Selkenevää.
Jk. Olen kehno uimari;) a--r--i--e--l kirjoitti:
Opetan selkäuinnin tekniikkaa pari tuntia... :)) Millainen ilma siellä muuten on?
Aurinko pilkistelee pilven takaa. Nostan hattua ahkeruudellesi, moni ikäisesi luuhaa kaupungilla päivät pitkät ja hakee rahat iskän kukkarosta.
a--r--i--e--l kirjoitti:
Nukutko hiukset auki? Letti vähentäis sotkulle menoa. :)
Tukkirekka kirjoitti:
Aurinko pilkistelee pilven takaa. Nostan hattua ahkeruudellesi, moni ikäisesi luuhaa kaupungilla päivät pitkät ja hakee rahat iskän kukkarosta.
Sulla sitten piisaa noita aivopaukkuja...Mitähä jos oisit hiljaa, nii et enempää nolaa itteäs...tuo ku on jo niin säälittävää touhua..
tinttu-liina kirjoitti:
Nukutko hiukset auki? Letti vähentäis sotkulle menoa. :)
Mulla on AINA hiukset letillä, kun nukun... Hoh hoijaa, muttei se mitään auta, koska mun yöt on niin levottomia. Näen superjännittäviä unia, välillä lyön mun miestä ja kerran hän sai minut jopa meidän puutarhasta kiinni, kun olin lähtenyt kävelemään unissani, hahaha (◉_◉✿)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mulla on AINA hiukset letillä, kun nukun... Hoh hoijaa, muttei se mitään auta, koska mun yöt on niin levottomia. Näen superjännittäviä unia, välillä lyön mun miestä ja kerran hän sai minut jopa meidän puutarhasta kiinni, kun olin lähtenyt kävelemään unissani, hahaha (◉_◉✿)
Herrajestas..:O Tiiä mihi oisit joutunu, jos ei miehes ois kiinni saanu...Mä en varmaan uskaltais nukkua,jos noin käppäilisin unissani. Laittasin itteni kiinni sänkyyn käsiraudoilla.:)))
tinttu-liina kirjoitti:
Herrajestas..:O Tiiä mihi oisit joutunu, jos ei miehes ois kiinni saanu...Mä en varmaan uskaltais nukkua,jos noin käppäilisin unissani. Laittasin itteni kiinni sänkyyn käsiraudoilla.:)))
No kait se jotain puuta oli halaillu siellä ulkona mutta onneksi vaatteet oli ollu päällä kuiteski.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No kait se jotain puuta oli halaillu siellä ulkona mutta onneksi vaatteet oli ollu päällä kuiteski.. ;-)
:))) Voi herttinen..on se mahtanu olla näky. :))
- hymiöiden-tilalle
a--r--i--e--l kirjoitti:
Profiilikuvaksi, menisi tututkin halpaan;)
http://famousdude.com/images/judi-trott-04.jpg a--r--i--e--l kirjoitti:
Alla kiinnostava linkki unissakävelystä:)
http://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/heratys-vedessa-tai-autotiella-naihin-vaaratilanteisiin-unissakavelijat-joutuvat/134214
- TOSIrealistinKokkola
Hullut hourulaan ja homot hirteen...
tinttu-liina kirjoitti:
No mitä sä vielä täällä sit teet?
Ihan samaa minäkin ajattelin.. :D
Menen tänään miehen kanssa päiväksi laivalla Tallinnaan. Tsempatkaa minua, ettei ahdistus pilaa koko reissua.. : /
Kyl me tsempataan :) Kattelet vaan meree ja taivaal lentävii lokkei... Hyvin se reissu sujuu :)
Positiivisia energiavirtoja multakin :)) Sulla on siellä aivan varmasti toooooooooosi superhauskaa... :))
- 20-vee_jäbä
Pidämme peukkuja:)
Hyvin se menee Kittie:) Tuot mulle varmaan sieltä tax-freestä kamalan satsin halpaa muumilimsaa;)
Kiitti paljon kaikille, matkalla ahdisti hieman ja ruokahalu oli vähän kadoksissa.. Mies muistutti syömään.. :) Hyvä sää oli aurinkoa ja vähän pilvistä.. Lämmin tuli Talinnassa köpötellessä.. Laivalta ostin vain karkkia.. :P
Nyt kotona ja toivon hyviä unia itselle ja muille.. <3Kittiechihunen kirjoitti:
Kiitti paljon kaikille, matkalla ahdisti hieman ja ruokahalu oli vähän kadoksissa.. Mies muistutti syömään.. :) Hyvä sää oli aurinkoa ja vähän pilvistä.. Lämmin tuli Talinnassa köpötellessä.. Laivalta ostin vain karkkia.. :P
Nyt kotona ja toivon hyviä unia itselle ja muille.. <3No meitsipä peukuttaa mainiosti onnistuneen reissun kunniaksi :-)
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsipä peukuttaa mainiosti onnistuneen reissun kunniaksi :-)
Kiitos kaunis! :) Antaa voimia, kun on hyviä kavereita tukena.. <3 Nyt nukkumaan, ZZZZzzzzzzz....
Nyt kotona ja toivon hyviä unia itselle ja muille.. <3olisit ottanu vaan jäbänki mukaan.. ;)
temmirauta kirjoitti:
olisit ottanu vaan jäbänki mukaan.. ;)
Olisihan se kiva tavata livenä. :) Mutta miehelläni olisi varmaan ollut sanomista jos olisit mukaan reissuun tullut.. :D
Olisihan se kiva tavata livenä. :) Mutta miehelläni olisi varmaan ollut sanomista jos olisit mukaan reissuun tullut.. :D
No meitsi toiseen käsipuoleen sitte.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi toiseen käsipuoleen sitte.. ;-D
:D :D :D Olisi siellä ihmisillä ollut ihmeteltävää kun kuljen kahden miehen kanssa.. ;)
- TOSIrealistinKokkola
Vai miehen kanssa, hah! Ukkosmyräkkä on tulossa ja Kitti-Katilta tulee yrrjööööö!!!...
- KoivuhaanKovis
Tosiressu on nero.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763571
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292314Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842023Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085