tieteen totuudet vahingollisia

vihalintu

tiede edistää. teknologia edesauttaa rauhaa maapallolla.
samassa ihminen jumittaa itsensä tieteeseen.
ihminen seuraa, ihminen ei elää itse.
se näkyy siten, että pelkäämme kaikkea:
olla pesemättä hampaita, juoda vettä ojasta,
nukkua paljaan taivaan alla, tai olla pesemättä hedelmiä.
ihminen on aika pingoittaja elämänsä suhteen.

humaanisuus ei viihdy suomessa.
suomi on saksan kaltainen jämäkkä diktatuuri.
eikä suomesta saa hevillä vapaata.
suomi on tekninen.
se taas vaikeuttaa naisten synnytystä, lasten kasvua, elämän iloa.
kysyn teiltä, että nautitteko elämästä?
puuttuko teiltä jotakin?

minulta ainakin lapset, perhe.
vaimo katsoo suu auki sosiaalitoimijoita, auktoriteetteja.
vaimo ei uskalla elää.
hän alistui uhrin rooliin, ottaa lääkkeitä ja jättää lapsia
lasten tarhaan, lasten isän mielipiteestä huolimatta.

ihmetyttää varmuus, jolla sosiaaliviranomaiset ottavat
asioita hoidakseen.
todellisuudessa kukaan heistä ei kanna vastuuta.
lapset ovat heitteillä.
jokainen pahasuopa voi vahingoittaa heitä.
suomi rakentaa itse tulevaisuutensa.
vanhemmuus on kiellettyjen listalla.
suomi on vähäälyinen maa
monen muun maan mielestä.
ja ne, jotka ovat luonnostaan humaaneja,
niin heitä alistetaan kontrolliin.

sellasita ei kannata ylläpitää
koska se on vahingollista

vapaus on paras aate ja siitä kannattaa seistä.
rahalla ei rakkautta osta
rakkauden eteen kannattaa seistä
sellaista suomi ei opeta
ja naisilla on vaikeuksia synnyttää lapsia
sanoo ina may gaskin

5

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja_sitten_asiaan

      Muuta hyvä ihminen pois täältä. Vaikka Syyriaan!

      • vihalintu

        vuosi 2016 on joksikin nationalismia, sillä 6 on spontannia olemassaoloa...pienryhmää. 7 on jo perhettä. Vuonna 2016 Suomi ja Skandinavia, Pohjoinenkin ymmärsivät että kalpea naamaisuus on vahingoksi, kun samankaltaiset energiat eivät ole riittäviä. Katselen venäläistä naista - ja olen itsekin itänaapurista, ja vaikka hän on kaunis, niin en haluaisi astua häneen, koska jokin poistyöntää meitä. Poistyöntävä voima on Aika, joka kertoo, että ehkä on aika valita kumppani kauempaa. Biologiassakin olisi teoriaa, että kumppania valitaan lajin säilyvyyden perusteella, siis mikä kantaa pidempään ja pidempään kantaa erilaisuus, aina se kantoi, vaikka ymmärrystä ei ajoissa saatu. Suomi kulki väkivallan tietä ja monia ihmisiä kuoli, jopa rauhanomaisessa Suomessa, joten parempi alkaa ajatella itse, mikä kannattaa ja auttaa muita itsensä oivaltamisessaan, että vältyttäisiin uhreilta. Sano: en minä, vaan aika, en minä vaan jumalan tahto. :-)


      • vihalintu
        vihalintu kirjoitti:

        vuosi 2016 on joksikin nationalismia, sillä 6 on spontannia olemassaoloa...pienryhmää. 7 on jo perhettä. Vuonna 2016 Suomi ja Skandinavia, Pohjoinenkin ymmärsivät että kalpea naamaisuus on vahingoksi, kun samankaltaiset energiat eivät ole riittäviä. Katselen venäläistä naista - ja olen itsekin itänaapurista, ja vaikka hän on kaunis, niin en haluaisi astua häneen, koska jokin poistyöntää meitä. Poistyöntävä voima on Aika, joka kertoo, että ehkä on aika valita kumppani kauempaa. Biologiassakin olisi teoriaa, että kumppania valitaan lajin säilyvyyden perusteella, siis mikä kantaa pidempään ja pidempään kantaa erilaisuus, aina se kantoi, vaikka ymmärrystä ei ajoissa saatu. Suomi kulki väkivallan tietä ja monia ihmisiä kuoli, jopa rauhanomaisessa Suomessa, joten parempi alkaa ajatella itse, mikä kannattaa ja auttaa muita itsensä oivaltamisessaan, että vältyttäisiin uhreilta. Sano: en minä, vaan aika, en minä vaan jumalan tahto. :-)

        Seinäjoella riehuu jokin epidemia, uskon että porukka on liian sisäsiittoista eikä kestä sitä kun maahan/lääniin saapuvat usalaiset, venäläiset, saksalaiset, ruotsalaiset, norjalaiset, balkanit, juutalaiset, muut, vaikka nykyiset monet vieraat ovat militantteja, jotka tekevät sotaa. Suomalainen Seinäjokinen kituu kun ei voita kyseisiä globalisteja. Suomella on ongelmia. Ja vuosi on vaikeaa.


      • vihalintu
        vihalintu kirjoitti:

        Seinäjoella riehuu jokin epidemia, uskon että porukka on liian sisäsiittoista eikä kestä sitä kun maahan/lääniin saapuvat usalaiset, venäläiset, saksalaiset, ruotsalaiset, norjalaiset, balkanit, juutalaiset, muut, vaikka nykyiset monet vieraat ovat militantteja, jotka tekevät sotaa. Suomalainen Seinäjokinen kituu kun ei voita kyseisiä globalisteja. Suomella on ongelmia. Ja vuosi on vaikeaa.

        Ja koko Pohjoinen olisi oikeasti kansainvälisen tuomioistuimeen kuuluvaa juuri oikeistolaisen asenteensa takia. Kauhistuin itse ja kesti pitkä aikaa, ennen kuin ymmärsin, että lasten suojelu on oikeistolaisten vasara, että lapset ovat puolueellisia, kansan vihollisia. Sellaista en ole aikaisemmin ajatellut. Että usalaisen lapsi on velvoitteita vailla, mutta venäläinen on. Venäläisyys ei ole muodissa.


      • vihalintu
        vihalintu kirjoitti:

        Ja koko Pohjoinen olisi oikeasti kansainvälisen tuomioistuimeen kuuluvaa juuri oikeistolaisen asenteensa takia. Kauhistuin itse ja kesti pitkä aikaa, ennen kuin ymmärsin, että lasten suojelu on oikeistolaisten vasara, että lapset ovat puolueellisia, kansan vihollisia. Sellaista en ole aikaisemmin ajatellut. Että usalaisen lapsi on velvoitteita vailla, mutta venäläinen on. Venäläisyys ei ole muodissa.

        Maailmalla on sama vuosi kuin täällä, joten mitä apua rauhan turvaajista? Keneltä kysyn oikeudenmukaisuudesta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe