Mulle tehdään huomenna elämäni ekaa kertaa papa-koe. Sattuuko kokeen ottaminen koehetkellä tai sattuuko sen jälkeen myöhemmin päivällä? Siinähän kai jollain harjalla ronkitaan niin vähän hirvittää että millaista jälkeä tulee :/
Sattuuko papa-koe?
9
3477
Vastaukset
- papa
Olet vain rentona niin ei satu. Solunäytteen ottaminen korkeintaan ihan vähän nipistää :)
Pyydä gynekologia selittämään, mitä hän missäkin vaiheessa tekee. Epätietoisuus erityisesti laittaa jännittämään...
Tsemppiä!- iiks
Siis eihän satu jälkeenpäinkään? Hiukan tosiaan jännittää kun tiedän, että mulla on aika tiukka immenkalvo... Viimeksi kun olin gynellä niin teki aika kipeää sen metallisen jutun (spekula vai mikä se on?) sisäänlaitto, vaikka gyne yritti olla varovainen :/ Nyt on vasta eka kerta kun otetaan mitään kokeita...
- satu
iiks kirjoitti:
Siis eihän satu jälkeenpäinkään? Hiukan tosiaan jännittää kun tiedän, että mulla on aika tiukka immenkalvo... Viimeksi kun olin gynellä niin teki aika kipeää sen metallisen jutun (spekula vai mikä se on?) sisäänlaitto, vaikka gyne yritti olla varovainen :/ Nyt on vasta eka kerta kun otetaan mitään kokeita...
jälkeen päinkään. Tietysti koko "toimitus" riippuu näytteiden ottajan toimintatavoista (varovaisuus, kiire, jne.) ja sinun rentoutumisen tasosta.
Joskus saattaa olla vähäistä tiputteluvuotoa näytteiden ottamisesta johtuen, mutta paikat ei ole kipeät lainkaan.
- pirre
ei ole sattunut minuakaan. pikkuisen vain nipistää. Mut ei paha eikä kivuliast toimenpide.
Ei siis huolta - nainen
Jos sulla on ollut kipuja gynetutkimuksen yhteydessä, niin tämä papan otto on samaa luokkaa. Spekula siinäkin työnnetään mikä tapauksessasi varmaankin on se eniten kipua aiheuttava. Itse näyttöönotto ei satu: siinä kaavitaan emättimen limaa ja hiukan harjalla kohdunkaulakanavan ulkosuuta.
- mimma
kyllä se sattuu ainakin mulla, niillä kolmella viimeisellä harjalla, ei se eka niinkään.
siis siinähän otetaan kolmella eri "harjalla" näytettä.- HMMPPH
Kävin tänään papassa ja ekaa kertaa sattui, ja sattui paljon. Alavatsa on vieläkin kipeä ja vuodan verta. Aiemmin en ole edes tuntenut mitään toimenpiteen aikana. PAPAN EI KUULU SATTUA!!! Muistakaa kaikki valittaa epäasiallisesta ronkkimisesta! Saadaan puoskarit pois markkinoilta!!!
- aikatytteli
HMMPPH kirjoitti:
Kävin tänään papassa ja ekaa kertaa sattui, ja sattui paljon. Alavatsa on vieläkin kipeä ja vuodan verta. Aiemmin en ole edes tuntenut mitään toimenpiteen aikana. PAPAN EI KUULU SATTUA!!! Muistakaa kaikki valittaa epäasiallisesta ronkkimisesta! Saadaan puoskarit pois markkinoilta!!!
Kävin tänään papassa ja sattui todella paljon, ennen ei ole sattunut. Oli seulontakutsu ja kävin terkkarilla.
- sattunut
Olen samaa mieltä, että jos siinä jokin sattuu niin se spekulan venyttävä vaikutus tai se, jos jännittää lantionpohjaansa ja siten "vastustaa" venytystä. Minulla ei papa ainakaan sattunut yhtään, ei edes sen nipistyksen vertaa. Neitsyellä se spekula voi tietysti vähän "kirvellä", jos se venyttää immenkalvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302956- 2182927
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791876Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761512Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381393- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863- 46853