Sattuuko papa-koe?

iiks

Mulle tehdään huomenna elämäni ekaa kertaa papa-koe. Sattuuko kokeen ottaminen koehetkellä tai sattuuko sen jälkeen myöhemmin päivällä? Siinähän kai jollain harjalla ronkitaan niin vähän hirvittää että millaista jälkeä tulee :/

9

3106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papa

      Olet vain rentona niin ei satu. Solunäytteen ottaminen korkeintaan ihan vähän nipistää :)

      Pyydä gynekologia selittämään, mitä hän missäkin vaiheessa tekee. Epätietoisuus erityisesti laittaa jännittämään...

      Tsemppiä!

      • iiks

        Siis eihän satu jälkeenpäinkään? Hiukan tosiaan jännittää kun tiedän, että mulla on aika tiukka immenkalvo... Viimeksi kun olin gynellä niin teki aika kipeää sen metallisen jutun (spekula vai mikä se on?) sisäänlaitto, vaikka gyne yritti olla varovainen :/ Nyt on vasta eka kerta kun otetaan mitään kokeita...


      • satu
        iiks kirjoitti:

        Siis eihän satu jälkeenpäinkään? Hiukan tosiaan jännittää kun tiedän, että mulla on aika tiukka immenkalvo... Viimeksi kun olin gynellä niin teki aika kipeää sen metallisen jutun (spekula vai mikä se on?) sisäänlaitto, vaikka gyne yritti olla varovainen :/ Nyt on vasta eka kerta kun otetaan mitään kokeita...

        jälkeen päinkään. Tietysti koko "toimitus" riippuu näytteiden ottajan toimintatavoista (varovaisuus, kiire, jne.) ja sinun rentoutumisen tasosta.

        Joskus saattaa olla vähäistä tiputteluvuotoa näytteiden ottamisesta johtuen, mutta paikat ei ole kipeät lainkaan.


    • pirre

      ei ole sattunut minuakaan. pikkuisen vain nipistää. Mut ei paha eikä kivuliast toimenpide.
      Ei siis huolta

    • nainen

      Jos sulla on ollut kipuja gynetutkimuksen yhteydessä, niin tämä papan otto on samaa luokkaa. Spekula siinäkin työnnetään mikä tapauksessasi varmaankin on se eniten kipua aiheuttava. Itse näyttöönotto ei satu: siinä kaavitaan emättimen limaa ja hiukan harjalla kohdunkaulakanavan ulkosuuta.

    • mimma

      kyllä se sattuu ainakin mulla, niillä kolmella viimeisellä harjalla, ei se eka niinkään.
      siis siinähän otetaan kolmella eri "harjalla" näytettä.

      • HMMPPH

        Kävin tänään papassa ja ekaa kertaa sattui, ja sattui paljon. Alavatsa on vieläkin kipeä ja vuodan verta. Aiemmin en ole edes tuntenut mitään toimenpiteen aikana. PAPAN EI KUULU SATTUA!!! Muistakaa kaikki valittaa epäasiallisesta ronkkimisesta! Saadaan puoskarit pois markkinoilta!!!


      • aikatytteli
        HMMPPH kirjoitti:

        Kävin tänään papassa ja ekaa kertaa sattui, ja sattui paljon. Alavatsa on vieläkin kipeä ja vuodan verta. Aiemmin en ole edes tuntenut mitään toimenpiteen aikana. PAPAN EI KUULU SATTUA!!! Muistakaa kaikki valittaa epäasiallisesta ronkkimisesta! Saadaan puoskarit pois markkinoilta!!!

        Kävin tänään papassa ja sattui todella paljon, ennen ei ole sattunut. Oli seulontakutsu ja kävin terkkarilla.


    • sattunut

      Olen samaa mieltä, että jos siinä jokin sattuu niin se spekulan venyttävä vaikutus tai se, jos jännittää lantionpohjaansa ja siten "vastustaa" venytystä. Minulla ei papa ainakaan sattunut yhtään, ei edes sen nipistyksen vertaa. Neitsyellä se spekula voi tietysti vähän "kirvellä", jos se venyttää immenkalvoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe