Hei muru, oon raskaana

Htdfe4rgjeee

jos kerron sulle kuulet mun tahallani virittäneen "ansan" ja jos en vien sulta mahdollisuuden valita. Jos kerron että tiedän kenen tää on se saa aikanaan tietää ettei isää kiinnostanut ja jos en ....
Varmaan kerron sitten kun isyystestin voi tehdä turvallisesti päätät sitten mitä teet me pärjätään kyllä keskenäänkinmutta mitään ihmissuhdehelvettiä syytöksineen en nyt jaksa...

13

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seonkinpenan

      Nii..siitähän sä haaveilet, mutta kun sä oot sellainen jakorasia niin kannattaa varautua siihen naapurin penan isyyteen.

      • gre6rjifrgt

        En nyt oikein käsitä mitä paheksuttavaa siinä on jos ihminen tykkää seksistä, ketään ei kuseteta eikä petetä. .. ja joo...usein kun kyse ei oo mistään parisuhdeseksistä on vaikea keksiä missä kohden ehkäisy on voinut pettää...


      • Eiiiii.voi.olla
        gre6rjifrgt kirjoitti:

        En nyt oikein käsitä mitä paheksuttavaa siinä on jos ihminen tykkää seksistä, ketään ei kuseteta eikä petetä. .. ja joo...usein kun kyse ei oo mistään parisuhdeseksistä on vaikea keksiä missä kohden ehkäisy on voinut pettää...

        TOTTA?????
        Siis etkö tosiaan keksi millään missä kohden se ehkäsy pettää?????
        No kerron sulle: Just siinä kohtaa kun ei ehkäistä, ja lasketaan rojut sisään!!!!!!!!


    • vanhaviisaus

      Ei teho toi enää kehenkään.

    • Paprikakeltainen

      jos tuollainen tilanne, kerro kaikki avoimesti ja rehellisesti. Tuo on niin suuri asia, ettei voi jättää kertomatta.
      Pidemmälle katsottuna, jaksatko kantaa syyllisyyttä, ettet kertonut totuutta, jos siis olette yhdessä.
      Onnea vauvan johdosta!

    • hehhheeehhheh

      jdkjkndhkvbnhjlvgbklnk voiko Samit tulla raskaaksi? Onko Anni isä?

      • on_on

        Oulussa on kaikki mahdollista!


      • huhhuhniitäoululaisia

        Siellä on kummallista sakkia. Sami joka raskaana Annille, Suvi joka lepakkona kaipaa vuoroin Jonia ja vuoroin emma nooraa ja vuoroin sitten rosaa ja kuulostaa kirjoituksissaan Samilta

        Sami on raskaana Annille mutta kaipaa uimahallin vanhempaa miestä ja työpaikan miestä.

        Otm71 on Joni ja sitten T-mies ja vaikka suvi kaipaa Jonia niin Joni kaipaa Emmiä, Erjaa, Emmaa ja Elinaa ja sanoo olevansa uimahallin vanhempi mies. Uimahallin harmaahiuksista oulusta kaipailee myös vihreäsilmäinen ja audreun näköiset naiset.

        Suvia kaipaa heli mutta heli kaipaa myös hannua. Hannua kaipailee taasen Minna joka kokee että suvi roikkuu hänessä ja pakottaa olla kamu.

        On se kummaa aluetta tuo oulu.


      • sekinvielä

        Minna on työpaikan miehen iskiä ja työpaikan mies kaipaa satua mä vaan.


      • leikkileikk7nä
        huhhuhniitäoululaisia kirjoitti:

        Siellä on kummallista sakkia. Sami joka raskaana Annille, Suvi joka lepakkona kaipaa vuoroin Jonia ja vuoroin emma nooraa ja vuoroin sitten rosaa ja kuulostaa kirjoituksissaan Samilta

        Sami on raskaana Annille mutta kaipaa uimahallin vanhempaa miestä ja työpaikan miestä.

        Otm71 on Joni ja sitten T-mies ja vaikka suvi kaipaa Jonia niin Joni kaipaa Emmiä, Erjaa, Emmaa ja Elinaa ja sanoo olevansa uimahallin vanhempi mies. Uimahallin harmaahiuksista oulusta kaipailee myös vihreäsilmäinen ja audreun näköiset naiset.

        Suvia kaipaa heli mutta heli kaipaa myös hannua. Hannua kaipailee taasen Minna joka kokee että suvi roikkuu hänessä ja pakottaa olla kamu.

        On se kummaa aluetta tuo oulu.

        Mitä sitä muutakaan keksis kun viinat on juotu ja saunakin kylmeni...sitäpaitsi ei olla puoleen vuoteen kirjoitettu kauniita ja rohkeita tänne 😊
        Hyvää jussia kaikille...elämä odottaa...


      • wwwwwwwww
        huhhuhniitäoululaisia kirjoitti:

        Siellä on kummallista sakkia. Sami joka raskaana Annille, Suvi joka lepakkona kaipaa vuoroin Jonia ja vuoroin emma nooraa ja vuoroin sitten rosaa ja kuulostaa kirjoituksissaan Samilta

        Sami on raskaana Annille mutta kaipaa uimahallin vanhempaa miestä ja työpaikan miestä.

        Otm71 on Joni ja sitten T-mies ja vaikka suvi kaipaa Jonia niin Joni kaipaa Emmiä, Erjaa, Emmaa ja Elinaa ja sanoo olevansa uimahallin vanhempi mies. Uimahallin harmaahiuksista oulusta kaipailee myös vihreäsilmäinen ja audreun näköiset naiset.

        Suvia kaipaa heli mutta heli kaipaa myös hannua. Hannua kaipailee taasen Minna joka kokee että suvi roikkuu hänessä ja pakottaa olla kamu.

        On se kummaa aluetta tuo oulu.

        Ei mulla muuta https://youtu.be/9e36AGVjpCg


    • hyihelkkarimillainenakka

      Äidiksi kypsymätön! Abortti ainoa oikea ratkaisu vitun ääliö.

    • Toivotaan että aloittaja saa selvitettyä asiansa sen miehen kanssa rauhassa. Ei ole meidän muiden tehtävä tuomita ketään tai arvostella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe