Mitä mieltä brexitistä?

huonohommauklle

Ikävä juttu kaikkineensa.

26

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JatuetItsellevaan

      Kaikki poies vaan EU:sta!!!

    • Haha-

      Hieno juttu kaikkinensa! Brittien kannalta hyvä että lähtivät. Tyrannian kannalta ikävämpi juttu. :D

      • eihienojuttu

        Et ole perillä mitä oikeasti tarkoittaa. Britannia taantuu, eihän niillä ole mitään omia rikkauksia kuten Norjalla esim. minkä voimin pärjäävät omillaan. Vanhukset päätti tuomita nuoret huonoon tulevaisuuteen.


      • Ermielinen

        Ai sekö on parempi vaihtoehto jäädä ja olla miljardien eurojen nettomaksaja joka
        vuosi tästä hamaan tulevaisuuteen. Kansan selkänahasta nekin eurot on revitty. Sama juttu Suomessa


      • huonompihomma
        Ermielinen kirjoitti:

        Ai sekö on parempi vaihtoehto jäädä ja olla miljardien eurojen nettomaksaja joka
        vuosi tästä hamaan tulevaisuuteen. Kansan selkänahasta nekin eurot on revitty. Sama juttu Suomessa

        Mut on hyöty silti suurempi kuin menetys. Miksi muuten uskot ihmisten olevan huolissaan Briteissä? Joutuu ne msksamaan vastaisuudessakin suuria summia jos haluavat käydä kauppaa kuten muutkin eu-maat. Maksaa muttei ole päätäntävaltaa. Niinhän Norjakin joutuu tekemään, niillä on vain se öljy mitä briteillä ei ole.


      • Ermielinen
        huonompihomma kirjoitti:

        Mut on hyöty silti suurempi kuin menetys. Miksi muuten uskot ihmisten olevan huolissaan Briteissä? Joutuu ne msksamaan vastaisuudessakin suuria summia jos haluavat käydä kauppaa kuten muutkin eu-maat. Maksaa muttei ole päätäntävaltaa. Niinhän Norjakin joutuu tekemään, niillä on vain se öljy mitä briteillä ei ole.

        Norjalla on öljy ,totta, joskaan tavallinen kansa ei siihen pääse käsiksi, se on pääasiassa rahastoitu vähän kuin pahan päivän varalle ikään.


      • Ermielinen
        huonompihomma kirjoitti:

        Mut on hyöty silti suurempi kuin menetys. Miksi muuten uskot ihmisten olevan huolissaan Briteissä? Joutuu ne msksamaan vastaisuudessakin suuria summia jos haluavat käydä kauppaa kuten muutkin eu-maat. Maksaa muttei ole päätäntävaltaa. Niinhän Norjakin joutuu tekemään, niillä on vain se öljy mitä briteillä ei ole.

        Hyöty suurempi kuin menetys? Kysy tuota asiaa vaikka suomalaisilta rakennustyöläisiltä mitä työvoiman vapaa likkuvuus on tehnyt ko. alalle. Suomessa ei ole koskaaa historiansa aikana menetetty firmoja ulkomaiseen omistukseen yhtä paljon kuin mitä on tapahtunut EU aikana. Ja samalla tietysti työpaikkoja. Eiköhän ne samat ilmiöt ole taustalla myös britanniassa.


      • hienojuttutuo
        Ermielinen kirjoitti:

        Norjalla on öljy ,totta, joskaan tavallinen kansa ei siihen pääse käsiksi, se on pääasiassa rahastoitu vähän kuin pahan päivän varalle ikään.

        Niin että EU:ssa ollessa englannissa on öljyä?


      • voipyhäkiesus
        hienojuttutuo kirjoitti:

        Niin että EU:ssa ollessa englannissa on öljyä?

        Luetunymmärtäminen? Mitä siinä luki? No, nyt luet uudelleen, tavaa jos se helpottaa sua mutta epäilen ettei siltikään mee sun ymmärrykseen :DDD. Jätä nää brexitit viisaammille ja keskity sun äo-tason juttuihin kuten demi-palstaan esim. :D


    • aapee___

      Täällä ei näköjään ketään kiinnosta brexit :D

      Poistuu muualle

    • eunurin

      Juhannuksen paras uutinen

      • drunkenjuncker

        Samaa mieltä!


    • illegalImigrationIsAcrim

      Erään ihanuuden ne vois kyllä karkoittaa takas kotiin sieltä..

    • On liian aikaista sanoa vielä mitään. Aika näyttää oliko hyvä vai huono asia. Itse en usko tuohon median aivopesuun suuntaan tai toiseen.

      • pakkasekaisin

        Niin...missä vastuunkantajat? 😀


      • Eiköhän sieltä löydy uudet puolueiden johtajat vanhojen tilalle.

        Britania on hyvä esimerkki siitä, että politikot eivät kuuntele ihmisiä vaan luulevat toteuttavan kansan tahtoa. Taisi olla aika kova pudotus todellisuuteen ja hyvä niin. Se on demokratiaa kun enemmistön tahtoa noudatetaan.


    • hyvissäkäsissä
      • itkeäkövainauraa

        Ei oo todellista.


      • Nähnyttuonennenkin

        No voi hjitto, kun se on todellista. Hyvä Britania!


    • puhelimessajoo

      kerro mulle kaikki brexitistä :)

    • Sexit-Brexit

      Britit viisaita. Haluan Sexit Suomeen!

    • IloinenAsia

      Briteillä ei ole mitään hätää. Ne oli vauras maa ennen eu- täysjäsenyyttä ja niillä meneisi vielä paremmin, jos ne karsisi jäsenyytensä pakottavia ehtolausekkeita.

      Punta teki laskun ja moni teki sillä mutkalla hyvän tuoton.
      Lasku aiheuttaa ostoryntäyksen, jolloin hinta nousee takaisin.
      Ne tiesi sen.

      oikeasti Brexit ON hyvä asia. Britit ovat siitä hyvässä asemassa, että niillä on paremmat poliitikot neuvottelemaan ja luotsaamaan maata.

      Nyt kun vaan pitäisivät vaan äänestystuloksen voimassa. NYThän niillä vasta on hyvät asemat. Useampien pitäisi tajuta tilanteen hyvät mahdollisuudet.

      Oikeasti: eu on kuin paska avioliitto. imee toisen kuiviin

    • sovjetfinlandistamoi

      Briteillä sentään on enempi järkeä kuin eurostoliitolaisilla ja varsinkin suomalaisilla. Jälkiteollisilla kommmunistiliitoilla ei pitkälle pötkitä kansainväĺisessä talouskilpailussa kun Kiina jyrää.

      Faktaa suomesta:
      https://www.youtube.com/watch?v=d9H-pP8bVvA

      • IloinenAsia

        juuri näin.

        Siksi jokaiselle maalle pitäisi antaa vapaudet kehittyä ja vahvistua omien ominaisuuksiensa mukaan, eikä säännöstellä - ilmat pihalle

        kommunimsi= eurostoliitto on kuolleena syntynyt idea ja pahemmaksi menee


    • Senvaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe