Harmi vain, ettet tiedä että mulla on sun numero ja käyn sitä ihastelemassa :)
Vastaukset 17
- must.be.mistaken
En ole asettanut whatsappiin mitään kuvaa :()
- uskallatkolaittaaviestiä
Ihanaa :)
- MyösPKS
Sama tilanne täälläkin! Toivottavasti ei katsella saman miehen kuvaa. ;)
- Miehellepks
Voi olla että katsellaankin ;D
- Vatsappiukko
Mitä siinä kuvassa sitten on? Omassani näkyy taustalla lunta.
- MyösPKS
Katselemassani kuvassa taustalla näkyy puita, tämän kiehtovan miehen lisäksi.
- Miehellepks
Täälläkin näkyy puita :)
- tipibirdkps
Täällä näin näkyy pelkästään oravia jotka syövät ruskeita käpyjä alppimaiseman lisäksi ja ironista on se, että ollaan kuitenkin etelässä.
- Karvainennaama
MyösPKS kirjoitti:
Katselemassani kuvassa taustalla näkyy puita, tämän kiehtovan miehen lisäksi.
Se on mun koira.
- U.Telia.S
Mihin kirjaimeen sun etunimi loppuu?
Miksi et laita whatsapp viestiä jos on numero ja kuva tiedossa? Saahan sitä toki ihailla toisen kuvaakin anonyyminä jos siitä tulee hyvä olo? :)
- MinultaHänelle
Oma syyni viestin laittamatta jättämiselle on se että mies seurustelee. Kuvaa katsomalla tulee hyvä olo vaikka myös toisaalta syyllinenkin olo. Ehdin ihastua mieheen ennenkuin tiesin hänen seurustelevan. Nyt tarvittaisiinkin hyviä apukeinoja jotta saisin hänet pois mielestäni.
- TeukkaRe
Mulla on mukana kuva. Komea 32 centtinen juhlakalu.
- Jokuon_
hullu
- Ookkonäätyhmä
Idiootti, sen tiedän minäkin 12 v että tosta ei naiset tykkää.
- Punainenko
Niin on yhdellä toisellakin ja hiuksetkin niin sievästi että. Kivaa kun vaihdat välillä niin eiboo mulla tylsää katella.
- minullamyös
Tylsä elämä sinulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241546Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681367- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731092Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629