Opintopolku ei toimi

Jännittää

Ladataankohan tuloksia parasta aikaa, koska tulee vain käyttökatko ja sivua ei voida näyttää...

63

9756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavastiriitti

      Mulla toimi,kun päivitin sivun. Valinta tilanne kesken valitettavasti edelleen.

    • Adtjnhxdeb

      Mullakaan ei toimi.

    • joopski

      Mullakaan ei toimi..... käyttökatko lukee... aijemmin oon päässy normaalisti sisään...

    • Iikkkkkkk

      Täälläkään ei toimi...

    • Ksldldö

      Mulla turku ekana ja itä-suomi tokana, turussa lukee et kesken ja itä-suomessa varasija. Tarkottaako siis etten päässyt kumpaankaan?

      • Ehkäeiehkäjoo

        Jos todella lukee noin niin tuskin pääset, koska joensuuhun matalampi pisteraja kun turkuun


      • Enkestäääää

        Ääääh


    • joopski

      Lukeeks niissä muuten millä varasijalla on? viime vuonna ainakin luki.

    • Eisittentänäänkään

      Nyt pääsin sisälle. Turku ja jns molemmat kesken. Ja onko joillakin tullut siis jo joensuun tulokset?

      • Fklgös

        Joo mulla näkyy joensuussa varasija ja turku kesken.


    • Itelläkesken

      Pääsikö kukaan joensuuhun?

      • jabadabada

        Pääsin Joensuuhun! n. 15 min sitten pärähti tulos opintopolkuun. Joensuu oli kylläkin ekana niin ei oo tietoa kumpaan (Turku/Jns) oli pisterajat korkeemmalla.


      • Toivotaanparasta
        jabadabada kirjoitti:

        Pääsin Joensuuhun! n. 15 min sitten pärähti tulos opintopolkuun. Joensuu oli kylläkin ekana niin ei oo tietoa kumpaan (Turku/Jns) oli pisterajat korkeemmalla.

        Muita? Ja onnea! Itsellä turku ykkösenä ja kesken


    • Skdlakdbdn

      Mullakin molemmissa opiskelijavalinta kesken..... En kestä tätä jännistystä enää

    • joopski

      Nyt taas toimii ärsyttää, ku metropolia jättää vikoille päiville nää tulokset ja joutuu kuumeisesti odottamaan niitä ja sit siel on tietty joku varasija, mut seki tieto lohduttais ni vois suunnitella jo syksyä......

    • Oikikseen2017

      Joensuuhun varasija 200 ja vähän päälle,Turku kesken vielä..

    • tyktyktyk

      Mulla vaan lataa ja lataa ja sitten tulee, että valinta on kesken. Tää on aivan kamalaa, hermoja raastavaa...

    • asddd

      mutta kellään ei mitään helsingin oikkiksesta?? toisena vaihtoehtona mulla metropolian sosiaaliala. pää hajoaa tähän odotukseen!

      • F5ahkerassakäytössä

        niinkin paljon tietoa, että valinta tilanne on kesken.


      • asddd
        F5ahkerassakäytössä kirjoitti:

        niinkin paljon tietoa, että valinta tilanne on kesken.

        selevä. mullakun se ei kato päivitä millään vaan hakkaa koko ajan "käyttökatkosta". ihan siksi kysyin.


      • vähemmästäkinkaatuu
        asddd kirjoitti:

        selevä. mullakun se ei kato päivitä millään vaan hakkaa koko ajan "käyttökatkosta". ihan siksi kysyin.

        Ei varmaan ihme kuin kaikki on nyt juhannuksen jälkeen siellä hakkaamassa F5 :D


      • äläolejuntti

        sellaista ei ole olemassa kuin oikkis


    • Helvetihelvetti

      Joensuu varasija 50 eli ei tarvi turkuunkaa elätellä mitää toivei enää

    • Kesken

      Keskenkeskenkeskenkesken ja kesken

    • Ballin

      Joensuu 150 varasija. Eli ei sisään. No, huonomminkin olis voinu mennä ekalla yrittämällä. Ens vuonna uusiks.

      Muita joita stressaa ajatus välivuodesta ilman opiskelupaikkaa?

    • huoh123123123123

      Joo ei päästä sisään.

    • braappp

      Mistäköhän näkyy sitten miten pisteitä saanut? Joensuusta kyse.

      • Kirjeestä

        Eiks kirjeestä sitten näe? tai soittamalla


    • Apuaaaaaaa

      Millon veikkaatte Turkua? Oliskohan huomenna valmiit

    • kyrkyrkyrsii

      Kesken kesken kesken. -.-
      Alkaa jo tympii tää jo. Oliskin laitettu tarkka päivä millon valinnat julkastaa mihinki koulutukseen niin ei tarvis hullun kytätä koko aikaa. Oujee sit vielä jos ei mihinkään edes pääse. :D

    • Epätietoinen97

      Millä kirjaimella teidän sukunimet alkaa te jotka tiedätte jo joensuun varasijat? Ilmoitetaanko ne aakkosjärjestyksessä, koska mulla lukee yhä kesken.

      • Juuuuht

        Mulla alkaa H


    • Kmtjdmwk

      Ilmeisesti siis kaikilla turussa kesken, muutama saanut paikan Joensuuhun (joista ainakin yhdellä se ollut ykkösvalinta) ja lähes kaikilla Joensuuhun korkea varasija. Tässä tekee taas mieli alkaa elättää toivetta, että kun turun valinnat julkistetaan, muuttuu järjestykset vielä täysin. Toivo herää ja lopulta kaksi pettymystä putkeen.

    • Eka_yritys

      Mulla alkaa sukunimi kahdella A:lla ja sisään Joensuuhun (ainoa hakukohde) päästiin!!!

    • Korkeakoulujen yhteishaun tulokset valmistuvat 1.7.2016 mennessä. Kaikki tulokset näkyvät vasta 1.7. Tarkkaa kellon aikaa ei pysty sanomaan. Korkeakoulut ilmoittavat hakijoille valinnan tuloksesta.

      Lisätietoja pääsykokeista korkeakoulujen hakijapalveluista

      Opintopolun verkkotoimitus

      • justjoopajoo

        trolli.


      • indeedo

        Niinpä, virkaihminen sentään osaisi kirjoittaa yhdyssanat oikein.


      • hoikjhheu

        Totta on, että kaikki tulokset on nähtävillä 1.7. Sitä ennenkin on tuloksia sitä mukaa, kun oppilaitokset julkaisevat ne. Mutta siis viimeistään 1.7. Opintopolku palvelu ei itsessään määrittele milloin ne näkyy.


    • Toivoaonko

      Joensuu varasija 548. Turku kesken. Oisko noin paljon perujii, epäilen.

    • enkestäenäävenaa

      En pääse sisälle, taas ilmoitus käyttökatkosta, aamulla oli kaikissa kesken.

      • Perseeeeeeeeee

        Sama juttu


      • ainavaankesken

        äsken pääsin läpi (käytettyäni ainakin 3 pankkitunnusta, huoh) ja kesken oli


      • heheheheee

        täällä menny varmaan koko pankkitunnuslista jo, koko aamun yrittäny ku herjannut käyttökatkosta. äsken pääsin läpi ja kesken! ja helsingin yliopisto.


    • ikuinenodottajako

      Kaikissa kohdissa kesken. Ääääh. Pakko lähteä jumpalle ehkä ihan hyvä et on muutaman tunnin pois koneelta.

    • Malwina

      Mulla on tullut jo maanantaina sähköposti Helsingin yliopistosta, että olen saanut opiskelupaikan ensimmäisestä hakukohteestani. En vain pääse vieläkään sisään Opintopolkuun tarkistamaan asiaa ja vahvistamaan paikkaani. Tämä on perseestä, jos eivät ala pikkuhiljaa korjaamaan tuota saatanan sivustoa.

    • asfasfasfasfasfaf

      Opetushallituksen FB:

      "Oma Opintopolku-palvelu on suljettu tällä hetkellä korkeakoulujen yhteishaun viimeisten tulosten valmistelun ajaksi. Pahoittelemme tilannetta. Tulokset ovat nähtävissä palvelussa perjantaina 1.7."

    • Kieta

      Oletteko saaneet opintopolulta sähköpostia? Jos olette niin mitä niissä on lukenut?

      Itse sain viestiä joka alkaa: "Sinulle on myönnetty opiskelupaikka, onneksi olkoon." Sitten pyydetään katsomaan lisätietoja linkistä, mutta eihän sinne tosiaan pääse, kun kerta ei ennen huomista omaan opintopolkuun ole asiaa ollenkaan.

      Täällä stressailen jos tämä onkin varasija tai jotain. Ei varasijasta kyllä sanota s-postissa mitään vaan suoraan että on myönnetty opiskelupaikka. En silti uskalla luottaa tähän ennen kun kuulen että s-postissa kyllä sanotaan erikseen jos kyseessä on varasija.

      • Hukbi

        Mikä kaupunki?


      • Trollaatko

        Siis koska sait s.postia??


      • Kieta
        Hukbi kirjoitti:

        Mikä kaupunki?

        Joensuu, Itä-Suomen yliopisto


      • Uijji

        Oliko joensuu sun ainoa tai ensimmäinen hakukohde?


      • Kieta
        Trollaatko kirjoitti:

        Siis koska sait s.postia??

        Sähköpostia tuli tuossa 28. päivä. Tähän s-postiin oli tosiaan listattu hakukohde johon hyväksyntä oli tullut, samoin kirjoitettiin että voipi katsoa lisätietoja ja ottaa opiskelupaikan vastaan oma opintopolusta. Oli sitten linkkiä sinne. Harmi kun ei tosiaan pääse itse varmistamaan sitä kun se pentele ei ole toiminnassa..

        Automaattisesti lähetetty sähköposti.


      • Kieta
        Uijji kirjoitti:

        Oliko joensuu sun ainoa tai ensimmäinen hakukohde?

        Ensimmäinen hakukohde kyllä. Hain yhteensä kahteen paikkaan. Molemmat englannin linjat siellä Itä-Suomessa ja se sähköposti ilmoitti hyväksynnästä sinne mun ensimmäiseen hakukohteeseen.


      • Joensuunjoki
        Kieta kirjoitti:

        Ensimmäinen hakukohde kyllä. Hain yhteensä kahteen paikkaan. Molemmat englannin linjat siellä Itä-Suomessa ja se sähköposti ilmoitti hyväksynnästä sinne mun ensimmäiseen hakukohteeseen.

        Haitko siis maistereihin englannin kieliseen? Vai mikä 1 hakukohteesi oli?


      • Kieta
        Joensuunjoki kirjoitti:

        Haitko siis maistereihin englannin kieliseen? Vai mikä 1 hakukohteesi oli?

        Jep, siis hakukohteina olivat:
        1. Englannin kieli ja kääntäminen, humanististen tieteiden kandidaatti ja filosofian maisteri
        2.Englannin kieli ja kulttuuri, humanististen tieteiden kandidaatti ja filosofian maisteri


    • Jauuii

      Moneltakohan viimeistään huomenna kaikkien alojen tulokset nähtävillä..?

      • katsokaavaan

        huomenna koko paska kaatuu kun kaikki rynnii kirjautumaan sisään


      • Kieta

        Sivuilla lukee vain että 1.7 tulokset, mutta eipä kyllä missään lue kellonaikaa. Veikkaan etteivät uskalla luvata mitään jos tuleekin ongelmia.


      • IltalehdenTJ

      • ObiskelijaqsiHagewa
        Kieta kirjoitti:

        Sivuilla lukee vain että 1.7 tulokset, mutta eipä kyllä missään lue kellonaikaa. Veikkaan etteivät uskalla luvata mitään jos tuleekin ongelmia.

        MISSÄ MEIDÄN TULOKSET OVAT!!?!!


    • Eimennyvituiks

      Opintopolku toimii taas ja turusta paikka (y)

    • Jfkdmd

      Miks mulla lukee vieläkin et kesken?!! Lukeeko kellää enää nii..

    • JEeEeeeeeeee

      OPISKELUPAIKKA MYÖNNETTY!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe