Ladataankohan tuloksia parasta aikaa, koska tulee vain käyttökatko ja sivua ei voida näyttää...
Opintopolku ei toimi
63
10339
Vastaukset
- toivottavastiriitti
Mulla toimi,kun päivitin sivun. Valinta tilanne kesken valitettavasti edelleen.
- Adtjnhxdeb
Mullakaan ei toimi.
- joopski
Mullakaan ei toimi..... käyttökatko lukee... aijemmin oon päässy normaalisti sisään...
- Iikkkkkkk
Täälläkään ei toimi...
- Ksldldö
Mulla turku ekana ja itä-suomi tokana, turussa lukee et kesken ja itä-suomessa varasija. Tarkottaako siis etten päässyt kumpaankaan?
- Ehkäeiehkäjoo
Jos todella lukee noin niin tuskin pääset, koska joensuuhun matalampi pisteraja kun turkuun
- Enkestäääää
Ääääh
- joopski
Lukeeks niissä muuten millä varasijalla on? viime vuonna ainakin luki.
- Eisittentänäänkään
Nyt pääsin sisälle. Turku ja jns molemmat kesken. Ja onko joillakin tullut siis jo joensuun tulokset?
- Fklgös
Joo mulla näkyy joensuussa varasija ja turku kesken.
- Itelläkesken
Pääsikö kukaan joensuuhun?
- jabadabada
Pääsin Joensuuhun! n. 15 min sitten pärähti tulos opintopolkuun. Joensuu oli kylläkin ekana niin ei oo tietoa kumpaan (Turku/Jns) oli pisterajat korkeemmalla.
- Toivotaanparasta
jabadabada kirjoitti:
Pääsin Joensuuhun! n. 15 min sitten pärähti tulos opintopolkuun. Joensuu oli kylläkin ekana niin ei oo tietoa kumpaan (Turku/Jns) oli pisterajat korkeemmalla.
Muita? Ja onnea! Itsellä turku ykkösenä ja kesken
- Skdlakdbdn
Mullakin molemmissa opiskelijavalinta kesken..... En kestä tätä jännistystä enää
- joopski
Nyt taas toimii ärsyttää, ku metropolia jättää vikoille päiville nää tulokset ja joutuu kuumeisesti odottamaan niitä ja sit siel on tietty joku varasija, mut seki tieto lohduttais ni vois suunnitella jo syksyä......
- Oikikseen2017
Joensuuhun varasija 200 ja vähän päälle,Turku kesken vielä..
- tyktyktyk
Mulla vaan lataa ja lataa ja sitten tulee, että valinta on kesken. Tää on aivan kamalaa, hermoja raastavaa...
- asddd
mutta kellään ei mitään helsingin oikkiksesta?? toisena vaihtoehtona mulla metropolian sosiaaliala. pää hajoaa tähän odotukseen!
- F5ahkerassakäytössä
niinkin paljon tietoa, että valinta tilanne on kesken.
- asddd
F5ahkerassakäytössä kirjoitti:
niinkin paljon tietoa, että valinta tilanne on kesken.
selevä. mullakun se ei kato päivitä millään vaan hakkaa koko ajan "käyttökatkosta". ihan siksi kysyin.
- vähemmästäkinkaatuu
asddd kirjoitti:
selevä. mullakun se ei kato päivitä millään vaan hakkaa koko ajan "käyttökatkosta". ihan siksi kysyin.
Ei varmaan ihme kuin kaikki on nyt juhannuksen jälkeen siellä hakkaamassa F5 :D
- äläolejuntti
sellaista ei ole olemassa kuin oikkis
- Helvetihelvetti
Joensuu varasija 50 eli ei tarvi turkuunkaa elätellä mitää toivei enää
- Kesken
Keskenkeskenkeskenkesken ja kesken
- Ballin
Joensuu 150 varasija. Eli ei sisään. No, huonomminkin olis voinu mennä ekalla yrittämällä. Ens vuonna uusiks.
Muita joita stressaa ajatus välivuodesta ilman opiskelupaikkaa? - huoh123123123123
Joo ei päästä sisään.
- braappp
Mistäköhän näkyy sitten miten pisteitä saanut? Joensuusta kyse.
- Kirjeestä
Eiks kirjeestä sitten näe? tai soittamalla
- Apuaaaaaaa
Millon veikkaatte Turkua? Oliskohan huomenna valmiit
- kyrkyrkyrsii
Kesken kesken kesken. -.-
Alkaa jo tympii tää jo. Oliskin laitettu tarkka päivä millon valinnat julkastaa mihinki koulutukseen niin ei tarvis hullun kytätä koko aikaa. Oujee sit vielä jos ei mihinkään edes pääse. :D - Epätietoinen97
Millä kirjaimella teidän sukunimet alkaa te jotka tiedätte jo joensuun varasijat? Ilmoitetaanko ne aakkosjärjestyksessä, koska mulla lukee yhä kesken.
- Juuuuht
Mulla alkaa H
- Kmtjdmwk
Ilmeisesti siis kaikilla turussa kesken, muutama saanut paikan Joensuuhun (joista ainakin yhdellä se ollut ykkösvalinta) ja lähes kaikilla Joensuuhun korkea varasija. Tässä tekee taas mieli alkaa elättää toivetta, että kun turun valinnat julkistetaan, muuttuu järjestykset vielä täysin. Toivo herää ja lopulta kaksi pettymystä putkeen.
- Eka_yritys
Mulla alkaa sukunimi kahdella A:lla ja sisään Joensuuhun (ainoa hakukohde) päästiin!!!
Korkeakoulujen yhteishaun tulokset valmistuvat 1.7.2016 mennessä. Kaikki tulokset näkyvät vasta 1.7. Tarkkaa kellon aikaa ei pysty sanomaan. Korkeakoulut ilmoittavat hakijoille valinnan tuloksesta.
Lisätietoja pääsykokeista korkeakoulujen hakijapalveluista
Opintopolun verkkotoimitus- justjoopajoo
trolli.
- indeedo
Niinpä, virkaihminen sentään osaisi kirjoittaa yhdyssanat oikein.
- hoikjhheu
Totta on, että kaikki tulokset on nähtävillä 1.7. Sitä ennenkin on tuloksia sitä mukaa, kun oppilaitokset julkaisevat ne. Mutta siis viimeistään 1.7. Opintopolku palvelu ei itsessään määrittele milloin ne näkyy.
- Toivoaonko
Joensuu varasija 548. Turku kesken. Oisko noin paljon perujii, epäilen.
- enkestäenäävenaa
En pääse sisälle, taas ilmoitus käyttökatkosta, aamulla oli kaikissa kesken.
- Perseeeeeeeeee
Sama juttu
- ainavaankesken
äsken pääsin läpi (käytettyäni ainakin 3 pankkitunnusta, huoh) ja kesken oli
- heheheheee
täällä menny varmaan koko pankkitunnuslista jo, koko aamun yrittäny ku herjannut käyttökatkosta. äsken pääsin läpi ja kesken! ja helsingin yliopisto.
- ikuinenodottajako
Kaikissa kohdissa kesken. Ääääh. Pakko lähteä jumpalle ehkä ihan hyvä et on muutaman tunnin pois koneelta.
- Malwina
Mulla on tullut jo maanantaina sähköposti Helsingin yliopistosta, että olen saanut opiskelupaikan ensimmäisestä hakukohteestani. En vain pääse vieläkään sisään Opintopolkuun tarkistamaan asiaa ja vahvistamaan paikkaani. Tämä on perseestä, jos eivät ala pikkuhiljaa korjaamaan tuota saatanan sivustoa.
- asfasfasfasfasfaf
Opetushallituksen FB:
"Oma Opintopolku-palvelu on suljettu tällä hetkellä korkeakoulujen yhteishaun viimeisten tulosten valmistelun ajaksi. Pahoittelemme tilannetta. Tulokset ovat nähtävissä palvelussa perjantaina 1.7." - Kieta
Oletteko saaneet opintopolulta sähköpostia? Jos olette niin mitä niissä on lukenut?
Itse sain viestiä joka alkaa: "Sinulle on myönnetty opiskelupaikka, onneksi olkoon." Sitten pyydetään katsomaan lisätietoja linkistä, mutta eihän sinne tosiaan pääse, kun kerta ei ennen huomista omaan opintopolkuun ole asiaa ollenkaan.
Täällä stressailen jos tämä onkin varasija tai jotain. Ei varasijasta kyllä sanota s-postissa mitään vaan suoraan että on myönnetty opiskelupaikka. En silti uskalla luottaa tähän ennen kun kuulen että s-postissa kyllä sanotaan erikseen jos kyseessä on varasija.- Hukbi
Mikä kaupunki?
- Trollaatko
Siis koska sait s.postia??
- Kieta
Hukbi kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Joensuu, Itä-Suomen yliopisto
- Uijji
Oliko joensuu sun ainoa tai ensimmäinen hakukohde?
- Kieta
Trollaatko kirjoitti:
Siis koska sait s.postia??
Sähköpostia tuli tuossa 28. päivä. Tähän s-postiin oli tosiaan listattu hakukohde johon hyväksyntä oli tullut, samoin kirjoitettiin että voipi katsoa lisätietoja ja ottaa opiskelupaikan vastaan oma opintopolusta. Oli sitten linkkiä sinne. Harmi kun ei tosiaan pääse itse varmistamaan sitä kun se pentele ei ole toiminnassa..
Automaattisesti lähetetty sähköposti. - Kieta
Uijji kirjoitti:
Oliko joensuu sun ainoa tai ensimmäinen hakukohde?
Ensimmäinen hakukohde kyllä. Hain yhteensä kahteen paikkaan. Molemmat englannin linjat siellä Itä-Suomessa ja se sähköposti ilmoitti hyväksynnästä sinne mun ensimmäiseen hakukohteeseen.
- Joensuunjoki
Kieta kirjoitti:
Ensimmäinen hakukohde kyllä. Hain yhteensä kahteen paikkaan. Molemmat englannin linjat siellä Itä-Suomessa ja se sähköposti ilmoitti hyväksynnästä sinne mun ensimmäiseen hakukohteeseen.
Haitko siis maistereihin englannin kieliseen? Vai mikä 1 hakukohteesi oli?
- Kieta
Joensuunjoki kirjoitti:
Haitko siis maistereihin englannin kieliseen? Vai mikä 1 hakukohteesi oli?
Jep, siis hakukohteina olivat:
1. Englannin kieli ja kääntäminen, humanististen tieteiden kandidaatti ja filosofian maisteri
2.Englannin kieli ja kulttuuri, humanististen tieteiden kandidaatti ja filosofian maisteri
- Jauuii
Moneltakohan viimeistään huomenna kaikkien alojen tulokset nähtävillä..?
- katsokaavaan
huomenna koko paska kaatuu kun kaikki rynnii kirjautumaan sisään
- Kieta
Sivuilla lukee vain että 1.7 tulokset, mutta eipä kyllä missään lue kellonaikaa. Veikkaan etteivät uskalla luvata mitään jos tuleekin ongelmia.
- ObiskelijaqsiHagewa
Kieta kirjoitti:
Sivuilla lukee vain että 1.7 tulokset, mutta eipä kyllä missään lue kellonaikaa. Veikkaan etteivät uskalla luvata mitään jos tuleekin ongelmia.
MISSÄ MEIDÄN TULOKSET OVAT!!?!!
- Eimennyvituiks
Opintopolku toimii taas ja turusta paikka (y)
- Jfkdmd
Miks mulla lukee vieläkin et kesken?!! Lukeeko kellää enää nii..
- JEeEeeeeeeee
OPISKELUPAIKKA MYÖNNETTY!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019