Muutamat autonromut ja mopot

kerrostaloasukas

Miksi joka yö pitää tarpeettomasti autojen ja mopojen aloittaa klo 22 jälkeen liikuntakeskuksen ja torin välillä järjetön renkaiden ulvottaminen.Luulisi virkavallankin tähän kotirauhan rikkomiseen jo puuttuvan. Paljon on ollut esimerkkejä siitä,kun joittenkin mitta täyttyy ja ottavat oikeuden omiin käsiinsä sekä on virkavallan tarkoitus?

13

528

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pleee

mee töihi äläkä valita

• Hohohhhoho

Turpa kii ja se bene suuhu

• Hommaaunipillerit

Olet varmasti itsekkin ollut nuori ja pelleillyt autojen ja mopojen kanssa

• piitulaine

Moottoriajoneuvojen sutimista varten on omat radat ei tarvii silloin muita ihmisiä häiritä ei sitä pitäisi olla vaikea täysjärkisten ymmärtää.

• masaviikkalasta

Jokanen on ollunna nuori mutta ei yhtä älykääpiö kuis nuo nykyset yö auto ja mopo runkut

• ahvenainen

Homoja nuo taitavat kaikki olla eivät ymmärrä mistään muusta.

• jalkapallokunkku

Teitin kannattaa laittaa partioimaan nakkilan viren taikka sitten nakkilan nastan porukat niin eiköhän rauhoitu hörhöjen touhuilu tietysti pientä korvausta vastaan.

• ENTINENNASTANPELAAJA

Viren ja nastan porukka on pelkkiä luusereita täynnä ei sanaakaan nakkilan nuorisolle uskalla sanoa

• ootteteluusereita

Eiköhä mee viren ja varsinki nastan porukalla luu kurkkuu jo pelkäs jutteluvaihees nakkila nuorien kanssa

• valkkuvaan

Tuu nyt sitte kentälle pelaa kattotaa miten pärjäät et silleen

• hooopoo

Nakilan ravimiehet ärrällä päivystää parast aikaa ne hoitaa kaikelaiset hommat

• eeeeeeeeeeeeeeeeeee

nii hoitaa sielä käy sellanen joka pellaa muitten rahoilla sen kirkkan seurasa usein pyörii maalikauppiaski kuulemma ollu joku raittinen

• Ähväköp

Älä ny vaan ainakaan viranomaiselle tai viranhaltijalle valita. Joudut vielä ite vaikeuksiin. Matala profiili vaan, korvatulpilla nukkumaan ja odottelet että joku loukkaa ittensä, joku hakataan tai tapahtuu jotain muuta rankkaa. Ei tollasista sovi edes ite ilmoittaa. Tää on ny tätä. Sano ny mitä tää on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1251
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      798
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      59
      771
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      742
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      26
      729
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      136
      705
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      45
      641
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      564
    Aihe