Dekkariseura ja Ruumiin kulttuuri

OlaviS

Olen innostunut dekkareista. Kannattaako liittyä Dekkariseuraan? Kirsi Hietasen Kirsin kirjanurkassa luki että "Ennen kaikkea jäsenmaksun maksamalla tukee Ruumiin kulttuuri -lehteä ja on mukana varmistamassa lehden elossa pysymistä".
Ollaanko lehteä lopettamassa? Kuuluuko täällä moni Dekkariseuraan?

8

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäsennenä

Kuulun, kannattaa liittyä.

• Kiitosjahei

Kuulun nyt kolmatta ja viimeistä vuotta Suomen dekkariseuraan.
      Tämä on tietysti vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, mutta minua vaivaa seurassa jonkinlainen syvällä vaikuttava vasemmistolainen maailmankatsomus, joka tuntuu vaikuttavan kaikkeen. Lisäksi artikkelit ja nettisivukirjoitukset ovat pitkäpiimäisiä. Niissä on vähän asiaa ja mitään älykkäitä avauksia ja keskusteluja ei synny.
      Talous painui viime vuonna 7700 euroa miinukselle. Valtion myöntämää lehtitukea on leikattu Ruumiin kulttuuri-lehdeltä 5000 euroa viimeisen neljän vuoden aikana. En tiedä, miten se vaikuttaa.
      Minä en ainakaan ole ensi vuonna varmistamassa Ruumiin kulttuuri-lehden ilmestymistä.

• Elonlaskuoppi

Dekkariseuran jäsenmaksu oli 35 euroa. Tuosta voi päätyä johtopäätökseen että 220 jäsentä on jättänyt maksun maksamatta. 7700 eur/35 eur = 220.

• antivassari

Valitettavasti aika monessa muussakin suomalaisessa kulttuuriyhdistyksessä ja -yhteisössä vaikuttaa syvälle juurtunut ja vain tietyt mielipiteet salliva vasemmistolainen maailmankatsomus.

Valtion myöntämää kulttuurilehtien tukea on leikattu käytännössä kaikilta muiltakin kulttuurilehdiltä. Ehkä niin on parasta, silloin vain elinvoimaiset ja yleisöä aidosti kiinnostavat tai sellaisiksi kehittyvät julkaisut säilyvät. Kun rahansa on ansaittava lehteä tekemällä ja myymällä apurahahakemusten täyttämisen sijasta, voisi olettaa laadun keskimäärin paranevan. Viime kädessä lukijat voittavat.

• dopåmiu

Vanhat stalinistit ovat kulttuurin syöpäsoluja.

• Dekcccare

Muistaakseni Dekkari seuraa on ennenkin sanottu vihervassareiden saastuttamaksi.

• Kierrättäjä

Minä lopetin Dekkariseuran ja kaikki muut jäsenyydet, jotka eivät enää kiinnosta. Rahaa säästyy melkein satanen vuodessa ja keräyspaperi vähenee.

• Etovaaa

Nyt loppuu johtolanka palkitun kirjan kääntäminen ruotsiksi kun käännöstuki on otettu pois. ne ei osallistu enää pohjoismaiseen dekkarikilpailuun. Hyvä! Ei tarvii enää suomalaisena hävetä!
      Ruumiin kulttuurin tilaus loppuu tähän vuoteen. Vastenmielisellä asenteella kirjoitettuja juttuja täynnä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe