Otsikossa tarpeellinen
PÄÄSIN JOENSUUHUN!!
9
1615
Vastaukset
- jännittäväääää
Onnea! Itsehän vielä jännitän Turkuun...
- toivottavastiriitti
Onnea T: Stadin tuloksia odottava
- Jippiiii
Mäkin pääsin Joensuuhun, joka oli mulla ainoa vaihtoehto. Jee!
- Odotuspalkitaan
Sama juttu täällä!!
- Tyttöööö94
Miäkin pääsin!
- Jännäävää
Olika teillä mimmoset pisteet?
- bööööö
Ei tiedä vielä pinnoja kun ei oo kirjettä tullut. Opintopolussa näkyy vaan hyväksytty.
- Epätiett
Siis pääseekö sinne nyt?? Vai tuliko säpo?
- bööböböti
No se reistaa vähän väliä, mutta maanantaina oli jo mulle tullut aamusta että hyväksytty. Otin paikan vastaan ja ilmottauduin. Opintopolku ruuhkautu ilmeisesti vasta tuon jälkeen. Kyllä sinne ainakin ite pääsen sisään nytkin kunhan koittaa vaikka heti aamusta, tai johonkin ruuhkattomaan aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740