Laittakaa tänne viestiä, kun saatte tulokset.
Turun tulokset
114
12055
Vastaukset
- eisisällä
Tuli mulle jo päivällä, kun Opintopolku alko taas toimimaan?
- Ollakkovaieikö
Totta vai tarua
- Taruajoo
Tarua
- Jpguil
Tarua
- sgi242k5
Totta, kyllä mulla ainakin näky sekä Turun että Joensuun tulokset? Turku hylätty, Joensuu hyväksytty. Pitääkö laittaa kuvia oikein?
- kylläkylläkyllä
sgi242k5 kirjoitti:
Totta, kyllä mulla ainakin näky sekä Turun että Joensuun tulokset? Turku hylätty, Joensuu hyväksytty. Pitääkö laittaa kuvia oikein?
Yes.
- Kflfl
Kuva tai ei uskota. Kumpi sulla oli ekana?
- hohooi24
Kflfl kirjoitti:
Kuva tai ei uskota. Kumpi sulla oli ekana?
No arvaa? Tietenkin Turku ekana.
- Tulisjo
Lukeeko kaikilla teillä vielä kesken?
- Keskenjokakerta
Mulla ainakin kesken. En kestä tätä odotusta enää...
- Blääähjk
Joo lukee kesken ja joensuussa varasija
- Möhuplngg
1) turku: kesken, 2) joensuu: kesken
- Sjld
Voiko turkuun vielä päästä, vaikka joensuussa varasija?
- Ensivuonnauudestaan
En usko. Valitan..
- Keklol
Sjld kirjoitti:
Voiko turkuun vielä päästä, vaikka joensuussa varasija?
Tietenkin pystyy, älä välitä trolleista
- Thetruth
Jos joensuuhun esim 200. varasija niin ei pienintäkään mahdollisuutta Turkuun. Eli ei mikään trolli. Turhaan kiusata itteään ja elätellä toiveita!
- Leögö
Varasija noin 20. Ja en ole ensikertalinen.
- realismiavainen
Leögö kirjoitti:
Varasija noin 20. Ja en ole ensikertalinen.
Häviävän pieni mahdollisuus, että Joensuun varasijapisteiltä päästäisiin sisään Turkuun. Korkeintaan voisi sijoitus Joensuussa nousta, kun kaikilla on Turku 1. vaihtoehto, ja jos riittävän moni edellä oleva pääsee sinne sisään.
- Huomennavarmaanselviää
Kesken ja kesken
- Lgöh
Uskotteko että olisi mahdollisuutta päästä Turkuun , kun oli joensuu kakkosena ja 78 varasija?
- Hlöööf
Tai oisko mahdollista päästä joensuuhun? Jos noi ketä on edellä varasijoilla pääsee turkuun.
- Ettäjoooop
Voihan joensuuhun olla korkeampi pisterajakin.
- Tsrklöids
En usko... Kaikki hakee ensisijaisena turkuun
- Jdkdl
Turkuun on enemmän paikkoja.
- saattaananananananaa
Hain turkuun sekä joensuuhun. Turku kesken ja joensuun kohdalla kesken? Miks jotkut muka jo saanu tuloksii mut mäe
- Vittusaatanatulisjo
Sama
- Eeeiijaksa
Luulis et turku tulee huomenna
- ekaakertaaaaa
Miten ne tulokset näkyy siel opintopolus? Mul lukee viel kesken, mut entä sitten ku siin on hyväksytty tai hylätty? Näkyyks pisteet yms
- Odotellllaaan
Ei näy pisteitä. Jos pääset ekaan vaihtoehtoon lukee hyväksytty ja muissa peruuntunut, hyväksytty ylempään hakutoiveeseen. Muuten en tiedä miten näkyy, jos ei ekaan pääse. Varmaan sit varasija.
- blaaahhhh
Luulisi tulevan päivää kahta ennen...
- Neveragain123
Joensuu varasija 107. tuli tänään oikeasti opintopolkuun. Turussa lukee kesken, mutta siis kaikella logiikalla en voi uskoa et Turkuun ois mitää mahiksia.
- Htsehkoo
Edelleen kesken
- Jordialba123
Onko kenellekään tullut hyväksyttyä Joensuuhun, jos Joensuu ollut kakkosena?
- enjaksavenaaenää
Turku kesken, Joensuu oli 2. valinta ja siinä varasija 7 eli tuskin pääsen Turkuun mut J. ihan mahdollinen.
- Okju
Viime vuonna mun Joensuun varasija nousi 3 sijaa. Tosin en tiedä vaikuttaako nyt Turun kesken oleva valintatilanne Joensuun varasijoihin
- Muistankooikein
Okju kirjoitti:
Viime vuonna mun Joensuun varasija nousi 3 sijaa. Tosin en tiedä vaikuttaako nyt Turun kesken oleva valintatilanne Joensuun varasijoihin
Viime vuonna 3 taisu luopua joensuun paikasta
- juupajoki2
Turku edelleen kesken.
- Jännitystiivistyy
Vittuuu
- Cjl
Yhä kesken ja kesken. Vois olettaa, että kun jotkut joensuuhun kakkosena hakeneet on saaneet jo varasijat, ne, joilla lukee molemmissa kesken on päässy joko turkuun tai joensuuhun tai eivät ole päässeet edes joensuun varasijoille. Eihän kellään lue joensuun kohdalla hylätty, jos on hakenut turkuun ja joensuuhun..?
- Jeppssss
Noin mäkin sen ajattelisin.
- Hholff
Te 1) turkuun ja 2) joensuuhun hakijat, joilla joensuussa varasija tai kesken, millä kirjaimella teidän sukunimet alkaa? Mulla kesken ja V
- Xxxx123
Mulla L ja kesken..
- Aaabbbkk
onko kenelläkään joensuun kohdalla hyväksytty/hylätty, jos on hakenut ykkösenä turkuun?
- Meneehermot
Kukaan saanut Turusta tietoa?
- mikäauttas
kesken on kaikki.... ei auta edes sadas opintopolun päivitys!!!
- onkosittenkintoivoa
Jos Turun tulosten on täytynyt olla valmiina jo ennen Joensuun tulosten julkistamista, mikä niiden julkaisemisessa kestää?? Vai onko sittenkin Joensuussa varasijoille päässeillä mahdollisuuksia päästä vielä joko Turkuun tai Joensuuhun, jos paikat muuttuvatkin vielä täysin Turun tulosten myötä? Ainakin itse ymmärsin, että minulla ei pitäisi olla mahdollisuuksia enää kumpaankaan koska kakkoshakuni eli Joensuu näkyy varasijalla, mutta onko asia sittenkään näin? Piinaavaa odottelua, eikä kukaan tunnu tietävän näistä varasija jutuista mitään. Tuntuu vaan hölmöltä, jos Turun tulokset ovat olleet tiedossa jo eilen ja tänään eivätkä ne silti näy vieläkään Opintopolussa
- Mintekäniin
Miksi Turun tulosten olisi pitänyt olla valmiina ennen Joensuun tuloksia...?
- onkosittenkintoivoa
Mintekäniin kirjoitti:
Miksi Turun tulosten olisi pitänyt olla valmiina ennen Joensuun tuloksia...?
Koska olen ymmärtänyt että alempien hakukohteiden tulokset eivät voi näkyä ennen kuin korkeammalla olevan hakukohteen tulos on selvä. Eli voiko tulokseni muuttua vielä täysin ja voinko päästäkin 1. kohteeseeni eli Turkuun vaikka näyn olevan varasijalla Joensuuhun..?
- Glsäspfn
onkosittenkintoivoa kirjoitti:
Koska olen ymmärtänyt että alempien hakukohteiden tulokset eivät voi näkyä ennen kuin korkeammalla olevan hakukohteen tulos on selvä. Eli voiko tulokseni muuttua vielä täysin ja voinko päästäkin 1. kohteeseeni eli Turkuun vaikka näyn olevan varasijalla Joensuuhun..?
Ainakin viime vuonna ihmisillä luki alemman hakukohteen valinnoissa "hyväksytty korkeamman valinnan hakukohteeseen" tms jo ennenkuin tulos tuohon korkeampaan varsinaisesti tuli. En tiedä onko sama tänä vuonna, viime vuonna näin
- zfdhff
Jos Turkuun on hakenut samaa porukkaa kuin Joensuuhun, on oletettavaa, että Joensuusta vapautuu paikkoja kun Turun tulokset on saatu syötettyä. Näin ollen on täysin mahdollista, että Joensuuhun pääsee vielä varasijalta. Varasija näkyy ennen kuin ylemmän hakutoiveen tulokset valmistuvat mutta myönnetty opiskelupaikka ei. Tästä johtuu myös se tilanne, joka on tälläkin palstalla tullut esiin - varasija muuttuu takaisin "kesken"-tilaan, joka tosiasiassa tarkoittaa sitä, että on tullut hyväksytyksi varasijalta. :)
(Ja muistakaa, että ne ei tässä vaiheessa ole varsinaisesti varasijoja, jotka liikkuvat vain peruutuksen yhteydessä - ne liikkuu ihan koko ajan, ja etenkin aloille joille on paljon aloituspaikkoja ja useampia toimipisteitä kuten esim. juuri oikis on täysin mahdollista tässä vaiheessa vielä päästä sisään myös kauemmilta varasijoilta.) - Hmmmhmm
Onko tää oikeesti totta? Eli esim jos nyt joensuuhun varasija 50 niin vois vielä päästä?
- ViimeVuodenHakija
Ei pääse, viime vuonna oli sama juttu, turun tulokset tuli myöhemmin, mutta joensuun varasijat ei liikkunu mihinkään. Turun tulokset siis on jo tiedossa, mutta siellä ei ole vielä vaan jaksettu niitä järjestelmään syöttää.
- Kdldl
ViimeVuodenHakija kirjoitti:
Ei pääse, viime vuonna oli sama juttu, turun tulokset tuli myöhemmin, mutta joensuun varasijat ei liikkunu mihinkään. Turun tulokset siis on jo tiedossa, mutta siellä ei ole vielä vaan jaksettu niitä järjestelmään syöttää.
Tuleeko sinne sitten omat varasijat
- chillatkaa
Kaikki on auki, olit millä sijalla tahansa. Etusijat vaikuttavat, samoin ei tiedetä miten järjestelmä huomioi hakijat jotka pääsivät jo sisään, mutta odottavat turun tuloksia. Trollit kannattaa jättää omaan arvoonsa, mitään ei ole päätetty ennen kuin turku julkistaa.
- plaa
selvästikään mikään ei ole vielä varmaa. Aamulla olin itse vielä joensuuhun varasijalla 69, nyt illalla varasijalla 50. tuskinpa silti turkuun tulisi sisäänpääsyä ..
- Welcometoconair
Pääsin Turkuun!!! Tulos tuli juuri äsken
- Welcometoconair2
Jeeeee Turkuun!!
- Blaaaaaaaah
Siis oikeastiko saitte jo Turkuun tulokset? Mulla lukee kesken, mutta sukunimi onkin aakkosten loppupäässä...
- Hohhoijaaatulisjo
Mullakin lukee edelleen kesken ja nimi alkaa A:lla
- Hhkhkk
Yhä kesken
- Welcometokortisto
Jäin terminaaliin. Onnea lennolle vapauteen.
- Jiihuuu
Olin tänään päivällä joensuuhun varasijalla6. Nyt illalla tuli ilmoitus et pääsin joensuuhun!!!!
- Iihjk
Millainen ilmoitus? Opintopolussako?
- hellooo
Oliko sulla Joensuu ykköshakukohteena?
- joensuuhun
Iihjk kirjoitti:
Millainen ilmoitus? Opintopolussako?
tuli sähköpostiin viesti opintopolusta. Ja sitten opintopolun tila oli muuttunut lopulliseksi eli joensuu hyväksytty ja turku peruuntunut, koska joensuuhun hain ensisijaisesti
- Apuuuuva
Siis tarkottaako toi et Joensuuhun olis korkeempi pisteraja? Jos kerta Turkuun oisit eka päässy?
- ssssssssssssssos
Häh, miten niin? Tyypin ykkösvaihtoehto oli Joensuu, pääsi sinne, joten alemmat vaihtoehdot automaattisesti peruuntuivat.
Noilla älynlahjoilla en paljoa elättelisi toiveita oikiksesta.
- Eikadutakai
Oliskohan pitänyt laittaa Joensuukin vaihtoehdoksi... Se on kyllä tosi kaukana kaikesta.
- Jeeeeeeesss
Turun tuloksia ei vielä itselle näy, joensuu oli ykkösvaihtoehto joka tapauksessa ja sinne mentiin sisälle. Lykkyä Turun hakijoille
- Toimisedesjoskus
Käyttökatko taas
- Ääääääö
Kesken edelleen
- Idontknooow
Tuleeko turkuu omat varasijat vai muuttuuko joensuun varasijat sitten kun turun tulokset julkaistaan?
- öasdöasmdöas
Pääsin sisään Jns viime keväänä. Joensuun tulokset eivät muuttuneet, kun sain tietää Turun tulokset, mikäli muistan oikein.
- Oophhio
Ootko ollut tyytyväinen joensuuhun?
- öasdöasmdöas
Kyllä! kiitosta ansaitsee ainakin aktiivinen ainejärjestö :) kaupunkina Jns on ihan ok
- TurhAutunut111
Onko joku saanu tänään ladattua ittensä tonne sivuille?
- 9822
No eiköhän siinä menny viimenenkin toivo että tulis ennen perjantainta ellei kirjeet sit tuu huomenna ja ne julkasee pisterajat omilla sivuilla.
- teyeterthy
Mä pääsin tonne tänään jossain kohtaa aamupäivällä ja kesken oli.
- sekamelska
Pääsin opintopolkuun sisään tänään n. 12 aikaan ja tilanne oli Turun oikiksen osalta kesken. Osassa alemmilla hakukohteillani näkyi varasija, osassa luki et kesken. Oon hakenu sekä maisterihaussa että kandi maisterihaussa, yhteen maisteripaikkaan olin varasijalla 11. (4. hakutoive) ja viimeiseen hakutoiveeseeni (6.) olin varasijalla 112. :DD En tiä tarkottaako toi nyt sit etten oo päässy minnekkään kun osassa näky varasija ja osassa et kesken. Raivostuttavaa kun ne tulee tollai pikkuhiljaa sinne, tulis vaan kaikki kerralla ja tiettynä päivänä ettei tarvis stressata tämmöstä ja rampata siellä niin että koko sivusto kaatuu.
Viime vuonna viikkoa ennen "virallista tulospäivää" mun varasijat oli ihan eri luokkaa kuin sinä virallisenä tulospäivänä, oisko se viime vuonna nyt ollut 3.7. Kun niitä tuloksia alko sinne jo tulla hyvissä ajoin. Aluks olin kolmeen paikkaan varasijalla 1. Sitte 3.7 mun varasijat tippui yhtäkkiä n. 200 pykälää. :D jostain syystä siellä näkyi aiemmin mulla yhteispistekiintiön varasijat (kysyin asiaa hakupalvelusta), vaikka sellasia ei oo edes käytössä niissä hakukohteissa joihin hain. Olin aika raivoissani kun elättelivät turhaa toivoa ja kämmäilivät niin. Käsittääkseni tuo oli aika yleistä viime vuonna.
Et en kyllä tosiaan luottais tohon opintopolkuun tai varasijoihin tippaakaan kuin vasta 1.7.
- justnäinopetushallitus
No voi hemmetti. Kiva kun ne joilla on jo tulokset vie nyt kaikki kämpät. Ne joilla on vielä valinta kesken niin joutuu tosi eriarvoiseen asemaan kun yksityiseltä kaikki kohtuuhintaiset kämpät on mennyt ja tys:in asunnot ei riitä.
- taidollajatuurilla
Kämpän hankinta on pikku murhe, jos unelmien opiskelupaikka napsahtaa. Onni täällä vaihtelee.
- Tulevaoikislainen
Ostin jo valmiiksi kämpän Aura-joen rannalta. Lyhyt matka yliopistolle. Varma huhu kertoisi, että tulokset tulevat vasta 1.7.
- Hämeenkadununelma
Kuulin huhua että ainakin hämeenkadulla lähellä yliopistoa vielä tilaa..
- Myyrä_jpconair
Täällä olis yks myyrä joka etsii vakituista koloa. Olisiko hämeenkadulla vielä tilaa? Paikka tuli oikiksesta ja vuokrat ovat kalliita.
- Jfvjgjgjvhh
No mun on ainakin turha enää elätellä toiveita kun maanantaina olin Joensuuhun (ainut minne hain) varasijalla 200 :D
Paljonkohan JNS mahtoi hakea?- Kylläsinnemonihalajaa
Tais olla jotain reilun tonnin luokkaa. En sitten tiedä oliko tuossa vaan ykkösvaihtoehdoksi Joensuun laittaneet vai kaikki.
- Tulevajuristi94
Pääsin joensuuhun :) joka oli ykkosvaihtoehtoni turku oli kakkosena
- asfdsafafasff
Siis tuleeko Opintopolusta sähköpostiviestit läpi, vaikka itse palvelun väitetään olevan nyt tukossa?
- maiskista
Kyllä sinne opintopolkuun pienellä tuurilla pääsee. Sivusto on vaan ruuhkautunut ja päästää läpi satunnaisesti joitain yksittäisiä pyyntöjä. Mulle ei oo ainakaan vielä sähköpostia tullut muusta kun että yliopistoon ilmottautuminen vastaanotettu. Kirjeittenkin pitäis kyllä tulla tänään, ainakin viime vuonna useammalle tutulle tuli ennen kuunvaihdetta.
- paskapuhetta
Ei sinne pääse kukaan sisään. Ei siellä pääse edes kirjautumisvaiheeseen kun tulee viesti "Oma Opintopolku-palvelu on suljettu tällä hetkellä korkeakoulujen yhteishaun viimeisten tulosten valmistelun ajaksi. Pahoittelemme tilannetta. Tulokset ovat nähtävissä palvelussa perjantaina 1.7."
Joten mua kiinnostais tietää, että mistä muka tiedätte tulokset? - maiskista
Itse pääsin sinne jo maanantaina ja tulokset näkyi jo, Joensuu ekana ja hyväksytty. Ilmeisesti opintopolku ruuhkautui vasta myöhemmin. Otin paikan vastaan ja ilmoittauduin. Tämän jälkeen [email protected] ilmoitti sähköpostiin, että olemme vastaanottaneet vastauksesi, otan opiskelupaikan vastaan sitovasti jne. Ei mulla ole mitään intressiä ketään täällä huijata.
- turkkuuu
Tarkoitinkin Turkua, en oo ite hakenu Joensuuhun. :D Pääsin vielä tiistaina ja ke aamulla sisään ja Turku oli kesken
- epätietoinenmm
onko kukaan saanu tänään vielä turusta/joensuusta kirjettä kotiin??
- Fhyxx
Ei tullut
- Piinaavaloppuodottelu
Ei hitto mitä piinaa. Tuleekohan tulokset 00.00 tänä yönä vai vasta päivällä opintopolkuun..?
- Eihittojaksaoottaa
Onko joillakin jotka haki ykkösenä turkuun ja kakkosena joensuuhun ollut viimeksi katsoessa tila molemmissa kesken? Vai onko kaikilla noin hakeneilla joku varasija?
- Fjjbk
Molemmat kesken, hain 1) turku 2) joensuu. Tilanne ilmeisesti se, että osalla varasija Joensuuhun ja osalla molemmat kesken
- Hittotuloksetkehiin
1. Turku 2. Joensuu. Viimeksi kun pääsin opintopolkuun molemmat oli kesken...
- Kroohpyyyuuuh
9. Vararija hammasteknikkoon...onko mitään mahiksia?
- Hienoaloitusaamulle
Nyt on sekä joensuuhuun että turkuin varasija ja yllä lukee opiskelijavalinta kesken. Eikai noi enää muutu eli en päässyt?
- Nyyyyyyyyyyyyyyyyh
Varasijalle jäin turkuun :(
- Pisteitäkehiin
Voiko joku omia piateitään soitava kysyä samalla mihin aikaan pistelista tulee yliopistolle??:)
- Happyyy
Sisällä ollaan!:)
- Specter
Turun tiedekunnassa ollaan sisällä!
- EnOlisUskonu
Hyväksytty Turkuun!!! JIHUU!!
- Oikkari96
TURKUUUUUUUN JEE tätä onnen määrää
- Pyääh
15. varasija
- OikisMuide
Unelmista totta! Pääsin turkuun sisään! Aivan mahtava tunne tätä on sanoin mahdotonta kuvailla. Onnea kaikille jotka pääsivät ja oikiksen huikeissa bileissä nähdään! Siunausta niille jotka jäivät tällä kertaa rannalle sorry siitä!
- Turkuuuun
Turkuun päässeet millaisia pisteitä saitte? :)
- sisälläollaan
jaa a. mistähän ne näkis.
- Voiteitäuusavuttomia
Soitat yliopistolle hakupalveluun. Tältä päivältä taitaa olla myöhäistä.
- TILIPAEVAE
Joensuuhun päässeet - turha odotella fuksikirjeitä ennen elokuuta. Lisätietoja opiskelun aloittamisesta lähipäivinä Judican nettisivuilla sekä UEF:in oikeustieteellisen tiedekunnan sivuilla.
- Heininä
Voisiko joku luetella kaikki V:llä alkaneet päässeet? Sukunimi siis
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764