Ollaanko nyt sovuissa

joojoojojoojo

Mielestäni ollaan :) ei pahoja ajatuksia enää jooko? :)

12

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumppanuus

Joo ollaan jos olet hän jonka kanssa kerran halattiin.

• joojoojojoojo

Kerran? Aika montakin kertaa halailtiin hänen kanssa.

• Neverforgive

Anteeksi vaan, mutta sisälleni padottu viha muistuttaa väkivaltaisuudessaan neutronitähden syntyä.

• Mitäonsattunut

Miksi olet noin vihainen...?

• Meitäonmoneksitosion

Halattiin ja enemmänkin. Näin on.

• polkumme.erosivat.helmik

Ollaan sovuissa. Ei pahoja tai surullisia ajatuksia enää, jooko? Halattiin kolmesti, kerran huoltiksella tuli melkein halaus mut ei sitten ihan ;). Kyllä sä mies tiedät että tykkään susta, vaikkei mitään tullut.

• Jazzkaboi1111

olenko minä sinut itsesi kanssa vittu saatana.. Olen kyllä mastuboinut? Tai mitä se tarkoittaakaan? Eikö se ole niikuin maksaa bussi kortti metrossa? Älkää puhuko mulle. OOn transvsti

• Ollaan

Sovussa just sen verran ettei olla enään missään tekemisissä , OK?
      Hyvä , hyvästi.

• Hyvästijättökesken

Näin mäkin ajattelen hänestä. En halua nähdä, olen myös onnistunut oikein hyvin välttelemään. Vielä harmikseni olen kiinni hänessä, vaikka taannoin sattui ja lujaa.

• naunenjokakävi

Olkaa ihmiset sovussa, niin monen kanssa kuin on mahdollista. Jos joku ei halua olla sitä sinun kanssa, niin anna hänen olla, pääasia että itseltäsi löytyy sydäntä. Elämä on helpompaa jos ajattelee lähtökohtaisesti hyvää muista ihmisistä, mutta ei pety jos ei näin käykään, koska toinenkin mahdollisuus on vain olemassa. Kulje tyynenä omaa polkuasi ja ole avoin toisten suhteen.

Mä heräsin, koska oli nälkä. En jaksanut illalla syödä, koska olin niin väsynyt. Nyt mä meen laittamaan jotakin syötävää ja sitten nukkumaan.

• Sovuissako

Kun mitään ei ole jäljellä, mutta jos kaikki ollut on sinusta / hänestä sopua niin mitä väliä. Emmehän ole edes puheväleissä kun minulle ei voi puhua. Vielä ihmetys sisällä kaikesta, kysymys miksi kestää vielä jonkin aikaa.

• Eikösnesovut

Ole siinä teidän tapauksessanne 50 - 50 eli puolet sinusta kiinni. Ja vain sinä itse tiedät oletko ollut sopuun taipuvainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      185
      2402
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2100
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      2073
    4. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      76
      1791
    5. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1720
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      197
      1580
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1291
    8. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1229
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1174
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1143
    Aihe