Ollaanko nyt sovuissa

joojoojojoojo

Mielestäni ollaan :) ei pahoja ajatuksia enää jooko? :)

12

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumppanuus

      Joo ollaan jos olet hän jonka kanssa kerran halattiin.

      • joojoojojoojo

        Kerran? Aika montakin kertaa halailtiin hänen kanssa.


    • Neverforgive

      Anteeksi vaan, mutta sisälleni padottu viha muistuttaa väkivaltaisuudessaan neutronitähden syntyä.

      • Mitäonsattunut

        Miksi olet noin vihainen...?


    • Meitäonmoneksitosion

      Halattiin ja enemmänkin. Näin on.

    • polkumme.erosivat.helmik

      Ollaan sovuissa. Ei pahoja tai surullisia ajatuksia enää, jooko? Halattiin kolmesti, kerran huoltiksella tuli melkein halaus mut ei sitten ihan ;). Kyllä sä mies tiedät että tykkään susta, vaikkei mitään tullut.

    • Jazzkaboi1111

      olenko minä sinut itsesi kanssa vittu saatana.. Olen kyllä mastuboinut? Tai mitä se tarkoittaakaan? Eikö se ole niikuin maksaa bussi kortti metrossa? Älkää puhuko mulle. OOn transvsti

    • Ollaan

      Sovussa just sen verran ettei olla enään missään tekemisissä , OK?
      Hyvä , hyvästi.

      • Hyvästijättökesken

        Näin mäkin ajattelen hänestä. En halua nähdä, olen myös onnistunut oikein hyvin välttelemään. Vielä harmikseni olen kiinni hänessä, vaikka taannoin sattui ja lujaa.


    • naunenjokakävi

      Olkaa ihmiset sovussa, niin monen kanssa kuin on mahdollista. Jos joku ei halua olla sitä sinun kanssa, niin anna hänen olla, pääasia että itseltäsi löytyy sydäntä. Elämä on helpompaa jos ajattelee lähtökohtaisesti hyvää muista ihmisistä, mutta ei pety jos ei näin käykään, koska toinenkin mahdollisuus on vain olemassa. Kulje tyynenä omaa polkuasi ja ole avoin toisten suhteen.

      Mä heräsin, koska oli nälkä. En jaksanut illalla syödä, koska olin niin väsynyt. Nyt mä meen laittamaan jotakin syötävää ja sitten nukkumaan.

    • Sovuissako

      Kun mitään ei ole jäljellä, mutta jos kaikki ollut on sinusta / hänestä sopua niin mitä väliä. Emmehän ole edes puheväleissä kun minulle ei voi puhua. Vielä ihmetys sisällä kaikesta, kysymys miksi kestää vielä jonkin aikaa.

    • Eikösnesovut

      Ole siinä teidän tapauksessanne 50 - 50 eli puolet sinusta kiinni. Ja vain sinä itse tiedät oletko ollut sopuun taipuvainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe