Mielestäni ollaan :) ei pahoja ajatuksia enää jooko? :)
Ollaanko nyt sovuissa
12
303
Vastaukset
- kumppanuus
Joo ollaan jos olet hän jonka kanssa kerran halattiin.
- joojoojojoojo
Kerran? Aika montakin kertaa halailtiin hänen kanssa.
- Neverforgive
Anteeksi vaan, mutta sisälleni padottu viha muistuttaa väkivaltaisuudessaan neutronitähden syntyä.
- Mitäonsattunut
Miksi olet noin vihainen...?
- Meitäonmoneksitosion
Halattiin ja enemmänkin. Näin on.
- polkumme.erosivat.helmik
Ollaan sovuissa. Ei pahoja tai surullisia ajatuksia enää, jooko? Halattiin kolmesti, kerran huoltiksella tuli melkein halaus mut ei sitten ihan ;). Kyllä sä mies tiedät että tykkään susta, vaikkei mitään tullut.
- Jazzkaboi1111
olenko minä sinut itsesi kanssa vittu saatana.. Olen kyllä mastuboinut? Tai mitä se tarkoittaakaan? Eikö se ole niikuin maksaa bussi kortti metrossa? Älkää puhuko mulle. OOn transvsti
- Ollaan
Sovussa just sen verran ettei olla enään missään tekemisissä , OK?
Hyvä , hyvästi.- Hyvästijättökesken
Näin mäkin ajattelen hänestä. En halua nähdä, olen myös onnistunut oikein hyvin välttelemään. Vielä harmikseni olen kiinni hänessä, vaikka taannoin sattui ja lujaa.
- naunenjokakävi
Olkaa ihmiset sovussa, niin monen kanssa kuin on mahdollista. Jos joku ei halua olla sitä sinun kanssa, niin anna hänen olla, pääasia että itseltäsi löytyy sydäntä. Elämä on helpompaa jos ajattelee lähtökohtaisesti hyvää muista ihmisistä, mutta ei pety jos ei näin käykään, koska toinenkin mahdollisuus on vain olemassa. Kulje tyynenä omaa polkuasi ja ole avoin toisten suhteen.
Mä heräsin, koska oli nälkä. En jaksanut illalla syödä, koska olin niin väsynyt. Nyt mä meen laittamaan jotakin syötävää ja sitten nukkumaan. - Sovuissako
Kun mitään ei ole jäljellä, mutta jos kaikki ollut on sinusta / hänestä sopua niin mitä väliä. Emmehän ole edes puheväleissä kun minulle ei voi puhua. Vielä ihmetys sisällä kaikesta, kysymys miksi kestää vielä jonkin aikaa.
- Eikösnesovut
Ole siinä teidän tapauksessanne 50 - 50 eli puolet sinusta kiinni. Ja vain sinä itse tiedät oletko ollut sopuun taipuvainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1852402
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722100Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442073Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia761791- 1281720
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971580Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771291Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821229Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321174- 711143