Karvia hyvä paikka asua

IhanOkeiOlla

On se kumma juttu ku Karvias on toisten mielestä kaikki ns.paskaa. Pitäskähän silloin kattoo peiliin ja miettiä mitä sieltä näkyy. Tää on ihan hyvä asua ainakin omasta mielestä aitona KARVIALAISENA. Ja jos siltä tuntuu ettei halua aina pääsee pois "parempiin" paikkoihin.

25

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimmi

Totta virkkaat. Oon tyytyväinen elämääni täällä.

• pommi-muslimi

Eihän siellä asu matuja ? somaleita ? kysyy mies muualta.

• sorryvaan

Eihän sitä paremmasta tiedäkään, jos saman lantakasan päällä on koko elämänsä tallannut...

• IhanOkeiOlla

Siinähän se vitsi piileeki ku tietää mitä muualla on asua,ns.isos maailmas.

• tähtijakoivu
        IhanOkeiOlla kirjoitti:

Siinähän se vitsi piileeki ku tietää mitä muualla on asua,ns.isos maailmas.

Miten sitä voi tietää minkälaista muualla on asua, jos elämänsä on asunut Karviassa ja pisin "ulkomaan"-matka on Kankaanpäähän toripäivänä?

• IhanOkeiOlla

Jaa sulla voi niin ollakki. Huono homma jos et oo K.päätä pidemmällä päässy viä käymään. Toivottavasti pääset edes Poriin asti.

• tähtijakoivu
        IhanOkeiOlla kirjoitti:

Jaa sulla voi niin ollakki. Huono homma jos et oo K.päätä pidemmällä päässy viä käymään. Toivottavasti pääset edes Poriin asti.

Hieno homma, jos itse olet elämässäsi päässyt Poriin asti. Tiedoksesi vain, että olen jo aikoja sitten muuttanut Karviasta pois ja elän perheeni kanssa onnellisena siellä missä oikea koti on. Onneksi ei enään tarvitse palata Karviaan, ei edes lomilla.

• syrjää

Koko ajan kiinteitöjen arvo laskee karvialla.että vähä niko auton osto.

• niiiinon

Mutta kyllä niitä kiinteistöjä osataan verottaa kiinteistöverolla! Ei tahdo oikein ymmärtää mistä näitä summia temmotaan veropapereihin.

• Jeesuskristussuperstar

Karvian kiinteistöverot on lain asettamalla alarajalla, eli niin pienet kuin mahdollista.

• jerrycottonX
        Jeesuskristussuperstar kirjoitti:

Karvian kiinteistöverot on lain asettamalla alarajalla, eli niin pienet kuin mahdollista.

Olkoot alarajalla, mutta omistamisen riemusta maksetaan, ei yhtään mistään muusta.
        Toivottavasti ne pihapiiriin tehdyt makuuaitat, savusaunat ym. ns sähköistetyt varastot sekä metsään kyhätyt kesämökit laitetaan verolle...tasapuolisuuden nimissä.

• Jänismäki

Karvia on ihan niin hyvä paikka, jollaiseksi asukkaat sen muodostavat. Suurimmat valittajat ja mökkääjät eivät kykene tekemään asioiden hyväksi mitään. Heidän elämän täyttymys on halpa olut jossain kuppilassa. Heillä vuoden tapahtuma on päästä mukaan takapenkille, kun joku tuttu käy Porissa.

• kaljaakiljua

Tuo vuoden tapahtuma on väärin, nykyään se ei ole enään takapenkkipaikka Porinreissulla vaan Karvia päivien olutteltta, jossa isät ja pojat ryyppäävät keskenään.

• niinsekylläon

Karvialaiset ovat jälkeenjääneitä.

• shiiiiii

Ja naineet aina naapurista...

• haistakaa

Haistakaa kaikki karvialaiset vittu!

• asenteestakiinni

Karviassa on edelleen hyvät palvelut, hultoasemat, kaupat, liikunta, myös harvinaisen hieno luonto ympärillään.Paljon muuta hyvää, asia on hyvin paljon omasta asenteesta kiinni, kuinka tähän mailman menoon suhtautuu. Muuten on tietenkin hyvä vaihteeksi lähteä kokeilemaan muualla asumista, jospa se taivas siitä aukeaisi, olis sitten vähän mihin verrata.

• vaikkaparkannooooooooon

Muuttakaa ny hei pois siätä.karmee kylä .ja sisä siittonen.

• HastalaVuu

No sinne parkanoooooooooooooooooooooon ny EI ainakaa.

• mamuonnamukarviannaiset

Maahan muuttajia karviaan.ettei tartte suvusta naira..tummia poikia karvia naisille.

• tummahipiä

Eihän täällä ole edes naisia...vanhoja eläke-ikäisiä mummoja kylä täynnä, tuskimpa ne enään lisääntyvät kun voikaan ei sula enään suussa.
        Thaikkunaisia karvian miehille!!

• niinsiinäkäy

Parissa vuodessa Karvian asukasluku laskee alle tuhanteen.

• vitunidiootit

Tän koko saatanan Karvian palstan vois poistaa!

• Äläkää_ain_valittako

Oon Karvias syntyny, vaikkenkaan siellä kauaakaan asunu (pari vuotta ). Kyläilen nykyään säännöllisesti ja entisaikaan vietin kaikki kesätkin siellä. Kun nyt ikääkin jo alkaa olla kertynyt ehtoon puolelle, niin osa porukasta varmaan ymmärtää, kun sanon, että eläkeiässä haluaisin muuttaa sinne takaisin. No, se nyt ei paljon nuoria innosta, että käpyjen määrä lisääntyisi, mutta tarkoitus onkin kertoa, mikä aikaa myöten alkaa olla tärkiää. Lähes 55 vuotta muualla asuneena on tullut nähtyä ulkomaat ja pääkaupunkiseutu. Aikansa kutakin...

• sydän.kotona

Tervetuloa!
        Yleensä aika kultaa muistot. Minulla on päin vastoin. Olen asunut Karviassa naimakauppojen myötä kolmisenkymmentä vuotta ja sydämessä on kaipaus aina sinne missä olen lapsuuteni ja nuoruuteni viettänyt. Suomea on tullut täälläkin nähtyä mutta koti on siellä missä sydän ja juuret on. Eli minun tapauksessani muualla.
        Mutta ehkä vielä joskus, sitten eläkepäivinä ympyrä sulkeutuu ja muutan takaisin kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1839
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1703
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1379
    5. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      957
    6. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      957
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      937
    8. 66
      914
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      901
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      52
      888
    Aihe