onko ihan noloo

tyttö14v

Onks iha noloo jos meen 8luokalle enkä meikkaa ja mulla on koulussa aina mustat legginssit ja tumman sininen huppari (huppu päässä)

28

561

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jhgdthkl44

      No eipä ton nyt pitäis hirveesti muita haitata...

      • tyttö14v

        No nii mut ootko nykyään nähny ketää jollei oo farkkui


      • Abu312
        tyttö14v kirjoitti:

        No nii mut ootko nykyään nähny ketää jollei oo farkkui

        Patu


      • Mil paikkakunnalla/kaupungissa asut mä tunnen kans yhen jota evvk mitä se pukee


      • tyttö14v

        Pääkaupunkiseudulla


      • omatyylionparastyyli

        Täähän on ihan päivänselvä juttu, jos on kaunis ilman meikkiä niin kyllä kannattaa ottaa siitä kaikki irti, meikkiä on niin vittumaista laittaa, pitää ja poistaa. Ja parempi vaan jos pukeudut persoonasi mukaan, esim paljastavat vaatteet kertoo kantajastaan just sen verran mitä muitten tarvii tietää.


    • sdvfsdf

      Ei legginssit vaan legginit tai leggins. Tuplamonikot ovat turhia. Ethän myöskään sano autots, perunats, polkupyräts, lastenistumets, kellots. Legginit on suomeksi joustokalsarit

      • tyttö14v

        Nauroin tälle


      • dgdfg

        Legginit ja leninki sopis hyvin yhteen. Eivät varmasti purista eiväkkä hoista.


    • Gjlcunn

      Sä saat olla justiin sellainen ku ite haluut eikä muilla sais olla mitää sitä vastaa. Mutta jos sua häiritsee se ni voithan sä kokeilla vähän erilaisia vaatteita.

    • Ota huppu pois ja laita farkut

      • alottaja

        Niinku minkä laiset farkut pitäs ostaa ku en oo koskaan aikasemmin pitäny farkkui


      • alottaja kirjoitti:

        Niinku minkä laiset farkut pitäs ostaa ku en oo koskaan aikasemmin pitäny farkkui

        Mustat farkut esim Onlylta on hyvät :)


      • cuyrtcg

    • Tyylisi kuulostaa ihan hienolta. Äläkä nyt missään tapauksessa sitä jonkun muun takia mene muuttamaan.

    • hjhjh

      Ei oo noloo. Meen ite lukion toiselle enkä oo meinannu ollenkaan koko elämäni aikana.

    • sadfasdfwergwertg

      Ei oo ihan noloo vaan varmasti ihan mukavan tuntosta ja raikasta ettei oo naamasa meikkinä nähtävää moskaa. Toisaalta sulla ei oo jalkassa legginssit vaan legginit. Tai ehä mä tiiä onk sulla sitten kahet legginit päällekkäin (silloin ois leggingssit).

    • No empä nyt tiiä itselläni oli aina ala-asteella mustat housut ja musta huppari. Mut eihä se mun tyyli oo paljoo kolmes vuodes muuttunu nykyäänki pelkkää mustaa päällä :'D jos haluut pukeuttuu niinku pukeudut nii ei sil pitäs olla mitää välii kannattaa aina pukeutuu niinku ite tykkää ja olla oma ittensä.

    • ei tietenkään oo noloo! mäkin meen kasille enkä meikkaa, ja mun tyyli on aika samnlainen ku sun :)

    • Heta94

      Kultaseni, ei ole noloa! Itse en meikannut lainkaan seiskalla tai kasilla. Aloitin vasta yhdeksännen luokan puolivälissä, voin myös kertoa etten ole kamalasti suosinut farkkujakaan :) joten sulla ei ole mitään hätää. T: Miss1994

    • Mminä

      Ei ole noloa. Tärkeintä on pukeutua niin, miten itse haluaa (kunhan nyt jotenkin pukeutuu yleisillä paikoilla ollessaan). Ei muita kauheasti kiinnosta. Tai ainakaan minun lähipiirissäni ei kiinnosta. Tästä syystä itseni ainakin on nykyään helppo pukeutua miten huvittaa. Esimerkiksi ennen, kuin tajusin, ettei muita kiinnosta ja vaikka kiinnostaisikin, sillä ei olisi välineitä, pukeuduin hyvin rajatusti. Mutta kun tajusin, ettei sillä ole väliä, rupesin pukeutumaan aivan eri tavalla.

    • Poika14veioonoloo

      Ei kai ite meen mustissa leggineis, saappaat jalas, sadeviitan ja kaasunaamarin kaa...

    • Tyttö14v

      Oon bi laittakaa kik nii saatte tuhmii kuvii

    • varmaahyväperse

      Hyvä vaa et on legginssit ni näkyy perse

    • kesäheila69

      hyvä vaan ettet meikkaa niin säästyy naamakin reilusti kauniinpana. ja farkut nyt on vaan näääh...

    • sfse

      Luultavasti naama tuntuu mukavammalta kun siinä ei oo meikkejä vaan se on ihan puhdas

    • Parempi_olla_erilainen

      Ilman meikkii on paljon parempi

    • Turbab

      Meet ihan emosta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe