Onks iha noloo jos meen 8luokalle enkä meikkaa ja mulla on koulussa aina mustat legginssit ja tumman sininen huppari (huppu päässä)
onko ihan noloo
28
589
Vastaukset
- Jhgdthkl44
No eipä ton nyt pitäis hirveesti muita haitata...
- tyttö14v
No nii mut ootko nykyään nähny ketää jollei oo farkkui
- Abu312
tyttö14v kirjoitti:
No nii mut ootko nykyään nähny ketää jollei oo farkkui
Patu
- tyttö14v
Pääkaupunkiseudulla
- omatyylionparastyyli
Täähän on ihan päivänselvä juttu, jos on kaunis ilman meikkiä niin kyllä kannattaa ottaa siitä kaikki irti, meikkiä on niin vittumaista laittaa, pitää ja poistaa. Ja parempi vaan jos pukeudut persoonasi mukaan, esim paljastavat vaatteet kertoo kantajastaan just sen verran mitä muitten tarvii tietää.
- sdvfsdf
Ei legginssit vaan legginit tai leggins. Tuplamonikot ovat turhia. Ethän myöskään sano autots, perunats, polkupyräts, lastenistumets, kellots. Legginit on suomeksi joustokalsarit
- tyttö14v
Nauroin tälle
- dgdfg
Legginit ja leninki sopis hyvin yhteen. Eivät varmasti purista eiväkkä hoista.
- Gjlcunn
Sä saat olla justiin sellainen ku ite haluut eikä muilla sais olla mitää sitä vastaa. Mutta jos sua häiritsee se ni voithan sä kokeilla vähän erilaisia vaatteita.
Ota huppu pois ja laita farkut
- alottaja
Niinku minkä laiset farkut pitäs ostaa ku en oo koskaan aikasemmin pitäny farkkui
alottaja kirjoitti:
Niinku minkä laiset farkut pitäs ostaa ku en oo koskaan aikasemmin pitäny farkkui
Mustat farkut esim Onlylta on hyvät :)
Tyylisi kuulostaa ihan hienolta. Äläkä nyt missään tapauksessa sitä jonkun muun takia mene muuttamaan.
- hjhjh
Ei oo noloo. Meen ite lukion toiselle enkä oo meinannu ollenkaan koko elämäni aikana.
- sadfasdfwergwertg
Ei oo ihan noloo vaan varmasti ihan mukavan tuntosta ja raikasta ettei oo naamasa meikkinä nähtävää moskaa. Toisaalta sulla ei oo jalkassa legginssit vaan legginit. Tai ehä mä tiiä onk sulla sitten kahet legginit päällekkäin (silloin ois leggingssit).
No empä nyt tiiä itselläni oli aina ala-asteella mustat housut ja musta huppari. Mut eihä se mun tyyli oo paljoo kolmes vuodes muuttunu nykyäänki pelkkää mustaa päällä :'D jos haluut pukeuttuu niinku pukeudut nii ei sil pitäs olla mitää välii kannattaa aina pukeutuu niinku ite tykkää ja olla oma ittensä.
ei tietenkään oo noloo! mäkin meen kasille enkä meikkaa, ja mun tyyli on aika samnlainen ku sun :)
- Heta94
Kultaseni, ei ole noloa! Itse en meikannut lainkaan seiskalla tai kasilla. Aloitin vasta yhdeksännen luokan puolivälissä, voin myös kertoa etten ole kamalasti suosinut farkkujakaan :) joten sulla ei ole mitään hätää. T: Miss1994
- Mminä
Ei ole noloa. Tärkeintä on pukeutua niin, miten itse haluaa (kunhan nyt jotenkin pukeutuu yleisillä paikoilla ollessaan). Ei muita kauheasti kiinnosta. Tai ainakaan minun lähipiirissäni ei kiinnosta. Tästä syystä itseni ainakin on nykyään helppo pukeutua miten huvittaa. Esimerkiksi ennen, kuin tajusin, ettei muita kiinnosta ja vaikka kiinnostaisikin, sillä ei olisi välineitä, pukeuduin hyvin rajatusti. Mutta kun tajusin, ettei sillä ole väliä, rupesin pukeutumaan aivan eri tavalla.
- Poika14veioonoloo
Ei kai ite meen mustissa leggineis, saappaat jalas, sadeviitan ja kaasunaamarin kaa...
- Tyttö14v
Oon bi laittakaa kik nii saatte tuhmii kuvii
- varmaahyväperse
Hyvä vaa et on legginssit ni näkyy perse
- kesäheila69
hyvä vaan ettet meikkaa niin säästyy naamakin reilusti kauniinpana. ja farkut nyt on vaan näääh...
- sfse
Luultavasti naama tuntuu mukavammalta kun siinä ei oo meikkejä vaan se on ihan puhdas
- Parempi_olla_erilainen
Ilman meikkii on paljon parempi
- Turbab
Meet ihan emosta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833815
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322689Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201667Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251491Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284