Rivet TPS:ään, Rechhi ei, TPS etsii vielä uutta hyökkääjää, Stathos vuokralle Pelicansiin, Banham ei ole kaupan, Ilvekseen ulkomaalainen pelaaja?, Jypiin Eric Perrin? ja uskomattomin huhu Joe Sacik bluesiin! niin ja Antti Laaksonen Lukkoon.
Tapahtumat
2
213
Vastaukset
Kuten useimmat tietävät, Kärpät on ainoa liigajoukkue, joka tekee voittoa. Ylläolevasta viestistä voi päätellä miksi.
- Jazka69
mutta onhan siellä nyt sentään työsulun aikana ollut Nylander ja nyt siellä on Niinimaa ja Boumedienne, että on siinä tarpeeks jo vahvistuksia, Kärpät hankki ne ennemmin ja nyt muut muut seurat alkavat haalia niitä kun 98% varmuudella Nhl-kausi jää pelaamatta. Niin ja mitä noihin voittoihin tulee on pakko myöntää, että Kärpät on menestynyt taloudellisesti uskomattoman hyvin, vaikka kalliita pelaajiakin siellä on ollut hyvin monia. Oma teoriani on, että niin suuri voitto johtuu siitä, että Kärpät on ainoa pohjoinen liigajoukkue ja saa täten pohjoisten firmojen sponsorit ja silleen, meinaan kun ei niillä katsojamäärät kovin suuria oo ja pelaajapalkkiotkin on aika isoja niin pakko siinä, joku selitys on oltava, en kuitenkaan Kärppien kohdalla usko veropetoksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181127
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa273814- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599