oon varasijalla, onko mitään mahkua jos sijoitus 20 paremmalla puolella?
Varasijalla?
24
2255
Vastaukset
- Johji
Riippuu kaupungista
- varallaaaaa
joensuuhun
- eikukaanannapaikkaa
Ei ellet ole 3-5
- Eivalitettavasti
Valitettavasti ei mitään mahdollisuuksia. Kukaan ei luovu opiskelupaikasta, jonka eteen on joutunu tekemään sikana töitä. Joensuuhun valitaan vain 40 niin 20 ei tule perumaan. Ensi vuonna uudestaan. Voit olla kuitenkin tyytyväinen että pääsit noin lähelle, vaikka se nyt vituttaakin.
- Uuttamatoakoukkuuuun
Ei mahdollisuuksia. Aina on mahdollista, että muutama (1-5) peruu, mutta ei 15-20. Harmi, mutta hyvä suoritus ja ensi vuonna kun yhteishaku tulee, niin uusi yritys!
- Uuttamatoavaangougguun
En nyt sano tätä yhtään kettuilumielessä, mutta ei noita kyllä kukaan hullu koskaan peru. Ei ole mitenkään mahdollista hakea muuhun yhtä lailla (oletettavasti) mieluisaan opinahjoon oikiksen pääsäreihin pänttäämisen ohella, joten ei siellä kyllä mitään varteenotettavia vaihtoehtoisia koulupaikkoja kellään koskaan ole reservissä minkä takia jättäisi paikan ottamatta vastaan.
Panostuksen pitää olla sen verran raivoisaa, että kummallista jos ei paikka sitten kelpaakaan - tai kyllähän se kelpaa. Itse pääsin nyt kolmannella yrittämällä, muutamien varasijojen päässä olin aiemmin eikä sieltä paikkaa kyllä kirveelläkään irronnut.
- Jojensuu
Sinuna yrittäisin ennemmin oikaisupyynnöllä päästä sisään, varasijalta kun tuskin pääsee vaikka olisi sijalla 2.
- eitoivoakaa
Ei auta oikaisupyyntö, ellei ole osoitettavissa selvää virhettä arvostelussa.
Varasijoilta noin kaukaa ei pääse edes Joensuuhun. Siis: uusi yritys ensi vuonna tai toinen ala.
- Jänskättää
Itselläni 1. Hakukohteeseen on jo vastaus tullut, ja olen varasijalla. Nyt odottelen toiseen hakukohteeseeni vastauksia, johonka osalle on jo tulokset tulleet, mutta itselläni lukee että kesken. Mitä tämä meinaa, voiko olla mahdollista että olen tokaan kohteeseen päässyt vaikka lukee vielä että kesken?
- Xojy
Siis haitko oikikseen?
- Jänskättää
Xojy kirjoitti:
Siis haitko oikikseen?
En, vaan ihan tradenomiksi. Joillakin siis toiseen hakukohteeseeni tullut jo vastaukset mutta itselläni lukee vielä kesken.
- ensivuonnauusiks
Vaikka olisit ensimmäisellä varasijalla, sisäänpääsy oikikseen on lähes mahdonta varasijalta. Ellei käy niin onnettomasti että joku sisäänpäässeistä kuolee ennen koulun alkua. En tiedä ketään, joka olisi päässyt varasijalta kouluun (opiskelen Helsingissä).
Ellei sitten kyse ole tästä Joensuu-Tku hässäkästä, josta ei ole tietoa. Luulisin kuitenkin, ettei kukaan sitäkään peruisi.
Tsemppiä ensivuoteen! - mitäskettua
Mitenkähän on mahdollista, että mun Joensuun varasija on nyt noussu kolmella sijalla? Kai ne siellä jotain sähläävät... :D
- mitäskettua
Siis lähemmäksi kolmella sijalla...
- Lentäväkalakukko
mitäskettua kirjoitti:
Siis lähemmäksi kolmella sijalla...
Itselläni on noussut 19 sijalla:oo edelleen ollaan kaukana siitä opiskelupaikasta, mutta tää yhtäkkinen nousu ihmetyttää? Eivätkö Turun tulokset olekkaan olleet valmiit??
- Paskaaaaa
Varasija noussut? Ei kyllä taida olla mahiksia jos varasijalla on 100
- vituttaaaaa
Itsekkin olen varasijalla vaikka piti päästä siihen amikseen...
- Hclööd
Oiskohan varasijat liikkuneet sen takia, jos joku varasijalla oleva on ottanut toisen opiskelupaikan vastaan.
- mimimimimmim
Ollaanpa realistisia, kukaan ei lue oikiksen pääsykokeeseen ja ota sitten jotain muuta opiskelupaikkaa vastaan. Ainoa mahdollinen tällainen tilanne olisi Joensuu ja Turku, joihin oli sama koe, ja valitsee Turun Joensuun sijaan. Mutta Turun tulokset eivät ole vielä tulleet.
- Kfldl
Jospa on hakenut oikikseen ja vaikka tradenomiks, ei päässyt oikikseen ja ottaa nyt tradepaikan vastaan. Ihan mahdollista.
- faktoittaja
Höpön löpön. Edes Rollon paikasta ei luovuta, jos sellainen on saatu.
- Sjakdjfksk
Mitäköhän meinaa ku mulla tullu mun kolmanteen hakukohteeseen turun ja joensuun jälkeen, että et saanut opiskelupaikkaa, ei osallistunut valintakokeeseen? Laitoin siis kolmannen vaihtoehdon ihan varalle, jos ois tullu englanninkielinen kirja nii mulla ei ois ollu mahiksia oikikseen. Meinaako siis etten päässyt turkuun enkä joensuuhun ku siinä lukee niin, vaikka tku ja joensuu edelleen kesken?
- vyjb
tuo ei vaikuta noihin Turun ja Joensuun tuloksiin, kyseisen hakukohteen tulokset vain ovat valmistuneet aiemmin
- Sjdjdbf
Huh kiitos!! Olin jo varma et mahikset menny :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019