Varasijalla?

varallaaaaa

oon varasijalla, onko mitään mahkua jos sijoitus 20 paremmalla puolella?

24

2276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johji

Riippuu kaupungista

• varallaaaaa

joensuuhun

• eikukaanannapaikkaa

Ei ellet ole 3-5

• Eivalitettavasti

Valitettavasti ei mitään mahdollisuuksia. Kukaan ei luovu opiskelupaikasta, jonka eteen on joutunu tekemään sikana töitä. Joensuuhun valitaan vain 40 niin 20 ei tule perumaan. Ensi vuonna uudestaan. Voit olla kuitenkin tyytyväinen että pääsit noin lähelle, vaikka se nyt vituttaakin.

• Uuttamatoakoukkuuuun

Ei mahdollisuuksia. Aina on mahdollista, että muutama (1-5) peruu, mutta ei 15-20. Harmi, mutta hyvä suoritus ja ensi vuonna kun yhteishaku tulee, niin uusi yritys!

• Uuttamatoavaangougguun

En nyt sano tätä yhtään kettuilumielessä, mutta ei noita kyllä kukaan hullu koskaan peru. Ei ole mitenkään mahdollista hakea muuhun yhtä lailla (oletettavasti) mieluisaan opinahjoon oikiksen pääsäreihin pänttäämisen ohella, joten ei siellä kyllä mitään varteenotettavia vaihtoehtoisia koulupaikkoja kellään koskaan ole reservissä minkä takia jättäisi paikan ottamatta vastaan.

Panostuksen pitää olla sen verran raivoisaa, että kummallista jos ei paikka sitten kelpaakaan - tai kyllähän se kelpaa. Itse pääsin nyt kolmannella yrittämällä, muutamien varasijojen päässä olin aiemmin eikä sieltä paikkaa kyllä kirveelläkään irronnut.

• Jojensuu

Sinuna yrittäisin ennemmin oikaisupyynnöllä päästä sisään, varasijalta kun tuskin pääsee vaikka olisi sijalla 2.

• eitoivoakaa

Ei auta oikaisupyyntö, ellei ole osoitettavissa selvää virhettä arvostelussa.

Varasijoilta noin kaukaa ei pääse edes Joensuuhun. Siis: uusi yritys ensi vuonna tai toinen ala.

• Jänskättää

Itselläni 1. Hakukohteeseen on jo vastaus tullut, ja olen varasijalla. Nyt odottelen toiseen hakukohteeseeni vastauksia, johonka osalle on jo tulokset tulleet, mutta itselläni lukee että kesken. Mitä tämä meinaa, voiko olla mahdollista että olen tokaan kohteeseen päässyt vaikka lukee vielä että kesken?

• Xojy

Siis haitko oikikseen?

• Jänskättää
        Xojy kirjoitti:

Siis haitko oikikseen?

En, vaan ihan tradenomiksi. Joillakin siis toiseen hakukohteeseeni tullut jo vastaukset mutta itselläni lukee vielä kesken.

• ensivuonnauusiks

Vaikka olisit ensimmäisellä varasijalla, sisäänpääsy oikikseen on lähes mahdonta varasijalta. Ellei käy niin onnettomasti että joku sisäänpäässeistä kuolee ennen koulun alkua. En tiedä ketään, joka olisi päässyt varasijalta kouluun (opiskelen Helsingissä).

Ellei sitten kyse ole tästä Joensuu-Tku hässäkästä, josta ei ole tietoa. Luulisin kuitenkin, ettei kukaan sitäkään peruisi.

Tsemppiä ensivuoteen!

• mitäskettua

Mitenkähän on mahdollista, että mun Joensuun varasija on nyt noussu kolmella sijalla? Kai ne siellä jotain sähläävät... :D

• mitäskettua

Siis lähemmäksi kolmella sijalla...

• Lentäväkalakukko
        mitäskettua kirjoitti:

Siis lähemmäksi kolmella sijalla...

Itselläni on noussut 19 sijalla:oo edelleen ollaan kaukana siitä opiskelupaikasta, mutta tää yhtäkkinen nousu ihmetyttää? Eivätkö Turun tulokset olekkaan olleet valmiit??

• Paskaaaaa

Varasija noussut? Ei kyllä taida olla mahiksia jos varasijalla on 100

• vituttaaaaa

Itsekkin olen varasijalla vaikka piti päästä siihen amikseen...

• Hclööd

Oiskohan varasijat liikkuneet sen takia, jos joku varasijalla oleva on ottanut toisen opiskelupaikan vastaan.

• mimimimimmim

Ollaanpa realistisia, kukaan ei lue oikiksen pääsykokeeseen ja ota sitten jotain muuta opiskelupaikkaa vastaan. Ainoa mahdollinen tällainen tilanne olisi Joensuu ja Turku, joihin oli sama koe, ja valitsee Turun Joensuun sijaan. Mutta Turun tulokset eivät ole vielä tulleet.

• Kfldl

Jospa on hakenut oikikseen ja vaikka tradenomiks, ei päässyt oikikseen ja ottaa nyt tradepaikan vastaan. Ihan mahdollista.

• faktoittaja

Höpön löpön. Edes Rollon paikasta ei luovuta, jos sellainen on saatu.

• Sjakdjfksk

Mitäköhän meinaa ku mulla tullu mun kolmanteen hakukohteeseen turun ja joensuun jälkeen, että et saanut opiskelupaikkaa, ei osallistunut valintakokeeseen? Laitoin siis kolmannen vaihtoehdon ihan varalle, jos ois tullu englanninkielinen kirja nii mulla ei ois ollu mahiksia oikikseen. Meinaako siis etten päässyt turkuun enkä joensuuhun ku siinä lukee niin, vaikka tku ja joensuu edelleen kesken?

• vyjb

tuo ei vaikuta noihin Turun ja Joensuun tuloksiin, kyseisen hakukohteen tulokset vain ovat valmistuneet aiemmin

• Sjdjdbf

Huh kiitos!! Olin jo varma et mahikset menny :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1752
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1313
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1183
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1072
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1009
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe