Minulta poistettiin vajaa viikko sitten musta hieman ihon alla "piilossa" oleva luomi kädestä. Luomi ilmestyi käteeni kuin tyhjästä pari kolme vuotta sitten. Se oli ensin hyvin pieni ja näytti lähinnä joltakin verenpurkaumalta enkä osannut siitä heti huolestua. Viimeaikoina se oli kuitenkin alkanut kasvaa ja pullistua ihosta ulospäin, siksi päätin käydä näyttämässä sitä työterveyslääkärille, joka suositteli sen poistamista, koska se poikkesi ulkonäöltään ja väriltään muista luomistani. Luomi oli kuitenkin päällisin puolin tarkkarajaisen ja yksivärisen näköinen. Varasin ajan poistoon ja nuori lääkäri sanoi ensin, että mahtaako se olla luomi laisinkaan, mutta totesi sitten, että se voi olla myös hyvänlaatuinen siniluomi. Nyt odotan patologin tuloksia hermostuneena, koska luomi on ollut minulla niin kauan. Pelkään niin kovasti, että kyseessä on melanooma ja se on levinnyt, koska en ole hakeutunut hoitoon ajoissa. Voi tätä hermostuneisuuden määrää :( kyllä odottavan aika on pitkä...
Onko muilla kokemuksia vastaavanlaisesta luomesta? Onko kenelläkään muulla ollut epäilyttävä luomi noin kauan iholla? Luomen koko ei ollut kovin suuri vielä poistettaessakaan, ehkä noin nuppineulan pään kokoinen
Musta luomi kädessä ranteen kohdalla
Nainen79-
1
454
Vastaukset
- melanoomako
mulla on syntymästä asti ollut navassa luomi. tänään käytiin yksityisellä lääkäriasemalla näyttämässä, ja lääkäri sanoi että ei se kovin huolestuttavan näköinen ole, mutta varmuuden vuoksi se kannattaa poistaa. torstaina siis aika poistoon, itse poisto ei oikein jännitä, tulokset sen jälkeen ihan superisti.. pelottaa että jos se on ollut tosi kauan ja levinnyt niin paljon ettei pystytä hoitaa.. olen vasta 14v 😭 en oo valmis lähtee viälä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803